20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet januar 2016  (Lest 167879 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

darkshark

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 787
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #210 på: 05. Jan. 2016, 14:07 »
Er det noe i det ryktet om Carroll da?

Overgangsvindu-tradisjon at det kommer et Newcastle + Andy Carroll rykte. Kan aldri i livet se for meg at vi kommer til å betale noe for å hente han tilbake.
Ekstremt skadeplaget og blant de dyreste kjøpene i NUFC' historie? Skjer selvfølgelig ikke.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #211 på: 05. Jan. 2016, 14:56 »
Den prisen som er nevnt av Daily Mirror betaler ingen. At Carroll kan komme hjem igjen, dog til helt andre summer, en eller annen gang tror jeg slettes ikke er usannsynlig. Det er selvfølgelig gitt at han makter stable seg på beina oftere enn han ligger på sykestua.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #212 på: 05. Jan. 2016, 17:45 »
En frisk Carroll hadde vært artig, dessverre er han alt for skadeutsatt til å en gang vurderes.

http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/transfer-news/newcastle-united-understood-postponed-move-10684931

En spiller nevnt hyppig her på forum, tydeligvis interessert, imidlertid er han skadet.

Ellers lite spennende rykter om Newcastle hittil i overgangsvinduet, gjenbrukte rykter om Carroll og Austin som virker mindre og mindre sannsynlige og Shelvey som jeg ikke er spesielt imponert over. Dawson fra Hull ble linket, er vel en upgrade av Willy og kan gjøre en jobb med å skape litt bredde/konkurranse på stopperplass. Remy på lån ut sesongen, ja takk!

Bigirimana bekreftet å ha forlenget avtalen med Coventry, nok en som aldri slo til hos oss dessverre. Var på St. James' når han putta mot Wigan :)

Ellers på managersiden blir vi selvfølgelig linket til Rafa Benitez etter at han fikk fyken fra Real. Kommer aldri til å skje, heldigvis. Nok en manager med drit kjedelig fotballstil, som kommer til å kreve full kontroll på transfers, noe Mike aldri vil gi noen manager.
« Siste redigering: 05. Jan. 2016, 18:03 av Geordie »
No fate but what you make

Eppa

  • NewUtd.no
  • Supersub
  • *****
  • Innlegg: 266
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #213 på: 05. Jan. 2016, 18:08 »
Jetro Willems hadde absolutt vært en spennende signering.

Er det noen her som har sett kamper av Hull denne sesongen? Jeg syns backen deres Andrew Robertson virker lovende, og husker jeg så noen glimt av han forrige sesong. Og så har vi Sam Byram fra Leeds som kan være en fin tilvekst og muligens utfordre Janmaat på høyrebacken. Han nekter å skrive under ny kontrakt med Leeds og kan dermed fås billig.

På midtstopperplass kunne jeg tenkt meg Andrea Ranocchia fra Inter eller Kamil Glik fra Torino.

Video av sistnevnte:
"Newcastle fans never cease to amaze me. If there was a trophy for best supporters this lot would win it hands down every year." - Alan Shearer -

trondie

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 397
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #214 på: 05. Jan. 2016, 20:45 »
Talent, lovende, ser bra ut, imponert etc blablabla....vi har kjøpt nok av dei!!! Vi trenger spillere som takler PL nivå med en gang. Som har bevist at de takler nivået.  Skal vi overleve denne sesongen må vi kjøpe spillere som allerede spiller i PL!!!

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #215 på: 05. Jan. 2016, 21:49 »
Talent, lovende, ser bra ut, imponert etc blablabla....vi har kjøpt nok av dei!!! Vi trenger spillere som takler PL nivå med en gang. Som har bevist at de takler nivået.  Skal vi overleve denne sesongen må vi kjøpe spillere som allerede spiller i PL!!!

Ord!

Eppa

  • NewUtd.no
  • Supersub
  • *****
  • Innlegg: 266
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #216 på: 05. Jan. 2016, 22:04 »
Talent, lovende, ser bra ut, imponert etc blablabla....vi har kjøpt nok av dei!!! Vi trenger spillere som takler PL nivå med en gang. Som har bevist at de takler nivået.  Skal vi overleve denne sesongen må vi kjøpe spillere som allerede spiller i PL!!!

