20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet januar 2016  (Lest 168195 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #630 på: 29. Jan. 2016, 16:57 »
Har litt sansen for Jordan Rhodes fra Blackburn jeg. Putter jevnt med mål, nå over lang tid i ch.chip. Fortsatt bare 25 år isjh. Litt rart han fortsatt spiller i championship spør du meg. Lukter litt Vardy og Austin av Rhodes syns jeg. Men vi må vel kanskje ut med 15mill for han. Om ikke mer hvis Blackburn vil selge...

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #631 på: 29. Jan. 2016, 16:59 »
En tin til,, vi har brukt mye penger både denne og forrige vindu...

Men vi har tjent like mye i netto i transfers så vi har sånn sett bygd laget bedre med mye spennende talent..til tross for alle seneste kjøp er vi ikke i minus etter salg av cabaye, debuchy carroll  ba  enrique etc...

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #632 på: 29. Jan. 2016, 17:04 »
Har litt sansen for Jordan Rhodes fra Blackburn jeg. Putter jevnt med mål, nå over lang tid i ch.chip. Fortsatt bare 25 år isjh. Litt rart han fortsatt spiller i championship spør du meg. Lukter litt Vardy og Austin av Rhodes syns jeg. Men vi må vel kanskje ut med 15mill for han. Om ikke mer hvis Blackburn vil selge...


Hmm.... Enig delvis. Rhoeds er en god spiller som kan hevde seg i mange PL lag, men skal vi hente han, må jo Mitrovic etc ut? En spiller jeg mener har mye mer internasjonal potensiale enn Rhodes... Samme med Ayoze om vi skal se på spissser... Og Vardy og Austin vil jeg se bøtte inn år etter år ikke et en sesongs wonder som Beatie som forfalte som alle disse one season wonders,, Johnson også i Palace...  Beaty er jo i lavere divisjoner nå... La dem imponre meg par sesonger... Kane var jeg skeptisk til, men han imponerer til stadighet og over lengre tid enn disse Austin og Vardy så han byner jeg få troen på. Men Vardy og Austin burde vise noe ekstraordineært over tid. Mahrez fx er en spiller man ser har det... Vardy vet man ikke helt med. Han har innsats og flyt, sammen med laget. Men,, ser ikke på han som en top internasjonal spiss før han prestere over lengre tid enn halv sesong.... austin virker foreløpig som en avarage spiss som har hatt god flyt og jobber hardt ikke noe x faktor... men la tiden vise.. mål over tid er gull

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #633 på: 29. Jan. 2016, 18:02 »
Keith Downie ‏@SkySports_Keith 2m2 minutes ago
BREAKING: We understand Newcastle are on the verge of agreeing to take Athletico Madrid left back Guilherme Siqueira on loan til the summer.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #634 på: 29. Jan. 2016, 19:17 »
Keith Downie ‏@SkySports_Keith 2m2 minutes ago
BREAKING: We understand Newcastle are on the verge of agreeing to take Athletico Madrid left back Guilherme Siqueira on loan til the summer.

Takk, håper virkelig at han er god fremover.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #635 på: 29. Jan. 2016, 19:19 »
Keith Downie ‏@SkySports_Keith 2m2 minutes ago
BREAKING: We understand Newcastle are on the verge of agreeing to take Athletico Madrid left back Guilherme Siqueira on loan til the summer.

Takk, håper virkelig at han er god fremover.

og at han kan prestera godt nok frå dag 1...

akselho

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 476
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #636 på: 29. Jan. 2016, 19:24 »
Siqueira på lån er en ordentlig god deal. Håper virkelig den går gjennom.
Black and white since 1996

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #637 på: 29. Jan. 2016, 19:32 »
Keith Downie ‏@SkySports_Keith 2m2 minutes ago
BREAKING: We understand Newcastle are on the verge of agreeing to take Athletico Madrid left back Guilherme Siqueira on loan til the summer.

Takk, håper virkelig at han er god fremover.

Og ende viktigere, bakover eller defensivt. Newcastle er tross alt ett av tre lag som har sluppet inn over 40 mål til nå i PL.

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #638 på: 29. Jan. 2016, 19:47 »
Remy visstnok klar for Leicester for 11,5.

According to Sky Sport Italia, Newcastle are in 'advanced negotiations' for 28 year old forward Seydou Doumbia #nufc

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3026
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #639 på: 29. Jan. 2016, 19:52 »
http://www.skysports.com/football/news/11678/10148139/guilherme-siqueira-close-to-newcastle-loan-sky-sources

Nevner Seydou Doumbia fra Roma på lån ut sesongen også. Bøtta inn mål i den sveitsiske og russiske ligaen, vet lite om hvor bra sistnevnte er? Fått få muligheter i Roma.
No fate but what you make

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #640 på: 29. Jan. 2016, 20:01 »
Remy visstnok klar for Leicester for 11,5.
Ekstremt godt kjøp i så fall. Han passer godt inn i spillestilen.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #641 på: 29. Jan. 2016, 20:32 »
Remy visstnok klar for Leicester for 11,5.

According to Sky Sport Italia, Newcastle are in 'advanced negotiations' for 28 year old forward Seydou Doumbia #nufc

Ganske morsomt at Remy har valgt å gå til QPR og Leicester i staden for oss.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #642 på: 29. Jan. 2016, 20:39 »
Remy visstnok klar for Leicester for 11,5.

According to Sky Sport Italia, Newcastle are in 'advanced negotiations' for 28 year old forward Seydou Doumbia #nufc

Ganske morsomt at Remy har valgt å gå til QPR og Leicester i staden for oss.
Vi var nok aldri interessert når det ikke var snakk om en låneavtale...

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #643 på: 29. Jan. 2016, 20:40 »
http://www.skysports.com/football/news/11678/10148139/guilherme-siqueira-close-to-newcastle-loan-sky-sources

Nevner Seydou Doumbia fra Roma på lån ut sesongen også. Bøtta inn mål i den sveitsiske og russiske ligaen, vet lite om hvor bra sistnevnte er? Fått få muligheter i Roma.
Skal være så godt som klar visstnok.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #644 på: 29. Jan. 2016, 20:46 »
http://www.skysports.com/football/news/11678/10148139/guilherme-siqueira-close-to-newcastle-loan-sky-sources

Nevner Seydou Doumbia fra Roma på lån ut sesongen også. Bøtta inn mål i den sveitsiske og russiske ligaen, vet lite om hvor bra sistnevnte er? Fått få muligheter i Roma.
Skal være så godt som klar visstnok.

Hvor leser du det?