20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bedrift fotball tur til Newcastle  (Lest 5707 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2139
    • Vis profil
Bedrift fotball tur til Newcastle
« på: 10. Mai 2013, 15:32 »
Hei folkens,

Jeg jobber i en ganske så stor bedrift i Norge, og i denne bedriften er jeg oppmann for fotball laget. (Dette ervervet tok jeg over for kun noen måneder siden).

En gang i året har vi fotball tur med en leverandør. Vi var i fjor i Bratislava og iår går turen til Praha. Neste år derimot, kommer jeg til å legge turen til Newcastle.

I Newcastle vil jeg lage et minneverdig program. Som de amatørene vi er gleder det meg stort at vi kan leie hele St. James Park og spille kamp der. Spesielt dyrt er det heller ikke. Har vært i kontakt med NUFC og de skal ha £ 1500 pr. Lag (Et lag inkl. 18 spillere) Dommer og mat etterpå er også inkl. Det er jo en opplevelse selv for en Liverpool supporter blir spesielt.

Vi har en kurs dag i løpet av 3 dager som er grunnlaget for turen. Nå har jeg vært en del i Newcastle, men håper forsatt dere har noen tips på hva man kan gjøre i denne byen for en gal fotball gjeng som stort sett har promille i kroppen fra morgen til natt.

- Middag ved The tyne hadde vært fint. Noen som har forslag til en koselig/flott restaurant i område?
- The Gate og utelivet på kvelden må selvsagt oppleves.
- Kanskje Hadrians mur bør være et kultur innslag så vi ikke bare blir sittende på puben?
- Er det hoteller dere vet om som gledelig tar i mot et team på 25- 30 stykker, selvsagt med rabatter?
- KLM eller Widerø er vel de beste fly alternativene?
- Vi tenkte også å fylle St James park når vi entrer matta, hva bør vi ta i billett pris? (Neida, det var ironi).

Har dere noen andre forslag? Setter stor pris på innslag og tilbakemeldinger  :)

For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

ratatosk

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1293
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Sv: Bedrift fotball tur til Newcastle
« Svar #1 på: 10. Mai 2013, 16:08 »
Regner med du legger ut link dersom det kommer noen stilling ledig annonser i denne bedriften framover  :thumbu:
sunt pueri pueri puerilia tractant

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Bedrift fotball tur til Newcastle
« Svar #2 på: 10. Mai 2013, 21:45 »
Flott restaurant ved elva; Malmaison. Fancy restaurant, god mat, og greit dyrt ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2139
    • Vis profil
Sv: Bedrift fotball tur til Newcastle
« Svar #3 på: 10. Mai 2013, 21:55 »
Regner med du legger ut link dersom det kommer noen stilling ledig annonser i denne bedriften framover  :thumbu:

Hehehe, skal holde deg oppdatert  ;)
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2139
    • Vis profil
Sv: Bedrift fotball tur til Newcastle
« Svar #4 på: 10. Mai 2013, 21:57 »
Flott restaurant ved elva; Malmaison. Fancy restaurant, god mat, og greit dyrt ;)

Flott sted. Dette er vel et hotell også? Jeg synes å huske at spillere fra Tottenham lå og sov der når jeg var over i 2011.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Bedrift fotball tur til Newcastle
« Svar #5 på: 10. Mai 2013, 23:36 »
Der er et hotell også ja. Aldri ligget der, bare spist.. Men som restaurant kan den anbefales :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

only1united

  • NewUtd-teamet
  • Supersub
  • *****
  • Innlegg: 388
    • Vis profil
Sv: Bedrift fotball tur til Newcastle
« Svar #6 på: 31. Mai 2013, 08:52 »
Sist jeg var i Newcastle bodde vi på Holliday Inn Jesmond. Det er vel 2 t-banestopp unna sentrum. Der var det lagt opp til businessmøter også, med små og store foredragssaler osv. Veldig bra standard, virket nærmest nytt, flotte rom, god service og rimelig. Kan være verdt å sjekke ut om dere ikke er avhengige av å bo downtown.
Keep calm and put Shola on.

Kristian T

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2258
    • Vis profil
Sv: Bedrift fotball tur til Newcastle
« Svar #7 på: 31. Mai 2013, 21:13 »
Jeg pleier normalt ikke kommentere slike ting som dette her, men nå var det så mye at jeg ikke klarer å dy meg.

Oyvind, jeg vi gjerne gjøre deg oppmerksom på en liten huskeregel ang. særskrivning. Alt som uttales i ett ord, skrives i ett ord.

