20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bedrift fotball tur til Newcastle  (Lest 5708 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Bedrift fotball tur til Newcastle
« Svar #15 på: 02. Juni 2013, 09:02 »
Det er også veldiig greit og ta sånne ting på PM om man først skal ta det opp.
Nei.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2139
    • Vis profil
Sv: Bedrift fotball tur til Newcastle
« Svar #16 på: 02. Juni 2013, 09:29 »
Herre min hatt! Torfinn: Har du så lite å drive med en natt til søndag?? Eller er du mest opptatt av og fremme deg selv som en god rettskriver ved å sette karakter på andre forumbrukere?? Idiot!

Dette er et fotball forum og jeg ønsker å dele ting med andre Newcastle supportere. Diskutere tranfers/kamper og div. Og ting som skjer i klubben. Jeg tenker ikke stort på rettskrivingen min her og jeg skriver stort sett rett fra levra og av og til etter noen øl. (Jeg ser nok mer over når jeg sender en jobb mail). Og ja, jeg blir faktisk irritert når det kommer 3 stykker som skal rakke ned på noe som burde ha liten betydning da jeg forsatt mener det jeg skriver ikke får forumet til å fremstå som et amatør forum.

Jeg kan si ting om dere også, Tveit, Joakim og Torfinn. Velger som sagt heller å  sende en PM.
« Siste redigering: 02. Juni 2013, 09:45 av oyvind »
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

TommyWee

  • Gjest
Sv: Bedrift fotball tur til Newcastle
« Svar #17 på: 02. Juni 2013, 13:28 »
Jeg må (dessverre?) si meg enig med tveit og Joakim.

Og Daniel, håper dette er fylla, og ikke deg selv som skriver. Om det ikke er tilfellet er du en enda mer pinlig person enn dine verste innlegg forøvrig kan antyde.

"For øvrig" skrives det.
« Siste redigering: 02. Juni 2013, 13:31 av TommyWee »

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Bedrift fotball tur til Newcastle
« Svar #18 på: 02. Juni 2013, 13:56 »
Selv om det virker slik så er det ikke meningen med personangrep, men jeg sliter med å lese slikt, akkurat som noen sliter med unngå disse feilene. Men det er mitt problem, og jeg skal holde det for meg selv. Beklager!

Og nei, det heter forøvrig. ;)

TommyWee

  • Gjest
Sv: Bedrift fotball tur til Newcastle
« Svar #19 på: 02. Juni 2013, 14:03 »
« Siste redigering: 02. Juni 2013, 14:07 av TommyWee »

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Bedrift fotball tur til Newcastle
« Svar #20 på: 02. Juni 2013, 15:31 »
Legger meg flat og kaster inn håndkleet i denne rettskrivingskrigen.

Bresken

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 396
    • Vis profil
Sv: Bedrift fotball tur til Newcastle
« Svar #21 på: 03. Juni 2013, 00:41 »

Dette er et fotball forum og jeg ønsker å dele ting med andre Newcastle supportere. Diskutere tranfers/kamper og div. Og ting som skjer i klubben. Jeg tenker ikke stort på rettskrivingen min her og jeg skriver stort sett rett fra levra og av og til etter noen øl. (Jeg ser nok mer over når jeg sender en jobb mail). Og ja, jeg blir faktisk irritert når det kommer 3 stykker som skal rakke ned på noe som burde ha liten betydning da jeg forsatt mener det jeg skriver ikke får forumet til å fremstå som et amatør forum.


Hahaha her var det mye snadder. Vil bare gi Oyvind en thumbs up for denne. Kunne personlig ikke gitt mer faen i hvordan folk tar rettskrivingen sin, men jeg kan forstå om noen bryr seg. På tross av det er det helt ok å holde det i PM =)

La oss snakke om klubben i vårt hjerte istedenfor! =)

Har ikke så veldig mange tips å gi, men når det gjelder innkvartering, så fant jeg i fjor en god deal på leie av leiligheter rett nedenfor St. James. Link:

http://www.booking.com/hotel/gb/daysservicedapartmentsnewcaslte.html?aid=311099&label=postbooking_confemail

God pris, digge leiligheter, stor plass. Anbefales!

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Bedrift fotball tur til Newcastle
« Svar #22 på: 03. Juni 2013, 07:57 »
Kunne ønske jeg jobbet i et firma som hadde valgt å ta en firma tur til Newcastle.

Vi har sommeravslutting hver juni og i år har jeg foreslått en tur til utlandet, noe som fort kan bli billigere enn å dra med seg 15 mann et eller annet sted her til lands.
Enda ikke fått noe beskjed om hvor vi skal, men håper utenlandstur er under diskusjon.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2139
    • Vis profil
Sv: Bedrift fotball tur til Newcastle
« Svar #23 på: 03. Juni 2013, 16:02 »
Det du skriver Bresken er jeg helt enig i!  :) Skal sjekke ut linken, og takker for innspill.

Til dere som ønsker bedriftstur til Newcastle så har jeg bare et alternativ. Bare mas!  :toon:
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Bedrift fotball tur til Newcastle
« Svar #24 på: 04. Juni 2013, 21:50 »
Bedriften min har ikke engang råd til å ansette meg, så jeg tror jeg kan glemme å mase om Newcastle-tur der i gården.

Ikke har jeg råd til det selv heller for tiden  :(
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon