20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet januar 2016  (Lest 168257 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #180 på: 03. Jan. 2016, 11:13 »
Det er jeg klar over. Likevel ikke en god nok unnskyldning for alle de forferdelige kampene, lagoppstilligene, taktikkene, klippekortene og alt bullshittet på sidelinjen jeg har måttet vitne i perioden som manager. Klarte ikke dominere lag fra lavere divisjonen i ligacupen engang - da går det ikke an å skylde på stallen.


Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3026
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #181 på: 03. Jan. 2016, 11:38 »
Stoler du ikke på Graham Carr...(?)

For all del, mannen var jo et geni her og på N-O for noen sesonger siden. Var Pardew som var den største klovnen, idioten, den ubrukelige, den elendige, osv. Han burde jo fått mer ut av de spillerne Carr hentet.

http://sackpardew.com/

Carr eller ikke. Pardew var en forbanna dårlig match for oss. Skjønner ikke helt hvorfor du linker til den siden når den bare belyser alle de negative rekordene han brøt.

Virker som nesten alle er en forbanna dårlig match for oss. Av de 15 siste managerne er det vel kun Keegan og SBR som har vært "gode nok".

http://www.skysports.com/football/news/11678/2277260/robson-hurt-by-boo-boys

Kevin Keegan: GUD
Kenny Dalglish: dårlig match, tok over en offensiv stall, var selv meget defensivt orientert
Ruud Gullit: CRAP
Sir Bobby: Legende
Graeme Souness: CRAP
Glenn Roeder: hyggelig fyr, hadde en bra periode før det gikk nedover
Sam Allardyce: varierende resultater, møkkafotball. Dårlig match
Kevin Keegan: GUD
Joe Kinnear: Idiot
Alan Shearer: Fikk aldri tid
Chris Hughton: for meg total uforståelig at han fikk fyken og erstattet med Pardew??
Alan Pardew: Hadde en god sesong, resten av hva han presterte var dårlig. Husk han nesten rykka ned med det samme laget som endte på 5. plass.
John Carver: totalt ubrukelig
Steve McClaren: Fått lite ut av en tropp som faktisk består av mange gode spillere, gjør mye uforståelig, har en historikk som ikke akkurat backer opp inntrykket.


Ikke mange navn å juble over på den lista der nei Frode.
« Siste redigering: 03. Jan. 2016, 11:43 av Geordie »
No fate but what you make

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #182 på: 03. Jan. 2016, 11:45 »
Shelvey, austin og Berahino er navn  som dukker opp idag...
Noen som kunne tenkt seg noen av disse?
Shelvey mener jeg hadde kunnet gått rett inn sentralt og styrket oss.
Berahino og austin er bedre enn Cissè per dags dato. Ihvertfall  riviére..
Armstrong er vel den beste spissen vi har, Gratulerer med 3 mål på 45min igår kompis:-)

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3026
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #183 på: 03. Jan. 2016, 12:02 »
Shelvey, austin og Berahino er navn  som dukker opp idag...
Noen som kunne tenkt seg noen av disse?
Shelvey mener jeg hadde kunnet gått rett inn sentralt og styrket oss.
Berahino og austin er bedre enn Cissè per dags dato. Ihvertfall  riviére..
Armstrong er vel den beste spissen vi har, Gratulerer med 3 mål på 45min igår kompis:-)

Det diskuterers over hele fjøla at Newcastle bør kjøpe britisk. Ikke nødvenigvis enig i det når jeg ser navn som Shelvey og Berahino. Gjelder det samme der som hos andre, de må ha mentalitet og kvalitet i tillegg. Shelvey, brukbar spiller, men det er mye negativt styr rundt fyren. Berahino har tidvis vist at han har stort potensial, imidlertid mye bråk rundt han også.

Austin, ja takk.
No fate but what you make

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #184 på: 03. Jan. 2016, 12:03 »
Berahino kunne jeg tenkt meg. Men kan ikke se for meg vi bruker 15 mill pund på en spiller.
Ut med Cisse og inn med Austin kunne jeg også ha godt med på.

Shelvey kjenner jo PL bra og vet hva som gjelder. Er dog ikke en stabil spiller. Svinger voldsomt fra det gode til ubrukelig. Monk var vel ikke helt fornøyd med arbeidsinnsatsen hans heller.

Uanset, akkurat nå er alt bedre enn Anita-Colback sentralt i banen.

torefl

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 953
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #185 på: 03. Jan. 2016, 13:40 »
Med Shelvey får vi i hvertfall et par mål fra midtbaneposisjon. Slik det er nå ser det ikke ut som noen er i stand til å putte ballen i mål.

Tror uansett ikke vi kjøper Shelvey, selv om jeg hadde syntes at det hadde vært en brukbar signering.

Håper er at vi på en eller annen mystisk måte hoster opp en "storsignering" ala Michy, Lacazette eller Austin.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #186 på: 03. Jan. 2016, 13:47 »
Stoler du ikke på Graham Carr...(?)

For all del, mannen var jo et geni her og på N-O for noen sesonger siden. Var Pardew som var den største klovnen, idioten, den ubrukelige, den elendige, osv. Han burde jo fått mer ut av de spillerne Carr hentet.

http://sackpardew.com/

Carr eller ikke. Pardew var en forbanna dårlig match for oss. Skjønner ikke helt hvorfor du linker til den siden når den bare belyser alle de negative rekordene han brøt.

