20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Luka Modric  (Lest 47828 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Luka Modric
« på: 23. April 2008, 23:33 »
Luka Modric blir i dag linket til Newcastle i diverse kroatiske medier. I følge flere nettsteder skal Modric og representanter fra Dinamo Zagreb ha vært i Newcastle i dag og forhandlet om en potensiel overgang for den offensive midtbanespilleren.

Les mer:
http://newutd.no/index.php/arkiv/2008/04/23/modric-til-newcastle/

borbis

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 461
    • Vis profil
Sv: Luka Modric
« Svar #1 på: 24. April 2008, 01:48 »
Veldig spennende spiller dette her. Det har florert mange rykter i kroatiske medier med ganske detaljerte opplysninger.
http://nufcblog.com/2008/04/23/transfer-news/newcastle-in-for-top-croation-midfileder/

Her er en artikkel som Nufcblog har laget og det er mange lesere som prøver å oversette det som ble skrevet i kroatiske medier...

Dette er et sitat fra en av leserne som er fra kroatia:
Ok the thing is that brothers Mamic have struck a deal of 20 mill euros with Newcastle.But it was written that they came back with empty hands cause one of the club managers Peter Harison only offered 1.2 million for his wages which the Croatian team of negotiators thought its not enough for a player like Modric.They said that also other clubs are still in the race but Newcastle is the front runner for his signature.They asked Maric about this whole situation and he said that if Keegan wants Modric then that transfer for sure will be completed in the summer and that a red carpet is waiting for Modric.
Question number 2 for Maric was if Newcastle is the right club for Modric.He said that that would be the best choice for Modric cause they are a very ambitious club and now with Keegan back they will be a dominant force in Europe again.Asked about the fans,he said that the Toon Army is the best in England.All in all Maric said all the best about Newcastle.


Det er litt rart at vi bare tilbyr ham £1.2m lønn i året da ???
Det er også rykter om at Viduka er i slekt med ham. Uten at det behøver å ha en snev av sannhet. Men han spilte for Dinamo Zabreb i 4 sesonger på 90-tallet før han kom til de britiske øyer.

Han er linket til en drøss av store eurpeiske klubber men hvis dette er sant er det som musikk i mine ører. Det viser at vi mener alvor og satser tungt på å få inn unge gode spillere som har vist kvalitet. Modric er absolutt en spennende spiller som har prestert både på klubblag og landslag, han kan bekle flere roller på midtbanen, er ung og fremmadstormende(22), god teknikk, hurtig, godt skudd osv. Det at punger ut en del penger for kvalitetspillere er bra, det viser at satser. Det vil automatisk tiltrekke flere spillere.



« Siste redigering: 24. April 2008, 02:02 av borbis »
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

“It wasn’t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.”

Tommy Sten

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1056
    • Vis profil
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

ripsgard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 792
    • Vis profil
Sv: Luka Modric
« Svar #3 på: 24. April 2008, 07:36 »
fytte! jeg har ikke vært på nett i dag, og når jeg nå leser dette så blir jeg skjelven i beina!!! dette er helt utrolig om vi får han. Jeg har hele tiden sagt at dette er en spiller vi MÅ hente. Hvis overgangen går i boks så går en drøm i oppfyllelse. Han hadde kledd svart og hvitt utrolig bra!
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Luka Modric
« Svar #4 på: 24. April 2008, 07:39 »
Hvor seriøse er the Daily Telegraph?

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Luka Modric
« Svar #5 på: 24. April 2008, 09:07 »
Tek alt med ei klypa salt til eg ser han holda newcastle-trøya;)

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Luka Modric
« Svar #6 på: 24. April 2008, 11:45 »
Hvor seriøse er the Daily Telegraph?

Ganske sikker på at de er en av de mest seriøse...

" Daily Telegraph,  eng. fullformats morgenavis, utkommer i London, uavh. konservativ. I sin nåv. form ble avisen skapt ved en sammenslutning av Daily Telegraph (etabl. 1855) og Morning Post i 1937. Solid nyhetsreportasje og politisk informasjon. Opplag (2002): 1,0 mill. Konsernet utgir også søndagsavisen Sunday Telegraph.  "

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Luka Modric
« Svar #7 på: 24. April 2008, 11:46 »

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Luka Modric
« Svar #8 på: 24. April 2008, 11:52 »
http://en.wikipedia.org/wiki/Newcastle_United_F.C.#Current_squad

Han er i troppen vår på wiki =)

Haha.. Wikipedia ass.

Men nå begynner jeg virkelig å håpe.

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Luka Modric
« Svar #9 på: 24. April 2008, 11:56 »
Nå har jeg aldri sett denne spilleren spille i det hele tatt så er egentlig mer lysten på Pandev og Arshavin som jeg vet hva står for. Men KK og Wise vet vel hva dem driver med!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Luka Modric
« Svar #10 på: 24. April 2008, 11:57 »
Ser at The Daily Telegraph også skriver at Dennis Wise har vært viktig rundt denne eventuelle overgangen. Hvilket betyr at vi vel isåfall må være fornøyd med arbeidet godeste Dennis gjør om så skulle være tilfelle  ;)
Vil forøvrig rate The Daily Telegraph på lik linje med The Times.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: Luka Modric
« Svar #11 på: 24. April 2008, 11:57 »
Har sendt en tekstmelding for å få sjekka om det er sant.

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Luka Modric
« Svar #12 på: 24. April 2008, 11:59 »
Har sendt en tekstmelding for å få sjekka om det er sant.

Til?

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Luka Modric
« Svar #13 på: 24. April 2008, 12:56 »
Helt fantastisk hvis vi klarer å signe Modric!! Det ville vært helt strålende.....men jeg tillater meg å tvile litt helt til det er offisielt, selv om jeg ikke klarer å unngå å bli litt revet med av alle ryktene.. :)
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: Luka Modric
« Svar #14 på: 24. April 2008, 13:11 »
Har sendt en tekstmelding for å få sjekka om det er sant.

Til?

Noen som burde vite.