20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Freddy Shepperd lover å få oss tilbake blant top4 laga  (Lest 26079 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Freddy Shepperd lover å få oss tilbake blant top4 laga
« Svar #30 på: 30. April 2005, 21:41 »
Hva mener du vi bør gjøre siden du vil at vi skal kvitte oss med Paddy (og Bellers)? Vi sitter igjen med en spiller som er på vei ned og kun har ett år igjen på fotballbanen og en "spiss" som besitter mindre fotballkvaliteter enn en bueskyter fra Mosambique. Chopra er out of contract.[/quote]

Jeg er meget glad for at Shearer skrev under ny kontrakt. Får Newcastle tak i en venstreving eller høyreving med en god innleggsfot vil Shearer dunke inn  mål igjen. Det er jeg brennsikker på. Shearer var god med spillerene Ginola og Solano på kantene. Han er også god med Robert i form. Når vi ikke har kantspillere som klarer å legge inn en ball kan Shearer like godt sitte på benken om det er mål vi vil ha fra kapteinen. Jeg mener han er for viktig til at han kan plasseres på benken, både når det gjelder lederegenskaper og hodedueller på defensive døballer. Vi husker jo alle 5 meter høye Ameobi mot Wes Brown sist uke.

Det sies fra noen at Shearer bør plasseres på benken. Det kan jeg ikke fatte. Skal Robert spille spiss med Kluivert? Robert har fått prøvd seg som spiss før, noe han overhodet ikke fikser. Mannen stikker jo vekk så fort det kommer et utspark i hodehøyde.

Skulle Kluivert være villig til å halvere lønnen han har idag, kan jeg gå med en ny kontrakt. Det han har bevist iår er ikke verdt mer enn £35.000 i uka.  Det som jeg ikke liker med fyren er at han ser utrent og uinspirert ut. Han må ned flere kilo, samtidig som han må holde seg frisk. Det rare er at legene ikke finner noe som helst galt. Dette gjelder både Babayaro og Kluivert.

Jeg mener Newcastle bør kjøpe Robbie Keane, Andy Johnson og Dean Ashton. Tre spillere som alltid gir 100 prosent, og som har årene framfor seg. De vil  heller ikke koste ekstremt mye. Har aldri hatt sansen for å hente stjerner som er på vei ned. Souness prøvde seg på Morientes, men jeg er ekstremt glad for at vi ikke fikk han til Newcastle.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Freddy Shepperd lover å få oss tilbake blant top4 laga
« Svar #31 på: 30. April 2005, 21:45 »
Sitat fra: "BegBie"
Sitat fra: "Asbjørn"
Du mener at den siste skaden har gjort Shearer dårligere? Husker du egentlig tapsrekken vi hadde når han var skadet? Husker du hvor bra Newcastle gjorde det når han kom tilbake fra den skaden?

Når Shearer var skadet gikk vi uten seier i 9 kamper. Når han kom tilbake hadde vi et tap på 14 kamper. Det var fram til Bowyer klikka mot Villa.

Tenk litt på det.


Så du sier at shearer var årsaken til det? vel vel, hva om vi kun spiller med han da?


Eller bare med Robert og Kluivert. I dine øyne hadde nok Newcastle vært et perfekt lag med 11 primadonnaer.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

BegBie

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 442
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
Freddy Shepperd lover å få oss tilbake blant top4 laga
« Svar #32 på: 30. April 2005, 22:44 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Eller bare med Robert og Kluivert. I dine øyne hadde nok Newcastle vært et perfekt lag med 11 primadonnaer.


Har da allefall 2 spillere jeg på mitt. Men nei, jeg sier at vi bør satse på nye spillere, for shearer sin tid er over. Vi må starte å bygge laget rundt talentene våre + noen seniorer. Robert er ikke bare å erstatte over en sesong, det er heller ikke shearer. Men for å bevege oss videre så må vi A) begynne å benke shearer eller B) droppe han for godt. Klubben går bakover med han på laget. Pr dags dato så har han for stor rolle i klubben, og for å være så gammel som han er, så har han ikke sjangse til å løfte oss lengre. Så lenge han er på laget så kommer vi aldri til å spille fin fotball, vi kommer alltid til å ha lange baller, for vi veit alle at det er det han passer best til. Skal Shearer være en brikke i klubben videre så trenger vi bellers tilbake, eller noen med hans hurtighet, så vi kan dunke på shearer så han kan stusse videre og den andre spissen kan løpe den imål.

Er vi uten Shearer neste sesong, eller han får en mindre viktig rolle og kun spiller la oss si rundt 50% av kampene så kan vi begynne å bygge opp et nytt lag og en ny spillestil. Så lenge shearer har den rollen han har i laget så vil vi alltid måtte satse på lange baller til han og flikk videre, evt få perfekte innlegg som faller rett ned på hodet eller foten hans.