Ja takk begge deler :P

Hvem foreslår du som kan være aktuell og som kan forsterke oss?
"Newcastle fans never cease to amaze me. If there was a trophy for best supporters this lot would win it hands down every year." - Alan Shearer -

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #217 på: 05. Jan. 2016, 23:03 »
Jetro Willems hadde absolutt vært en spennende signering.

Er det noen her som har sett kamper av Hull denne sesongen? Jeg syns backen deres Andrew Robertson virker lovende, og husker jeg så noen glimt av han forrige sesong. Og så har vi Sam Byram fra Leeds som kan være en fin tilvekst og muligens utfordre Janmaat på høyrebacken. Han nekter å skrive under ny kontrakt med Leeds og kan dermed fås billig.

På midtstopperplass kunne jeg tenkt meg Andrea Ranocchia fra Inter eller Kamil Glik fra Torino.

Video av sistnevnte:

Mener jeg leste et eller annet sted at Willems ikke var aktuell før sommeren på grunn kneskade... Men helt klart veldig spennende spiller!

Glik er et kjempespennende shout! Hear hear! Norwich skal allerede ha lagt inn bud på Ranocchia...


Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #218 på: 06. Jan. 2016, 09:39 »
EKSTREMT spennende nyheter fra The Chronicle i dag via franske kilder. Tror ikke det er realistisk, men:
 
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/transfer-news/newcastle-united-transfers-magpies-launch-10691840

Skal visstnok ha bydd 19 millioner pund for Lacazette.  Lyon ønsker visstnok 23 mill. Og Lacazette skal selvfølgelig være lunken til å flytte til Newcastle. Dette skulle vært gjort mye tidligere.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Rudi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 606
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #219 på: 06. Jan. 2016, 10:49 »
Plasserer det der i X-Files-kategorien.

Cadel

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1932
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #220 på: 06. Jan. 2016, 10:59 »
Hvis vi lurer Lacazette til St. James' vil jeg begynne å tro på julenissen igjen! Men herrefred, merkeligere ting har skjedd før!

Ser nå at Remy, I følge The Sun vel og merke, visstnok har fått beskjed om å holde seg i Chelsea, og at han er en del av Planene til Hiddink denne sesongen.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #221 på: 06. Jan. 2016, 12:45 »
Hvis vi lurer Lacazette til St. James' vil jeg begynne å tro på julenissen igjen! Men herrefred, merkeligere ting har skjedd før!

Ser nå at Remy, I følge The Sun vel og merke, visstnok har fått beskjed om å holde seg i Chelsea, og at han er en del av Planene til Hiddink denne sesongen.

Følger den vanlige oppskriften fra media........

1. breaking news, den og den er nesten klar/lagt inn bud/blitt tilbudt til......
2. spilleren vil ikke, budet avslått, en annen klubb har også lagt inn bud, ikke til salgs likevel....
3. noen dager med motstridene historier....
4. Koker bort i kål...


blablablahhhhhhh

Et rykte som derimot surrer og går litt i bakgrunnen er Henri Saivet, vil faktisk tro denne kan være seriøs? Derimot skeptsik da beskrivelsene følger et kjent mønster på flere av våre senere flopper, ung, fransk som kan benyttes i "alle" midtbaneposisjoner.... Benkefyll som aldri får sjansen til å spille seg varm i trøya.
« Siste redigering: 06. Jan. 2016, 12:49 av Geordie »
No fate but what you make

Cadel

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1932
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #222 på: 06. Jan. 2016, 14:25 »
"Newcastle have not made a formal bid for Lyon striker Alexandre Lacazette after learning he is not for sale, according to Sky sources.
Reports from France have claimed the Magpies have offered £18.3m (25m euros) for the 24-year-old.
However, sources on Tyneside are mystified by the speculation and rejected the stories."

Fra skysports.

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #223 på: 06. Jan. 2016, 20:24 »
Satan så digg det hadde vært med Lacazette. . Men neida...
Gibson og mcgeady fra everton  tilgjengelig for lån.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #224 på: 06. Jan. 2016, 20:33 »
"Newcastle have not made a formal bid for Lyon striker Alexandre Lacazette after learning he is not for sale, according to Sky sources.
Reports from France have claimed the Magpies have offered £18.3m (25m euros) for the 24-year-old.
However, sources on Tyneside are mystified by the speculation and rejected the stories."

Fra skysports.

Ville vel vært litt vel urealistisk å håpe på Lacazette til Newcastle uansett vel...