20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet januar 2016  (Lest 167896 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7619
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #600 på: 27. Jan. 2016, 15:34 »
Townsend i PL: 3101min (34 hele kamper) 5 mål, 6 assist.

Synes ikke det var så verst jeg, iallefall bedre enn jeg fryktet. Dette er kamper som er spilt fra 23 år og nedover og da produserer han 1 mål pr. 3. kamp på høyeste nivå. Helt greit for en ung ving i PL vil jeg si, men selvsagt ingen "world-beater". Spørsmålet er om han vil utvikle seg videre til å få en god statistikk, jeg vil ikke uten videre utelukke det.

Hva Tottenham-fansen måtte mene tar jeg med stor ro. Tror det er til beste for alle tre parter med overgangen, men det er jo selvsagt Newcastle som bærer risikoen. Men da må vi huske på at vi bærer risikoen for at han blir en suksess såvel som en flopp. Men om vi stiller krav til suksess på linje med Bale i sin tid så er det bare å roe seg ned tror jeg. :)

Matte er vanskelig. :P 1 mål pr. 7. kamp bli vel mer riktig.

akselho

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 476
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #601 på: 27. Jan. 2016, 15:36 »
Mye kosta shearer i sin tid? £150 mill? Og Townsend koster oss like under... Ja, det er hundre år siden og tidene har forandret seg, men det setter ting litt i perspektiv.
Ikke en god sammenligning slik jeg ser det. Om vi ser på pengeinflasjon alene så koster han vel ca. 60% av det Shearer gikk for den gangen.

Kommenterte det samme. Kom fram til at dagens verdi for £12M hadde vært ca. 45% av £15M i 96, altså ca. £7M.
Black and white since 1996

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #602 på: 27. Jan. 2016, 15:47 »
Townsend i PL: 3101min (34 hele kamper) 5 mål, 6 assist.

Synes ikke det var så verst jeg, iallefall bedre enn jeg fryktet. Dette er kamper som er spilt fra 23 år og nedover og da produserer han 1 mål pr. 3. kamp på høyeste nivå. Helt greit for en ung ving i PL vil jeg si, men selvsagt ingen "world-beater". Spørsmålet er om han vil utvikle seg videre til å få en god statistikk, jeg vil ikke uten videre utelukke det.

Hva Tottenham-fansen måtte mene tar jeg med stor ro. Tror det er til beste for alle tre parter med overgangen, men det er jo selvsagt Newcastle som bærer risikoen. Men da må vi huske på at vi bærer risikoen for at han blir en suksess såvel som en flopp. Men om vi stiller krav til suksess på linje med Bale i sin tid så er det bare å roe seg ned tror jeg. :)

Matte er vanskelig. :P 1 mål pr. 7. kamp bli vel mer riktig.
Regner med at han tenker mål + assist :)

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7619
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #603 på: 27. Jan. 2016, 16:38 »
Ja, da stemmer det ganske greit. :)

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #604 på: 27. Jan. 2016, 16:50 »
Ja det stemmer nok. Målgivende har en tendens til å resultere i mål.  :P

Jonny

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 659
    • Vis profil

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #606 på: 28. Jan. 2016, 10:03 »
"Gammel" artikkel, og dessverre ble budet avslått.. Så vil tro Remy er vårt eneste håp på spissplass nå (med mindre WBA tar til vettet ang Berahino)!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #607 på: 28. Jan. 2016, 10:20 »
Jakten på spiss kan gå helt til det nærmer seg slutten på vinduet tror jeg. Tror vi i utgangspunktet har et klart førstevalg i Berahino, men ikke til ekstrem overpris. Tror også at WBA blir å fire noe på kravene jo nærmere vi kommer deadline day. Samtidig blir det spennende å se om andre klubber prøver seg på Remy i mellomtiden og om vi da går for han. Jeg er langt fra negativ til en nødløsning i Remy slik situasjonen vår er nå.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #608 på: 28. Jan. 2016, 10:25 »
Skjønner fortsatt ikkje at det ikkje blir leita etter minst 1 forsvarer. Når ein ser på kor mange må vi slepper inn, så synes eg det bør vere innlysende at vi trenger forsterkninger bak. Håpløst.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #609 på: 28. Jan. 2016, 10:35 »
Ser jo at Lamine Kone, en stopper vi har vært endel linka til, nå har signert for Sunderland.
Syns også det er helt åpenbart at laget trenger en ny forsvarer.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Cadel

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1932
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #610 på: 28. Jan. 2016, 11:17 »
Ser at Leicester blir linket med Pelle fra Southampton. Skal visstnok være tilgjengelig for så lite som £5m!! Kunne absolutt vært et alternativ på spissplass spør du meg, særlig til den prisen! Men han er kanskje litt for lik Mitrovic i spillestil?

Anders Nordeide

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 348
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #611 på: 28. Jan. 2016, 11:46 »
Pelle til 5m er løp og kjøp for min del! Lik Mitro i stilen, men fuck, vi er i krise.. Remy, Berahino, Pelle og Lacazette. 4 forskjellige typer med forskjellig potensiale, men jeg tar i mot hvem som helst av de sånn ståa er nå. 2p under streken med 15 kamper igjen, og ingenting tyder på at det plutselig skal løsne for spissene våre. Det kan lønne seg å spille hard-ball på forhandlingsbordet, men dette er ikke tidspunktet for det.

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #612 på: 28. Jan. 2016, 11:56 »
Trenger flere i grunnen. Ideelt sett tre forsvarere, håpløst å være i en situasjon der minstekravet hver kamp er å score 2 mål for å ta poeng.
  • Must er venstreback og stopper, i den rekkefølgen. Ved en solid venstreback inn så kan man teste ut Dummett sentralt som nødløsning, men ser helst en ny stopper inn som hever laget betraktelig.
  • Dekning på høyre hadde også vært beroligende.
Også selvsagt en spiss. Med andre ord en £40-50m til med investeringer. Skjer desverre ikke.  :-\

Pelle er interessant, men ønsker helst en komplementær spiss til Nitro-Mitro.

Jonny

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 659
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #613 på: 28. Jan. 2016, 12:04 »
Er veldig positiv til Pelle og prisen var no veldig grei.......
Med tanke på forsvaret så meiner eg dette kan være mannen!!!! No må DU vera våken Ashley!!!http://www.sportsvibe.co.uk/news/football/liverpool-move-for-stoke-defender-44234/
« Siste redigering: 28. Jan. 2016, 12:06 av Jonny »

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #614 på: 28. Jan. 2016, 12:13 »
Ahmed Musa fra CSKA bør vi kaste oss over. Linka til Leicester og city.