Shearer har vært vår beste spiller de siste 10 åra, men nå er det på tide å bevege seg videre. På tide å gi Nr 9 til noen andre desverre. Alle skulle ønske at shearer kunne holdt 96 standaren, men tiden er desverre over. Alt godt ender engang, og Shearer bør gi seg mens han er på topp.
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Freddy Shepperd lover å få oss tilbake blant top4 laga
« Svar #33 på: 30. April 2005, 22:45 »
Tilbake til tema.. Jeg tror ikke litt på Fat Fred sine løfter..
Dette er noe han kommer med hvert bidige år.

Hadde han seriøst ment at Newcastle skal kjempe om CL plass så hadde han jaggu gitt mer penger til spillekjøp tidligere.
Som det er skrevet flere andre steder på forumet så har ikke Newcastle brukt en eneste penny på spillekjøp de siste 3 årene.. Laget har også blitt mye dårligere enn da vi tok 3 plassen..

Det Fattis vil gjøre nå er å selge seter til neste sesong, han frykter nok at flere ikke ønsker sesong kort neste år etter årets saga..
Hva er da bedre enn å love at stjernespillere vil komme til Newcastle??

Jeg tror ikke på noen rykter som sier at Owen,Emre etc. er på vei til oss før jeg ser dem på banen i Newcastle drakt..

Om Fat Fred virkelig mener at Newcastle skal nå CL plass neste år bør han vise det med å sparke Souness i sommer og innrømme at det var feil av han og ansatte skotten!!

BegBie

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 442
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
Freddy Shepperd lover å få oss tilbake blant top4 laga
« Svar #34 på: 30. April 2005, 22:52 »
Sitat fra: "Thomas Beckheim"
Tilbake til tema.. Jeg tror ikke litt på Fat Fred sine løfter..
Dette er noe han kommer med hvert bidige år.

Hadde han seriøst ment at Newcastle skal kjempe om CL plass så hadde han jaggu gitt mer penger til spillekjøp tidligere.
Som det er skrevet flere andre steder på forumet så har ikke Newcastle brukt en eneste penny på spillekjøp de siste 3 årene.. Laget har også blitt mye dårligere enn da vi tok 3 plassen..

Det Fattis vil gjøre nå er å selge seter til neste sesong, han frykter nok at flere ikke ønsker sesong kort neste år er årets saga..
Hva er da bedre enn å love at stjernespillere vil komme til Newcastle??

Jeg tror ikke på noen rykter som sier at Owen,Emre etc. er på vei til oss før jeg ser dem på banen i Newcastle drakt..

Om Fat Fred virkelig mener at Newcastle skal nå CL plass neste år bør han vise det med å sparke Souness i sommer og innrømme at det var feil av han og ansatte skotten!!


Enig i det du skriver.  Jeg har alltid meint at moralen og disiplinen i et lag blir bedre når man vinner, se på man utd f.eks. Tenk alle drittsekkene som spiller der! kan ikke telle de på en hånd engang, skal vi fikse det utenomsportslige, så må vi først fikse det sportslige spør du meg.

Pri 1. Spark Souey
Pri 2. Find en ny manager som har bevisst noe, og er nytenkende. Tia er oppbrukt for gode gamle engelsk kick and run fotball. + la han velge sitt eget trener team
Pri 3. Send Coache teamet hans med han.
Pri 4. Få inn fitness trenere og nye physioer.
Pri 5. Scouter
Pri 6. Hold kjeft til media slik FF og boarde har vært til nå, så vil nok spillerne følge samme rute. Må gå ut hardt mot de som uttaler seg i media uten samtykke fra trener og chairman. Dvs Nye regler under ny manager.
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Freddy Shepperd lover å få oss tilbake blant top4 laga
« Svar #35 på: 01. Mai 2005, 11:42 »
Holder parti med Alan Shearer jeg nå. En av de spillerne som ga meg sansen for britisk fotball. Skal klubben bli rensket for møkk må Souness, Bowyer og Bellamy gå. Er helt enig med Robert. Skal han forlate klubben fordi han sier sin egen mening? Dessuten hadde han riktig!

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Freddy Shepperd lover å få oss tilbake blant top4 laga
« Svar #36 på: 01. Mai 2005, 11:45 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Holder parti med Alan Shearer jeg nå. En av de spillerne som ga meg sansen for britisk fotball. Skal klubben bli rensket for møkk må Souness, Bowyer og Bellamy gå. Er helt enig med Robert. Skal han forlate klubben fordi han sier sin egen mening? Dessuten hadde han riktig!


