20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Rykker Newcastle opp igjen?

Ja, selvfølgelig går vi rett opp igjen
17 (58.6%)
Ja, men først via playoff
3 (10.3%)
Nei, vi blir mellom 8-15
5 (17.2%)
Nei, vi blir mellom 16-21
0 (0%)
Nei, vi rykker ned til League One
4 (13.8%)

Stemmer totalt: 29

Skrevet av Emne: Hvordan gjør Newcastle det i Championship 2016/17  (Lest 22587 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Hvordan gjør Newcastle det i Championship 2016/17
« Svar #15 på: 04. April 2016, 18:42 »
Perez med ambisjoner om å spille for Spania. Kommer aldri til å bli med ned.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Hvordan gjør Newcastle det i Championship 2016/17
« Svar #16 på: 04. April 2016, 18:56 »
Trur me skal slita med å rykka rett opp att. Vertfall med dette laget :P
Fryktar eit veldig langt avbrekk frå PL.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Hvordan gjør Newcastle det i Championship 2016/17
« Svar #17 på: 04. April 2016, 20:10 »
Er vel lite trolig at stammen i dette laget blir med ned. Janmaat, Sissoko, Wijnaldum, Perez har nok alle større ambisjoner enn cs. Shelvey og Townsend har vel ikke noe valg da de ikke kan spille for tre klubber (mulig jeg tar feil her). Har lyst å ha med Mitrovic videre, resten bryr jeg meg egentlig ikke i.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Hvordan gjør Newcastle det i Championship 2016/17
« Svar #18 på: 04. April 2016, 21:56 »
Enig med Mitro!

Regelen om å spille for tre klubber, gjelder bare i en sesong.. Så det har ikke noe å si neste sesong.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Hvordan gjør Newcastle det i Championship 2016/17
« Svar #19 på: 05. April 2016, 06:18 »
Kanskje De Jong hadde vore kjekk og ha. Det er kanskje realistisk og. Han vil bevisa at opphaldet ikkje kunn har vore ein fiasko. Held han seg skadefri trur eg at han kan skåra ein del mål og gi ein del målgivande. Han er og ein leiartype. Det trengst.

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Sv: Hvordan gjør Newcastle det i Championship 2016/17
« Svar #20 på: 05. April 2016, 08:21 »
Kanskje De Jong hadde vore kjekk og ha. Det er kanskje realistisk og. Han vil bevisa at opphaldet ikkje kunn har vore ein fiasko. Held han seg skadefri trur eg at han kan skåra ein del mål og gi ein del målgivande. Han er og ein leiartype. Det trengst.

Klarer oss fint uten han. Knapt hatt spilletid i Newcastle karrieren sin og finner jo stadig på nye måter å bli skadet på.

For meg blir det litt latterlig at spillere som  Janmaat, Sissoko, Wijnaldum og Perez har ambisjoner om å spille på høyest mulig nivå når de presterer så dårlig som de gjør i Newcastle trøya. Synd at det tydeligvis ikke får konsekvenser at de rævkjører en klubb slik de holder på nå. Dette gjelder selvfølgelig flere av spillerne enn bare de nevnte her.

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Hvordan gjør Newcastle det i Championship 2016/17
« Svar #21 på: 05. April 2016, 20:23 »
Mulig det er kaffen som gjør det, men må si at jeg ble litt motivert av å lese denne tråden. Jeg har tatt det for gitt at vi rykker ned, og alt jeg ønsker er å se noen kamper med realistiske forhåpninger om å ta tre poeng en gang i blandt. Er det så mye å spør om?

Noen som vet hvordan det er med TV-dekning/streams for Championship nå til dags? Da Newcastle var nede sist fikk vi sett noen kamper på Unibet/Bet365 om jeg ikke husker feil.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Hvordan gjør Newcastle det i Championship 2016/17
« Svar #22 på: 05. April 2016, 20:42 »
Fredagskamper på Sumo fremover hadde jo ikke vært feil.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Hvordan gjør Newcastle det i Championship 2016/17
« Svar #23 på: 05. April 2016, 20:54 »
Jo, det er det virkelig. Helt uaktuelt å bruke fredagskveldene på fotball. Det er så sykt stusselig.
Nei.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Hvordan gjør Newcastle det i Championship 2016/17
« Svar #24 på: 05. April 2016, 21:46 »
Pokker. Glemte jo Skavlan og Senkveld med Thomas og Harald. Ja, en Newcastle kamp på fredag hadde blitt stusselig.

