20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2013  (Lest 47582 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2013
« Svar #225 på: 01. Sep. 2013, 22:40 »
Når det er sagt så burde det vel strengt tatt utføres en doptest på Vålerenga også. Valium og Marihuana...

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2013
« Svar #226 på: 02. Sep. 2013, 01:23 »
I mine øyne fantastiske resultater på både Sør Arena og Aker Stadion. Håper Mjelde holder Start oppe og ønsker også Rekdal & VIF alt vondt.

Nå blir det litt kjedelig fremover i og med at Brann har spilt seg ut av medaljekampen og RBK sikret seg gullet i kveld. Skjønte allerede da Godset ikke klarte å vinne "gullkampen" på Marienlyst at gullet kom til å ende i Trondheim igjen, men hadde et naivt håp om det motsatte inntil i dag.

Avslutningsvis litt humor fra Sogndal-treneren angående verdens mest klare straffespark som burde blitt dømt på Brann Stadion (alle som har sett situasjonen vet hvor hodeløs denne uttalelsen er):

- På de bildene jeg ser tar Gustav (Valsvik, red. anm.) ballen. Pusic er foran, men Gustav tar ballen vekk med foten. Jeg synes ikke det er straffe og det samme sier Gustav, sier Olsson til VG.  :D

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2013
« Svar #227 på: 02. Sep. 2013, 10:51 »
Det er mange poeng å kjempe om ennå, og Rosenborg har ikke akkurat vært spillemessig overlegne i det siste, og har vært nær ved å gå på en smell flere ganger. Rosenborg har forøvrig svært dårlig statistikk på Alfheim og har igjen blant annet Molde og Lillestrøm på bortebane. Serien er ikke avgjort ennå.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2013
« Svar #228 på: 03. Sep. 2013, 18:33 »
Mnja - hadde det vært Brann som hadde vært i samme situasjon som RBK ville jeg selvfølgelig vært like nøktern. Men er 99% sikker på at RBK tar gull nå, og 65 % sikker på at de tar The Double.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2013
« Svar #229 på: 13. Sep. 2013, 21:19 »
Jan Jönsson er en forbanna bra type!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2013
« Svar #230 på: 16. Sep. 2013, 19:10 »
Mjaa, tjo, tjaa. Nei, jag vet inte.
Jönsson er en forbanna tørr og kjedelig type.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2013
« Svar #231 på: 21. Sep. 2013, 16:39 »
Jönsson har høy klasse. Typisk Stabæk-mann egentlig.

I dag gråter jeg ikke om Brann taper, noe jeg nærmest frykter at de ikke gjør. Litt samme situasjon som da vi møtte Man City sent i gullsesongen deres.

bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2013
« Svar #232 på: 21. Sep. 2013, 21:44 »
Mjaa, tjo, tjaa. Nei, jag vet inte.
Jönsson er en forbanna tørr og kjedelig type.
Han får iallefall lagene sine til å spille bra fotball, hvis han får arbeidsro da. Imponerende jobb i Ålesund, og spillerne dyrker ham som en avgud

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2013
« Svar #233 på: 22. Sep. 2013, 23:26 »
Vet ikke om han klarte det samme i RBK da. Fikk jo ganske god tid på seg også. Men at han er sympatisk, det er det liten tvil om. Ikke at dagens RBK-trener er noe dårligere der da.
Forøvrig ser det ut som om Start gjorde rett i å holde fast i Mons Ivar Mjelde. Kjekt  :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2013
« Svar #234 på: 23. Sep. 2013, 09:00 »
Jepp, nå begynner spillet å sitte. Virkelig på tide!

Forøvrig morsomt at Jesper Mathisen er verdens 16. sterkeste fotballspiller ;)
http://www.easports.com/fifa/news-updates-gameplay/article/fifa-14-top-20-strength

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2013
« Svar #235 på: 23. Sep. 2013, 11:38 »
Skulle likt å sett Mathisen mot Ojo i en kamp til døden  :P

Uansett ; creds!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2013
« Svar #236 på: 23. Sep. 2013, 14:50 »
Har aldri vært tvil om at Mjelde er en god trener. Med tid og tillit lykkes han. Det viste han også i Brann. Og at han fikk sparken der er den dårligste treneravgjørelsen et Brann-styre noen gang har gjort, og de har gjort mange talentløse avgjørelser før.

Og at Jönsson dyrkes som en Gud i Aalesund er da ikke så rart. Han er Kjetil Rekdals rake motsetning, og når han i tillegg fører dem opp som medaljekandidater sier det seg selv at han genierklæres. Det betyr dog ikke at han ER et geni. Det er forskjell på å gjøre Stabæk og Aalesund til midlertidige topplag, og å opprettholde Rosenborgs posisjon som ubestridt ener i Norge, og samtidig spille fantastisk fotball. I Rosenborg fikk han ikke til noen av delene, og derfor måtte han også gå.

Vi gikk fra kjedelig, men effektiv fotball under Erik Hamrén til enda mer kjedelig og langt mindre effektiv fotball under Jan Jönsson. Vi tapte to seriegull til Molde, og ble bare såvidt nummer tre to sesonger på rad. I Aalesund og Stabæk er det milevis over alle mulige forventinger. I Rosenborg er det bare ikke godt nok.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7619
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2013
« Svar #237 på: 27. Sep. 2013, 21:35 »
Nicki Bille Nielsen mine damer og herrer! :thumbu:

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2013
« Svar #238 på: 27. Sep. 2013, 21:49 »
Må være overkvalifisert til prisen årets gjøk.

Skjæren

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 485
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2013
« Svar #239 på: 28. Sep. 2013, 11:30 »
Forbanna premieklovn. Selv om jeg prøver å ikke svelge alt media skriver rått, fordi det blir veldig svart-hvitt, så må jeg si at han virker gjennomsyret uintelligent rett og slett. For meg virker det ikke som "sleivspark og uheldigheter" men rett og slett dumskap av ypperste kvalitet.