Er enig i det meste her Olav. Vil det være klokt av Newcastle å gi Robert en ny kontrakt eller bør vi selge Robert mens vi fortsatt kan få penger for han?

Personlig vil jeg se Boa Morte i Newcastle trøya som erstatning for Robert som nærmer seg 30 år. Boa Morte er vel 27 om jeg ikke husker feil.

Brasilianske Alex kunne jeg også tenkt meg i klubben. En spiller som kan spille venstre midtbane og venstre back.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Freddy Shepperd lover å få oss tilbake blant top4 laga
« Svar #37 på: 01. Mai 2005, 14:11 »
Laurent Robert har jeg alltid støttet fullt ut. Dette er ikke noen unntak. Men Boa Morte ville ha vært et ypperlig mål for klubben. Er det noen som i det hele tatt skal erstatte Robert, så må det være ham.

Bjørn

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1102
    • Vis profil
Freddy Shepperd lover å få oss tilbake blant top4 laga
« Svar #38 på: 01. Mai 2005, 14:21 »
Sitat fra: "Thomas Beckheim"

Jeg tror ikke på noen rykter som sier at Owen,Emre etc. er på vei til oss før jeg ser dem på banen i Newcastle drakt..



Kunne vel knapt sagt det bedre selv....det er et triks for å prøve å få den vanlige mannen i gata til å bruke alle sparepengene på et overprisa sesongkort....heldigvis er det sånn i de fleste klubber, ikke bare vår.

Men det typiske er at uansett hvem Shepard mener vi skal klare å hente, så kommer det ingen, eller en dårlig erstatter for den gode spilleren vi faktsik ville ha!

Så samme her, gidder ikke overbegeistre meg for Shepard og Souness (SS - tilfeldig?? neppe) løfter om storhetstid og masse gode kjøp før jeg ser det!

Bjørn - snart i bilettkø for StarWars :)
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

UrzaiZ

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 288
    • Vis profil
Freddy Shepperd lover å få oss tilbake blant top4 laga
« Svar #39 på: 01. Mai 2005, 14:24 »
Nå er det lenge siden at jeg har postet her på NewUtd.com..Men jeg vil bare si at når jeg ser på de fleste innleggene så kritiserer man alt for mange...Jeg vil personlig gi skylden for denne katastrofen til 4 personer...Fat Freddie, Souness, Robert, Ameobi..

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Freddy Shepperd lover å få oss tilbake blant top4 laga
« Svar #40 på: 01. Mai 2005, 15:56 »
Jaså? Ameobi som ofrer alt for klubben? Robert som har skutt oss til seier gang på gang?

Hvorfor ikke legge skylden på bråkebøtta Bowyer og vår ineffektive Kluivert?

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Freddy Shepperd lover å få oss tilbake blant top4 laga
« Svar #41 på: 01. Mai 2005, 16:05 »
Ameobi som ofrer alt for klubben? Han klarer jo ikke å utrette noe som helst. Ineffektive Kluivert? Vet ikke hvor mange ganger jeg må si dette her, men Kluivert er den som har scoret FLEST mål i år hvis vi tenker på antall spilte minutter. Ameobi derimot har scoret ETT eneste mål på 29 ligakamper. Dessuten er Ameobi kanskje Storbritannias mest ineffektive spiss.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Henrik

  • Gjest
Freddy Shepperd lover å få oss tilbake blant top4 laga
« Svar #42 på: 01. Mai 2005, 16:36 »
No får vi holde oss til fakta: Ameobi sug, Souness bør gå, Freddie må sparkes, Kluivert KAN bli og sesongen er ein TOTAL FIASKO utan sidestykke.

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Freddy Shepperd lover å få oss tilbake blant top4 laga
« Svar #43 på: 01. Mai 2005, 17:06 »
Greit. Så er Ameobi dårlig. Kluivert er god.

Men er ærlig talt, så kan vi ikke legge skylden på Robert for denne dårlige sesongen.

Leslie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 527
    • Vis profil
Freddy Shepperd lover å få oss tilbake blant top4 laga
« Svar #44 på: 01. Mai 2005, 19:29 »
Ameobi har nok av kvaliteter,god teknikk,sterk i dueller pluss han e ung.
Det blir feil å sammenligne han med Kluviert og Shearer som faktisk får spille i sin posisjon,Ameobi må spille på kanten!Tatt det i betraktning så har han likevel hatt mange sjangser til å score i år,han må nok begynne med litt mer egentrening på avlsutninger,både på hode og med beina!

Eg vil ikkje kvitte meg med Ameobi,vi må slutte å bruke han på kanten,hvis han skal spille så må han få spille spiss!
Når det e sagt så må Kluivert få spille neste kamp fra start,og vi må spille med to spisser,ikkje så defensivt!
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!