20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet januar 2016  (Lest 167893 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7619
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #345 på: 14. Jan. 2016, 02:38 »
Ser litt rundt på hva Swansea fansen synes om salget, virker som de fleste var ok med det på grunn av hans attitude problems.

"All I can say is, just wait for Shelvey's attitude to kick in, it is his fault that we are in this position in the first place."

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #346 på: 14. Jan. 2016, 07:23 »
Flaks han kommer inn i et lag som leder moraltabellen:) selv om det har blitt merkbart bedre!
Hva tenker folk om resten av vinduet? Cisse trenger operasjon. Er Reviere den "nye" spissen vår? Kaster Ashley inn håndkleet 1-2 signeringer for tidlig slik som i sommer? Jeg blir overrasket om vi trør til med nok en i samme klasse som Jonjo rent økonomisk...
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #347 på: 14. Jan. 2016, 07:49 »
De to liverpoolsupporterne jeg har snakket med (som er relativt edruelige) er fortsatt forbanna for at han ble solgt fra Liverpool.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #348 på: 14. Jan. 2016, 10:28 »
Det er potensielt en spiller som kan være vår drivende kraft på midten i flere år fremover. Potensialet og talentet er i mine øyne stort.
Utfordringen er å få han til å produsere på sitt høyeste nivå regelmessig, samt at innstillingen hans er et spørsmålstegn.
Syns uansett dette er veldig spennende.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #349 på: 14. Jan. 2016, 11:15 »
De to liverpoolsupporterne jeg har snakket med (som er relativt edruelige) er fortsatt forbanna for at han ble solgt fra Liverpool.

Fatter'n er også Liverpool supporter på sin hals. Det eneste han sa til meg da Shelvey gikk til oss var at "han kunne faan ikke skjønne hvorfor han blei solgt i første omgang." Virker som en spiller som er godt likt blant gamle klubbens fans..
Sjøl har jeg knalltroa på Jonjo.

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #350 på: 14. Jan. 2016, 13:34 »
Lille innrømmer å ha lyst på gouff idag. Selg unna. Ubrukelig fyr.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #351 på: 14. Jan. 2016, 14:07 »
No fate but what you make

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #352 på: 14. Jan. 2016, 14:27 »
Kan vel ikkje vere seriøst? OM det er, så klarer Nufc stadig vekk å sprenge grenser når det kommer til idiotiske avgjørelser.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

akselho

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 476
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #353 på: 14. Jan. 2016, 15:32 »
Skjønner ikke helt misnøyen ved å la Thauvin returnere. Han blir muligens bare helt knust av å være i Newcastle. Gi han et halvår i ligue 1 og hent tilbake. Kanskje han modnes i løpet av tiden og kanskje Newcastle er et helt annet lag til høsten. Jeg har dog større tro på Thauvin enn Cabella, og håper at en ev. utlånsavtale med Marseille er uten opsjon på kjøp.

Jeg tar vertfall heller inn Townsend selv om det betyr at Thauvin leies ut. Vi ligger på 19. Og vi kan ikke vente på at spillere som ikke har levert skal slå til.
Black and white since 1996

darkshark

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 787
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #354 på: 14. Jan. 2016, 16:10 »
Skjønner ikke helt misnøyen ved å la Thauvin returnere.
Ikke jeg heller. Det kan jo ligge mer bak enn lite spilletid som årsak til at han ikke presterer. Blant annet kan han føle seg utilpass, savner familie, manglende motivasjon på treningsfeltet etc. Dette vet McClaren og trenerteamet bedre enn oss, så de gjør vel opp sin vurdering om hva som er den beste løsningen. Kanskje er det noe Thauvin selv har bedt om, sånn at det bare er for hans eget beste?

Thauvin er en talentfull spiller men nå har vi akutt behov for spillere som er 100 %. Man må spørre seg om det å la en 70 % Thauvin spille fotballkamper i håp om å få ham i toppform er det lureste akkurat nå.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #355 på: 14. Jan. 2016, 16:17 »
Skrev vel det sjøl et sted, at han kan selges om han ikke skal brukes. Uansett noen som har gjort en elendig jobb når fyren hentes for en røsslig sum, ikke får sjansen i noen kamper, for så å sendes tilbake etter noen måneder.

Galskap! Han burde aldri vært hentet inn.
No fate but what you make

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #356 på: 14. Jan. 2016, 17:07 »
Hvorfor vil noen hente Townsend? Mannen har på 80 kamper (inkl. innhopp) produsert latterlige seks mål og seks assists. Til sammenligning har Obertan på 84 kamper fire mål og ti assists.

Jonny

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 659
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #357 på: 14. Jan. 2016, 19:33 »
Det blir fokusert på spiss no i vinduet, men solid forsvarsanker hadde eg heller sett at kom inn!
Men selvfølgelig vekk med Cisse og inn med ein måltyv hadde heller ikkje vært å forakte.
Men er det lov å håpe på begge deler?

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #358 på: 14. Jan. 2016, 19:49 »
Apropos forsvarsspiller, Matip er vel en spiller som hyppig har blitt nevnt, ser på Tranfer Center til Sky, han er mest sannsynlig klar for Liverpool fra sommeren.

Bigirimana og Armstrong forlenger låneavtalene med Coventry ut sesongen. Bigi kommer neppe tilbake til oss, imidlertid spennende, og riktig etter mitt syn, å la Armstrong få resten av sesongen i Coventry. Bøtter inn mål i klubb og for en manager som lar han få utfolde seg, får selvtillit og kan utvikle seg på et "riktig" nivå.

Satka klar for York ut sesongen.
« Siste redigering: 14. Jan. 2016, 19:53 av Geordie »
No fate but what you make

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #359 på: 14. Jan. 2016, 20:49 »
Newcastle har visstnok akseptert et bud fra kinesiske Shanghai Shenua på Cheick Tiote, £8mill!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