20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 27.04 Portsmouth (h)  (Lest 6190 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

torstein86

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 72
  • Torstein
    • Vis profil
Sv: 27.04 Portsmouth (h)
« Svar #15 på: 12. April 2009, 12:18 »
Så hvor samles man før kampen Radar? Bruker selv å møte noen lokale Geordies i 2. etasjen på Shearer`s bar 1-2 timer før kamp. Strawberrys bruker å være fullt ganske tidlig.

Vil også anbefale å gå over Millenium Bridge nede på Quayside, passerer kulturhuset på Gateshead siden og ta Tyne Bridge tilbake.
Pling på for øl før kampen eller om dere lurer på noe +44 7751605873

Begynner å få litt peiling etter 13 Newcastle kamper.
Torstein Vik Sundsfjord
Facebook gruppe "Newcastle Supportere avd. Bodo"

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: 27.04 Portsmouth (h)
« Svar #16 på: 12. April 2009, 13:47 »
Som regel sitter jeg i en av barene slik at jeg går inn en times tid før kampen og drikker litt der. De gangene jeg ikke sitter der ender jeg som regel på Strawberry's. Er som regel ikke så mye inne i byen etter kamp. Drar heller hjem og havner på stampub'en.

torstein86

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 72
  • Torstein
    • Vis profil
Sv: 27.04 Portsmouth (h)
« Svar #17 på: 13. April 2009, 21:35 »
Blir neppe Portsmouth live. Viktig forelesning den kvelden, hva er oddsen.
Får den i allefall med meg på TV heldigvis. Kos dere på kampen
Torstein Vik Sundsfjord
Facebook gruppe "Newcastle Supportere avd. Bodo"

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: 27.04 Portsmouth (h)
« Svar #18 på: 23. April 2009, 15:38 »
Ser ut til aa bli en levete kveld med sorte og hvite kort som skal holdes opp som paa lokalderbyet forrige sesong. I tillegg deles det ut skjerf til syngeseksjonen og 20.000 flagg skal gis bort for aa skape stemning.

Abel

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 511
    • Vis profil
Sv: 27.04 Portsmouth (h)
« Svar #19 på: 23. April 2009, 15:58 »
I tillegg skal Graeme Danby fremføre The Blaydon Races som gir en fantastisk ramme før matchen, skulle gitt mye for å få sett denne på SJP.
an sparker ikke Bobby Robson??

vhermstad

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 53
    • Vis profil
Sv: 27.04 Portsmouth (h)
« Svar #20 på: 25. April 2009, 23:31 »
Når bør man være på stadion for å få med seg alt? Tenkte å finne plassen min ca en time før kampstart...

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: 27.04 Portsmouth (h)
« Svar #21 på: 26. April 2009, 10:07 »
En time før er rikelig med tid. Hvor skal du sitte?

vhermstad

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 53
    • Vis profil
Sv: 27.04 Portsmouth (h)
« Svar #22 på: 26. April 2009, 19:04 »
East stand litt til høyre for midten. Fjerde øverste rad tror jeg det var. Inngang 10 :) Håper det er en kongeplass, bør være det når billetten kostet 59 pund.

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: 27.04 Portsmouth (h)
« Svar #23 på: 26. April 2009, 19:42 »
Om du betalte 59 pund for en billett på East Stand så er det noen som har lurt deg kraftig! De dyreste billette på East Stand koster £34 på denne kampen. £59 er prisen på Platinum Club så det må være Milbourne Stand, Platinum Club du har billett til. Da anbefaler jeg i allefall å gå inn en time før kampen. Gratis kampprogram får du også, og for å spare tid så kan du bestille pausepilsen din før du går ut til 1.omg. Mulig jeg også havner på kampen og sannsynlig da i Platinum Club så hyl ut på nitretotoseksseksfireto så jeg får høre hvilken rad og setenummer du har.

vhermstad

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 53
    • Vis profil
Sv: 27.04 Portsmouth (h)
« Svar #24 på: 26. April 2009, 21:24 »
Ja dar var det nok milburn stand ja ;) Iallfall en seteanvisning som jeg ikke skjønte noen ting av. Går ut fra at det var telefonnr ditt som jeg skulle hyle ut på?

vhermstad

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 53
    • Vis profil
Sv: 27.04 Portsmouth (h)
« Svar #25 på: 27. April 2009, 17:23 »
Da har jeg vært å hentet billetten :) For ei sur dame som jobbet der... hehe. Har plass på Milburn Stand, Platinum Club, Rad N, Sete 0042 :) Fikk også kjøpt en drakt til guttungen på 2 år og de hadde kun en igjen i hans størrelse på supporterbutikken på Eldon Square. Var tom på St. James' Park. Heldig med den :)