20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Arsenal siste runde!  (Lest 2846 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

nobby

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 59
    • Vis profil
Arsenal siste runde!
« på: 30. April 2013, 18:01 »
Hei. Reiser over på siste kamp mot arsenal. Ser at biletter er lagt ut for members i dag. Men jeg får jo kun kjøpt en. Har med meg kona, et vennepar pluss deres to unger. Noen som har noen formening om sannsynligheten for å få kjøpt 6 biletter sammen på general sale eller evt 6 biletter på stadion når vi kommer dit torsdag den 16? Begynner å bli nervøs for å oppleve nedrykk på nært hold og evt ikke få biletter. Skjønner forresen fint lite av den bilettfordelingen også. Nesten hele stadioen er jo gråmarkert for bestilling?? Er bare noen felt man kommer inn på, og der er de fleste plassene tatt. Er de gråmarkerte noe som da kommer på general sale igjen? Litt høl i hue hvis man da er medlem for få tilgang tidligere.
« Siste redigering: 30. April 2013, 18:14 av nobby »

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Arsenal siste runde!
« Svar #1 på: 30. April 2013, 18:36 »
Virker som det er stort trykk på denne kampen. Klubben blir neppe å legge ut billetter på general sale, tror det blir utrsolgt lenge før den tid.

Batty73

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 131
    • Vis profil
Sv: Arsenal siste runde!
« Svar #2 på: 05. Mai 2013, 11:38 »
Jeg fikk tak i 3 billetter gjennom Sandman Hotel rett over veien fra SJP (34 GBP).  Skal da bo på dette hotellet ,)

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Sv: Arsenal siste runde!
« Svar #3 på: 08. Mai 2013, 14:33 »
Er det mulig å få tak i billetter fra det hotellet ved andre anledninger også?

Christian

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8642
    • Vis profil
Sv: Arsenal siste runde!
« Svar #4 på: 08. Mai 2013, 14:47 »
Det er det. (etter det eg har forstått ut i frå websida)

Men det er billigere å fikse billettene sjølv. (Som er ganske logisk)

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2139
    • Vis profil
Sv: Arsenal siste runde!
« Svar #5 på: 08. Mai 2013, 20:35 »
Skal selv på denne kampen, men måtte sammen med min kompis bestille billetter så vi fikk plasser ved siden av hverandre. (Får kun bestilt en billett som medlem) 6 billetter høres kronglete ut om du ikke betaler overpris på div. Fotball nettsteder.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Sv: Arsenal siste runde!
« Svar #6 på: 12. Mai 2013, 19:01 »
Takk for svar  :)

Batty73

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 131
    • Vis profil
Sv: Arsenal siste runde!
« Svar #7 på: 12. Mai 2013, 22:29 »
Uansett er 34 GBP lite i PL-sammenheng ,)  Noen som er fysne på møtes før matchen?

BTW; Sandman har en egen representant som snakker med NUFC når det gjelder billetter.  En meget hyggelig dame ,)

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Sv: Arsenal siste runde!
« Svar #8 på: 14. Mai 2013, 06:57 »
Da tar jeg kontakt med det hotellet og forhører meg, slik at jeg har muligheten til å se Newcastle kamp neste sesong  ;D ;D!

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Arsenal siste runde!
« Svar #9 på: 18. Mai 2013, 17:02 »
Ankommer newcastle rundt 12 med en kompis. Noen som er med på et par-åtte pils før kamp?