20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet januar 2016  (Lest 167875 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #60 på: 02. Des. 2015, 23:31 »
Ja, jo...
Men noen av de innehar kvaliteter vi kan ha brukt for. Selv om det bare er i 3 mnd.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

akselho

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 476
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #61 på: 07. Des. 2015, 21:08 »
Det blir uten tvil vanskelig å signere toppnavn i januar, spesielt CB og CM. Syns at klubben skal forhøre seg om Jedinak. Starter sin første kamp først nå i kveld, men innehar uten tvil kvaliteter som vi kunne trengt.  Spørs om Pardew og Palace ville solgt han, men han kan umulig trives med å være på benken (når han tross alt er kaptein).

Black and white since 1996

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #62 på: 07. Des. 2015, 22:35 »
Mile Jedinak og Granit Xhaka høres utrolig mye mer kompetent ut enn det vi kan stille med for øyeblikket. Selv om jeg synes Colback var tilbake til sitt vante nivå i går. Det vil si helt ok+.

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #63 på: 08. Des. 2015, 02:52 »
Former Aston Villa captain Ron Vlaar has signed for AZ Alkmaar until the end of the season.

Er det bare meg som gjerne kunne sett han fullføre sesongen i Newcastle?
Har vært skadet lenge, tempoet er så som så, men med Colo sin meget varierende form, som stort sett er elendig så kunne han for min del vært et godt alternativ.
« Siste redigering: 08. Des. 2015, 13:46 av Offe87 »

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #64 på: 08. Des. 2015, 12:45 »
HBA linkes til Dortmund  :) Spennende å se hva som skjer med han fremover. 
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #65 på: 10. Des. 2015, 15:29 »
Linkes til sirigu, afobe, debuchy og joel campbell idag ser jeg...

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #66 på: 12. Des. 2015, 15:16 »
Vi er igjen linket til 24 år gamle peruvianske Andre Carillo. Noen som vet noe om han? Virker ganske høyt ansett for det er flere andre store klubber som visstnok også skal være interesserte. Kontrakten hans går ut til sommeren så her kan det være et potensielt kupp.


Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #67 på: 13. Des. 2015, 19:21 »
Linkes til sirigu, afobe, debuchy og joel campbell idag ser jeg...

Jeg tror ikke noen ny keeper kommer inn, Debuchy er for gammel og Janmaat er bedre/like god, Afobe har fått en såpass drøy prislapp at jeg tror nok vi styrer unna, Campbell kunne jeg godt sett for meg inn, men ikke den typen vi trenger mest føler jeg.

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #68 på: 14. Des. 2015, 15:09 »
Austin og taklingssterk def midt med pasningsfot inn - Cisse til Russland. BOOM.

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #69 på: 14. Des. 2015, 20:19 »
Om Cisse går til Russland, Tyrkia, MLS, Kina eller midtøsten spiller ingen rolle så lenge han forsvinner, om man får noen kroner igjen for han skal man være fornøyd!

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil

ripsgard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 792
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #71 på: 16. Des. 2015, 08:03 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/transfer-news/remy-cabella-set-58million-move-10606381

Batshuayi= ja takk.

Enig, men ikke til en hver pris. Men fytti nakke for et kult navn han har :D
Angriper er vel forsåvidt ikke det første jeg ønsker meg. Vi trenger å få inn forsvarerere og midtbanespillere. Jeg tror uansett det blir tøft å få inn spillere som går rett inn på laget i januar
« Siste redigering: 16. Des. 2015, 08:05 av ripsgard »
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #72 på: 16. Des. 2015, 14:14 »
Rykter om alt fra Sirigu, via Andros Townsend til Batshuayi i dag.

Sier ja takk til Sirigu. Selv om Elliott har gjort sakene sine svært bra er italieneren different class. Townsend håper jeg vi holder oss langt, langt unna. Batshuayi er en veldig spennende spisstype, og å få inn han for Cisse hadde vært en knalldeal.

Likevel håper jeg først og fremst at vi går for en skikkelig god sentral midtbanespiller, og en oppgradering på venstrebacken. Mine favorittalternativer er Xhaka og Willems.

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #73 på: 16. Des. 2015, 15:25 »
Sirigu hadde jo vært klasse inn! Jeg er også overbevist om at vi trenger en god keeper nå. Elliott sliter jo med en skade i låret... Man kan til og med se at han holder seg til låret etter de lange utsparkene sent i kampene. Handanovic i Inter er på utgående kontrakt i sommer og hadde vært helt rått! Det samme er store Guilherme 1,97 som har en haug med rutine og kamper for Lokomotiv Moskva.

Jeg har jo før nevnt Gökhan Inler og jeg mener han hadde vært en veldig god tilvekst i januar på lån. Kanskje hadde vi hatt muligheten til å sikre oss opsjon på han også. Vi trenger lederegenskapene og erfaringen i laget vårt. Kaptein på det sveitsiske landslaget og lang fartstid i Napoli. Tipper han nå har fått tilpasset seg PL på en god måte også.

På vb har vi jo blitt linket til Raphael Guerreiro en god stund nå. Han kan være et alternativ. Haidara har lenge vært regnet som et stort talent, men jeg begynner virkelig å bli bekymret på hans vegne. Willems er en veldig spennende, men sannsynligvis dyr type.

Galatasaray skal være ute etter Tiote nå.... SELG!!!!! Det samme kan sies med Cisse. SELG!!!

Tony Vilhena (Feyenoord) og Andre Carillo (Sporting) er også to spennende spillere på utgående kontrakt neste sommer.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #74 på: 16. Des. 2015, 19:17 »
Jeg har jo før nevnt Gökhan Inler og jeg mener han hadde vært en veldig god tilvekst i januar på lån. Kanskje hadde vi hatt muligheten til å sikre oss opsjon på han også. Vi trenger lederegenskapene og erfaringen i laget vårt. Kaptein på det sveitsiske landslaget og lang fartstid i Napoli. Tipper han nå har fått tilpasset seg PL på en god måte også.
Han spiller jo ikke fotball, så hvordan han skal ha fått tilpasset seg PL skjønner ikke jeg...