20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Wolves 12.03.23 kl. 17:30  (Lest 847 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3026
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Wolves 12.03.23 kl. 17:30
« Svar #15 på: 13. Mars 2023, 09:16 »
Isak var for meg kampens lyspunkt, mange fine løp og initiativ sammen med målet. 

Longstaff og Bruno var kampens dårligste. Pope og virka usikker og klønete på tilbakespill, men redder inntrykket med noen kanonredninger.

Så litt kritikk, er det bare jeg som begynner å bli litt lei av at vi nesten hver gang skal "gå ballen" i mål? Kikka på noen statistikker, og vi har få skudd fra utenfor 16 meter, bare nr 14 i ligaen. Vi er en av klubbene med flest avslutninger innenfor 5 meteren, nr 2 i ligaen. Nr 5 innenfor 16 meteren. Blir veldig forutsigbare når vi skal tråkle rundt innenfor 16-meteren hver gang før det skytes.
No fate but what you make

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Wolves 12.03.23 kl. 17:30
« Svar #16 på: 13. Mars 2023, 10:27 »
Isak var for meg kampens lyspunkt, mange fine løp og initiativ sammen med målet.

Wolves var livredde både Isak og ASM, og de slet veldig når begge stormet fremover, for de visste aldri helt hvem de skulle doble/triple opp mot. At Isak ikke har fått mer spilletid enn hva han har fått i det siste, når Wilson har levert som han har, er jo helt absurd? Jeg greier virkelig ikke å se at det kan forsvares på noen som helst måte, med mindre han har vært skadet. Han tilbyr så utrolig mye både med og uten ball. En målfarlig midtbanespiller ala Maddison hadde vært gull når Isak og ASM spiller, bare pga. kaoset og rommet de skaper for de andre spillerne.
Nei.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Wolves 12.03.23 kl. 17:30
« Svar #17 på: 13. Mars 2023, 14:26 »
Willock er min MOTM i går, tykte han var heilt enormt god.