20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Rykker vi ned?

Ja
33 (76.7%)
Nei
6 (14%)
Vet ikke
4 (9.3%)

Stemmer totalt: 43

Skrevet av Emne: Den store nedrykkstråden  (Lest 53671 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

akselho

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 476
    • Vis profil
Sv: Den store nedrykkstråden
« Svar #240 på: 13. Mai 2016, 12:55 »
Alle fredagskamper går på tv2sumo/tv2sportskanal, og formiddagskampene på lørdagene, samt en av 1600-kampene. Av og til vises søndagskamper også.

Hvis Benitez blir og det i tillegg renskes ut (Charnley m.fl) til det bedre i administrasjonen, vil jeg si nedrykket faktisk er verdt det. Slik klubben har blitt styrt ville det aldri bli noe særlig i PL uansett.

Nei, gi meg en sesong med Benitez i CC og opprykk, samt et aldri så lite cup-run så blir sårene ikke bare leget, men helbredet.
Black and white since 1996

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Den store nedrykkstråden
« Svar #241 på: 13. Mai 2016, 13:01 »
Det er da du vet du er Necastlesupporter. Da nedrykket er 2 dager gammelt og vi "bare" skal rette litt her og der og vips er optimismen tilbake. Får dere andre, som meg, fremdeles ut valium på samme resepten som fra 2009?
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Den store nedrykkstråden
« Svar #242 på: 13. Mai 2016, 14:09 »
Det er da du vet du er Necastlesupporter. Da nedrykket er 2 dager gammelt og vi "bare" skal rette litt her og der og vips er optimismen tilbake. Får dere andre, som meg, fremdeles ut valium på samme resepten som fra 2009?

LOL :D Eg har teke ein ekstra dose, gler meg allereie til ein ekstremt spennande opprykkskamp! 8)

PS. Brighton-SW kl2045. Får sjekka kva som møter oss neste sesong ;D
« Siste redigering: 13. Mai 2016, 18:14 av lgrinde »