20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Fulham lørdag 31/8 kl 1600  (Lest 31561 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

torefl

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 953
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Fulham lørdag 31/8 kl 1600
« Svar #165 på: 31. Aug. 2013, 19:45 »
Jeg ønsker også Marveaux på banen, men jeg tror ikke Pardew finner plass til han desverre.

TimKnut

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 364
  • Elsker Newcastle United over alt!
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Fulham lørdag 31/8 kl 1600
« Svar #166 på: 31. Aug. 2013, 20:05 »
straffe til crystal palace

TimKnut

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 364
  • Elsker Newcastle United over alt!
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Fulham lørdag 31/8 kl 1600
« Svar #167 på: 31. Aug. 2013, 20:07 »
the mackems down 2-1  :smitten:

drømmedagen forsetter  :toon:

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Fulham lørdag 31/8 kl 1600
« Svar #168 på: 31. Aug. 2013, 20:23 »
Første omgang, god kontroll men sliter meg sjanseskaping. Andre omgang en god del bedre. Gouffran og Remy inn=bevegelse. Herregud så mye det betyr at folk går på løp, er bevegelige og involverer seg i spillet. Håper vi en gang for alle har lært at Cisse/Ameobi ikke er noe å satse på. Statisk og stillestående. Fysj, få det vekk, vil ikke se mer av det. Gøye siste 20 for en gangs skyld. Er en stund siden vi har dominert en kamp så mye som idag. Fulham fortjente ingenting.

bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Fulham lørdag 31/8 kl 1600
« Svar #169 på: 31. Aug. 2013, 20:41 »
Og nok en gang føler jeg meg sinnsykt mye tryggere uten Tiote på banen. Om han går rett inn i førstelleveren når han er fit igjen blir jeg faen meg provosert.

Ønska lag for neste kamp:

A:

Krul
Debuchy - Mbiwa - Colo - Santon
Sissoko - Anita/Cabaye
Ben Arfa - Marveaux - Remy
Cisse

B:

Krul
Debuchy - Mbiwa - Colo - Santon
Sissoko - Anita/Cabaye
Ben Arfa - Marveaux - Gouffran
Remy

Jeg vil ha lag A, med unntak av av Marveaux som tydelig har vist at han ikke forsvarer en plass på dette laget.
Cabbe inn i hans sted og Anita/Tiote def.

Jeg tror forresten Tiote blir bedre for oss når vårt offanesive spill blir bedre, ettersom han da kan konsentrere seg om å få tak i ballen og levere den fra seg til noen som kan ballbehandling. Helt ærlig; hvor enkel jobb har han egentlig hatt når alle har kikket ned på egne sko og ikke invitert til å få ballen?

I dag er jeg positiv, og ønsker å beholde den følelsen noen dager. Det er lenge siden sist ;)

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8664
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Fulham lørdag 31/8 kl 1600
« Svar #170 på: 31. Aug. 2013, 20:54 »
Faen som alle hater å Marveaux, da. Marveaux i midten med to kvalitetsspillere ute på kanten og en god spiss. Jeg er keen, og vil gjerne se han få en rekke kamper i sin beste posisjon.

Han bidro også med ett mål og seks assist å tjueto ligakemper forrige sesong, for et lag som falt fra hverandre. Ålreit, spør du meg.
« Siste redigering: 31. Aug. 2013, 21:05 av boris. »
Nei.

bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Fulham lørdag 31/8 kl 1600
« Svar #171 på: 31. Aug. 2013, 21:07 »
Det er sant, og jeg mener ikke å droppe ham permanent...
Men de siste kampene har han vært "utter shait", og noen defensive gener må vi tross alt ha i et balansert lag. Jeg hater ikke Marve, jeg mener bare han bør droppes i neste kamp

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Fulham lørdag 31/8 kl 1600
« Svar #172 på: 31. Aug. 2013, 21:08 »
Noen som så kampen på al-jazera er det verdt det? Vurderer å bytte det mot sumo for å få sett alle kampene

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Fulham lørdag 31/8 kl 1600
« Svar #173 på: 31. Aug. 2013, 21:12 »
Noen som så kampen på al-jazera er det verdt det? Vurderer å bytte det mot sumo for å få sett alle kampene
Var greit, Shearer i studio og proft opplegg rundt. Kvaliteten var så som så, men nå satt jeg på en veldig treig linje.

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Fulham lørdag 31/8 kl 1600
« Svar #174 på: 31. Aug. 2013, 21:13 »
Men 100x bedre enn enhver gratisstream :)

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8664
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Fulham lørdag 31/8 kl 1600
« Svar #175 på: 31. Aug. 2013, 21:18 »
Det er sant, og jeg mener ikke å droppe ham permanent...
Men de siste kampene har han vært "utter shait", og noen defensive gener må vi tross alt ha i et balansert lag. Jeg hater ikke Marve, jeg mener bare han bør droppes i neste kamp

Åja, trodde du mente at han rett og slett ikke var god nok for Newcastle. Men nå har han spilt litt ute av posisjon au, mener nå jeg. Så det ofte i dag at han driver veldig mye innover på banen, og når han da ender opp med ballen har han minimalt av pasningsalternativer siden venstrekanten er helt blottet med kun Santon igjen. I tillegg hadde han Ameobi og Cisse foran seg. Den ene sto for det meste stille med et lass av folk foran seg, og den andre gjorde noen løp i bakrom. Men ja, jeg vil se mer.

Uansett, vi får se.
Nei.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Fulham lørdag 31/8 kl 1600
« Svar #176 på: 31. Aug. 2013, 21:25 »
Interessant å hevde at han er ute av posisjon, når det helt åpenbart at det er venstrekant han er og har vært så langt i karrieren. Sier ikke at det er umulig at han kan være bedre mer sentralt, men er uansett enig med bjørni i at han pdd ikke forsvarer en plass på laget. I noen posisjon.

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Fulham lørdag 31/8 kl 1600
« Svar #177 på: 31. Aug. 2013, 21:43 »
Noen som så kampen på al-jazera er det verdt det? Vurderer å bytte det mot sumo for å få sett alle kampene

Jeg så på Livesport247. Sendingen fra NBC. Engelske kommentatorer, funka fett. Ålreit stream, ikke HD, men uten lægg.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Fulham lørdag 31/8 kl 1600
« Svar #178 på: 31. Aug. 2013, 21:43 »
Jeg tror nok kanskje Marveaux var mer egnet som kant tidligere, men jeg vil tro han har mistet en del hurtighet av alle skadene og det er jo åpenbart at han ikke er noe godt kantalternativ nå. Men som en offensiv del av en treer på midten tror jeg han kan gjøre det kanonbra. Han kan være den manglende linken mellom midtbanen vår og angriperne.

Simmi

  • Gjest
Sv: Newcastle - Fulham lørdag 31/8 kl 1600
« Svar #179 på: 31. Aug. 2013, 22:10 »
@EPLIndex: Sylvain Marveaux, Leighton Baines & Eden Hazard have created the most chances so far this season - 10.

Mulig det ikke er Marve som er problemet?