Milburn

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 477
    • Vis profil
Sv: Hvordan gjør Newcastle det i Championship 2016/17
« Svar #25 på: 05. April 2016, 22:12 »
En ting er hvem som vil bli mer ned, en annen ting er kontrakt. Ayoze har jo nettopp signert ny kontrakt, er ikke som om vi selger han for 8 mill. Samme med Jonjo, Mitro, Townsend, Saivet, Thauvin osv. De får finne seg i å spille. Wijnaldum har visst nok interesse fra West Ham og Spurs, mulig han forsvinner. Av keeperne nekter jeg å tro at alle 4 vil finne seg i å sitte på benken. Krul eller Elliot forsvinner.

Håper på Nigel Pearson inn, som noen nevnte her. Og Charnley ut.
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Sv: Hvordan gjør Newcastle det i Championship 2016/17
« Svar #26 på: 06. April 2016, 07:47 »
Pearson tror jeg helt ærlig kan være den rette Championship manageren klubben trenger.
Dog er vi avhengige av at det går noen ut i ledelsen, for hvis det fortsatt er slik at Carr og Charnley skal kjøpe/selge spillere vil det bli en ny grusom sesong.

Antar at det blir fredagskamper neste sesong og en kamp klokken 16 som vises. Er ikke sikker på hvordan den nye avtalen vil påvirke dagens regelverk med hvor mange kamper som kan sendes.

Wini kan godt gå til West Ham eller Spurs, er jo mulig han kommer til å gjøre det bedre der, men jeg ser ikke helt at han skal være noe særlig bedre enn de spillerne som er det i dag.

Er dog merkelig hvordan spillerne som tross alt sender et lag ned straks nedrykket er et faktum blir: "Jeg er alt for god for å bli med ned. Jeg vil spille på et høyt nivå, jeg vil på landslaget, jeg vil spille i Champions League..., bla bla bla."
Sånn blir det jo når det knapt finnes en eneste med et snev av fiber og følelser for klubben blant ballsparkerne...

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Hvordan gjør Newcastle det i Championship 2016/17
« Svar #27 på: 06. April 2016, 09:06 »
Mulig det er kaffen som gjør det, men må si at jeg ble litt motivert av å lese denne tråden. Jeg har tatt det for gitt at vi rykker ned, og alt jeg ønsker er å se noen kamper med realistiske forhåpninger om å ta tre poeng en gang i blandt. Er det så mye å spør om?

Noen som vet hvordan det er med TV-dekning/streams for Championship nå til dags? Da Newcastle var nede sist fikk vi sett noen kamper på Unibet/Bet365 om jeg ikke husker feil.

Sender ikke tv2 sport premium wankership kamper både kl 1 og 4 på lørdager mon tro? Titta litt på hull-bristol på lørdag. Og di har jo også mye tirs-ons kamper..
Digg å kunne velge mellom newcastle vs doncaster og barca vs psg på onsdag kveldene..

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Sv: Hvordan gjør Newcastle det i Championship 2016/17
« Svar #28 på: 06. April 2016, 10:04 »
Stemmer det, går noen tidligkamper på lørdagene også, og jeg vil anta at en del Newcastle kamper blir sendt.
De tenker forhåpentligvis likt i England som Tv2 gjorde i fjor det føltes som alle Brann kampene ble sendt...

PS: Tror jeg hadde valgt Barca-PSG hvis alternativet er en Newcastle match  ;)

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Hvordan gjør Newcastle det i Championship 2016/17
« Svar #29 på: 06. April 2016, 10:48 »
Går vel 1 kamp på premium2 kl 4 hver lørdag ihvertfall.
Skjønner ikke hva du mener,  doncaster er livlig di da...