Virker som nesten alle er en forbanna dårlig match for oss. Av de 15 siste managerne er det vel kun Keegan og SBR som har vært "gode nok".

http://www.skysports.com/football/news/11678/2277260/robson-hurt-by-boo-boys
Sir Bobby: Legende

Ikke mange navn å juble over på den lista der nei Frode.

Til og med Sir Bobby Robson var det enkelte grupperinger av fansen som ønsket vekk da resultatene ikke var der de forventet. Les linken.


Ellers har vi hatt flere gode managere som absolutt burde fått mer tid.
Dalglish har vunnet det som vinnes kan både som spiller og manager. Vant PL eller den øverste ligaen med både Liverpool og Blackburn. Veldig uheldig med skader i NUFC. Shearer mistet nesten hele Dalglish sesong nummer 2 med skader. Fikk lite eller ingen penger å hente spillere for heller da Keegan hadde brukt enorme summer og satt overgangsrekord etter overgangsrekord.
Dalglish overtok også en ganske aldrende tropp.

Allardyce er en trygg og solid manager. Enig i at hans spillermåte er fryktelig å se på til tider. Men i den posisjonen NUFC var i den gangen synes jeg Allardyce var et trygt valg. 1,5 år etter at han fikk fyken rykket klubben ned. Det kan jeg garantere at ALDRI ville skjedd med Allardyce.

Alan Pardew er nok en solid og trygg manager. Leverte gode resultater med "brødsmuler" som transfermidler. Fortsetter med solide resultater med Crystal Palace og er linket med flere toppjobber, blant annet som engelsk landslagssjef om Hodgson gir seg etter EM.
Fikk dessverre fansen imot srg allerede fra første dag.

Glenn Roeder, med over 200 kamper som spiller for klubben der flere var som kaptein, var i mine øyne også en helt OK manager. Dessverre kan vi oppsummere hans tid i NUFC med et ord: SKADER!
"Roeder's fortune didn't improve, as Newcastle's league form was inconsistent, due in large part to first-team player injuries and having to rely on inexperienced players from United's Youth Academy to compete at top flight level, with Newcastle maintaining a mid-table position."

"Roeder won 45% of his matches, enough in a single season to qualify for European competition. His departure was met with a mixed reaction from fans. Whilst some fans acknowledged the difficulties he faced in keeping senior players uninjured and respected his achievements as a defender in the 1980s, other fans were further intrigued by the availability of Sam Allardyce who had resigned from Bolton Wanderers just weeks before."

Nok en manager som måtte klare seg med "vann og brødsmuler" som transfermidler. Alle husker vel Sibierski!!!


Ellers er jeg stort sett enig med deg.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #187 på: 03. Jan. 2016, 14:55 »
Jonjo Shelvey var satt ut av Swansea troppen til kampen mot Manure igår på “pure choice” ifølge Swansea manager Alan Curtis.
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/transfer-news/newcastle-transfers-fresh-speculation-magpies-10678057

Merkelig om Swansea selger han til oss. De er i samme situasjon og Shelvey vil utvilsomt forsterke laget.

ripsgard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 792
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #188 på: 04. Jan. 2016, 04:08 »
Vi har rett og slett hatt ufattelig mange managere som rett og slett er ræva, spiller kjedelig fotball og har total mangel på taktiske ferdigheter. Samler du dette i gryta med skader (medisinsk støttespparat???) og cockney mafiaen, så sitter du igjen med sultne fans av en klubb som i bestefall kjemper om en topp 10 plassering. Hvor vanskelig er det å få på plass en manager ala De Boer?
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #189 på: 04. Jan. 2016, 11:25 »
Jeg mener at i det lange løp bør klubben sikte høyere enn spillere som Shelvey. Men i den situasjonen vi er og med de sentrale midtbanespillerene vi har, tror jeg ikke det er så værst. Spesielt hvis han ikke er så dyr at det går utover større transfermål. Han har vel et litt annet register enn de andre sentrale vi har nå? Hvordan er skadehistorikken?
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #190 på: 04. Jan. 2016, 11:42 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/newcastle-united-news-transfer-rumours-10680947

Remy på lån? Ja, takk. Det er ei korttids løysning, men sopass desperate bør me vera!
« Siste redigering: 04. Jan. 2016, 11:47 av lgrinde »

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #191 på: 04. Jan. 2016, 11:53 »
Absolutt! Det nærmeste vi kommer tilgjengelig "bevist målgjører" nå vil jeg påstå.
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #192 på: 04. Jan. 2016, 12:00 »
Hadde tatt han på lån og permanent. Jævlig god spiller som burde fått spille mye mer for Chelsea denne sesongen.

Håper vi får han inn og at han ikke går til Palace elns

Cadel

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1932
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #193 på: 04. Jan. 2016, 12:29 »
Kjenner jeg blir rasende av å tenke på muligheten for at vi ikke signer en spiss, og skylder på at Cisse kommer tilbake fra skade ila februar. Absolutt ikke utenkelig at det kan skje med denne klubben!

Remy - Ja takk, både lån og permanent kontrakt. Imo en bedre spiss enn både Austin og Berahino som begge har vært ryktet til oss.

darkshark

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 787
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #194 på: 04. Jan. 2016, 13:19 »
Remy - Ja takk, både lån og permanent kontrakt. Imo en bedre spiss enn både Austin og Berahino som begge har vært ryktet til oss.
Enig. Er stor tilhenger av spillertypen Remy. Et lån nå i januar hadde vært veldig gunstig, men jeg føler det aldri kommer til å skje..