Jeg ønsker ikke at dette skal bli et forum der alle skrivefeil kommenteres og der det er null takhøyde for feil. Derfor beklager jeg at jeg skriver dette innlegget, men her var det så mye i både tittel og beskrivelse at jeg ikke klarte la være. Håper dere kan tilgi meg.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Bedrift fotball tur til Newcastle
« Svar #8 på: 01. Juni 2013, 20:47 »
Jeg har hatt lyst til å kommentere det selv, men jeg vet at jeg ikke hadde greid å holde meg så seriøs og kortfattet som deg. Så jeg lot det være.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2139
    • Vis profil
Sv: Bedrift fotball tur til Newcastle
« Svar #9 på: 01. Juni 2013, 20:52 »
Sist jeg var i Newcastle bodde vi på Holliday Inn Jesmond. Det er vel 2 t-banestopp unna sentrum. Der var det lagt opp til businessmøter også, med små og store foredragssaler osv. Veldig bra standard, virket nærmest nytt, flotte rom, god service og rimelig. Kan være verdt å sjekke ut om dere ikke er avhengige av å bo downtown.

I Jesmond har jeg vært flere ganger. En koselig del hvor flere av spillerene har sin bosted adresse. Der er en  egen hotell gate/pub/restaurant gate hvor Holliday inn ligger. Kjempe flott. I tillegg til dette er det en utrolig flott naturpark i Jesmond som er fin å gå i om man er litt små ruskete dagen derpå. Takker for innspillet!  :) 
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Bedrift fotball tur til Newcastle
« Svar #10 på: 01. Juni 2013, 20:58 »
Jeg har hatt lyst til å kommentere det selv, men jeg vet at jeg ikke hadde greid å holde meg så seriøs og kortfattet som deg. Så jeg lot det være.

Og jeg har hatt lyst til å kommentere at du er en tjukkas, men jeg har latt være...

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2139
    • Vis profil
Sv: Bedrift fotball tur til Newcastle
« Svar #11 på: 01. Juni 2013, 20:59 »
Til Tveit og Joakim: Om dere mener slike ting kan dere heller sende meg en PM. Jeg er ute etter seriøse svar fra forum brukere om evnet jeg skriver om. Ikke slik lærer preik dere kommer med. Om dere mener rettskrivingen min er så dårlig kontra andre brukere så ok. .

Takk for opplysningen!!

For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Bedrift fotball tur til Newcastle
« Svar #12 på: 02. Juni 2013, 02:43 »
Jeg må (dessverre?) si meg enig med tveit og Joakim.


I Jesmond har jeg vært flere ganger. En koselig del hvor flere av spillerene har sin bosted adresse. Der er en  egen hotell gate/pub/restaurant gate hvor Holliday inn ligger. Kjempe flott. I tillegg til dette er det en utrolig flott naturpark i Jesmond som er fin å gå i om man er litt små ruskete dagen derpå. Takker for innspillet!  :) 

Til Tveit og Joakim: Om dere mener slike ting kan dere heller sende meg en PM. Jeg er ute etter seriøse svar fra forum brukere om evnet jeg skriver om. Ikke slik lærer preik dere kommer med. Om dere mener rettskrivingen min er så dårlig kontra andre brukere så ok. .

Takk for opplysningen!!

Og Daniel, håper dette er fylla, og ikke deg selv som skriver. Om det ikke er tilfellet er du en enda mer pinlig person enn dine verste innlegg forøvrig kan antyde.

Jeg har hatt lyst til å kommentere det selv, men jeg vet at jeg ikke hadde greid å holde meg så seriøs og kortfattet som deg. Så jeg lot det være.

Og jeg har hatt lyst til å kommentere at du er en tjukkas, men jeg har latt være...
« Siste redigering: 02. Juni 2013, 02:50 av torfinn »

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Bedrift fotball tur til Newcastle
« Svar #13 på: 02. Juni 2013, 03:47 »
Hvorfor bry seg??
Er vel ikke verdens undergang om det kommer noen skrivefeil? Fokuser mer på innholdet.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Bedrift fotball tur til Newcastle
« Svar #14 på: 02. Juni 2013, 08:51 »
Dere er klar over at det er ganske mange i dette landet som blandt annet sliter med skrive- og lesevansker? Tror dere Oyvind skriver slik fordi han synes det er kult? Kan det være at dette er noe han sliter med og ikke akkurat setter pris på at folk kommenterer?

Jeg tipper Oyvind synes det er ca like kult å få slike innlegg mot seg som det jeg skrev til Joakim.

En ting er innlegget til Tveit. Jeg synes det er unødvendig også, men om folk føler det er så ille at de må si i fra, så fair enough. Men når Joakim kommer i innlegget etter bare for å gni saltet inn i såret, det irriterer meg ganske bra faktisk.

Og jada, jeg er fullt klar over at det er ikke er riktig måte av meg å gjøre det på heller ovenfor Joakim, men det innlegget der kom i irritasjonsrus.
« Siste redigering: 02. Juni 2013, 09:03 av Daniel »