20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Diskusjon om NUSSC/Newcastle.no  (Lest 157227 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

christian_87

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 4
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Diskusjon om NUSSC/Newcastle.no
« på: 04. Okt. 2005, 22:31 »
Seriøst, jeg begynner å bli irritert på denne såkalte  Newcastle supporter siden! (newcastle.no) Det eneste som er relativt for dem å legge ut på sidene er: kritisering av klubben og byen, eks spillere, spillere,Souness.

Greit nok, ikke alt er perfekt, akkuratt slik som souness, men å henge han ut er jobbene til avisene, ikke til en supporterside.

De oppdatere sjeldent om det relative som er kamper og resultater.
De har ikke lagt en dritt ut om kampen på lørdag (Porthsmouth kampen)
Det eneste som er oppdatert er Robert sin syding. Slik jeg ser det var Robert en kjempe spiller å ha Newcastle.

Men men... Håper på svar! :P
« Siste redigering: 19. Aug. 2007, 20:11 av Nordin »
oway the lads!!

Christian

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
newcastle.no ? For noe dritt
« Svar #1 på: 04. Okt. 2005, 22:52 »
Vel velkommen til klubben lizzom.

Har melt meg ut av newcastle.no og kommer aldri til å ha noko der å gjøra så lenge sjefen som styrer no er der.

Får bare løgn og brutte løfter og dritt og lort der borte...
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

plebbster

  • Gjest
newcastle.no ? For noe dritt
« Svar #2 på: 05. Okt. 2005, 00:02 »
Vi kan være glad vi har newutd.com for å si det sånn!

NUFCern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 983
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
newcastle.no ? For noe dritt
« Svar #3 på: 05. Okt. 2005, 01:24 »
Christian Weiseth er håpløs. Verre svindler skal du lete langt etter.

Man Utd-fan som han er/var. Ble vel Newcaslte-fan når han fant ut at det gikk an å tjene noen penger på lettlurte Newcastle-fans som ikke hadde noen offisiell supporterklubb.

Takk Gud for NewUtd :!:  :D

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
newcastle.no ? For noe dritt
« Svar #4 på: 05. Okt. 2005, 21:54 »
Joda. Weiseth er en sleip og slu jævel med et stort forretningstalent. Og supporterklubben har sine mangler, til tross for at den bare har i overkant av 1000 medlemmer. Men det er ikke så ille som enkelte skal ha det til. Siden newcastle.no er elendig ja. Men Weiseth kunne jo brukt denne siden som internettside om han hadde vært smart. Riktignok hadde vi ikke hatt dette forumet da, men det er så sin sak.

Men selve supporterklubben gir sine medlemmer et brukbart godt tilbud. Spesielt i forhold til det som var for fem seks år siden. Etter at Weiseth overtok ledelsen av supporterklubben har medlemstallet vokst, medlemsbladet har blitt mye bedre, og jeg synes alt i alt at tilbudet er brukbart bra. Men så stiller heller ikke jeg med de forventningene at nussc skal være bedre enn man utds supporterklubb eller Liverpools supporterklubb.

Jeg er kritisk til en del av det Weiseth foretar seg, men jeg har vett til å holde meg unna det som tyner meg for mest penger, og jeg sitter derfor igjen med et generelt ok inntrykk.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
newcastle.no ? For noe dritt
« Svar #5 på: 06. Okt. 2005, 15:37 »
Sitat fra: "Joakim"
Joda. Weiseth er en sleip og slu jævel med et stort forretningstalent. Og supporterklubben har sine mangler, til tross for at den bare har i overkant av 1000 medlemmer. Men det er ikke så ille som enkelte skal ha det til. Siden newcastle.no er elendig ja. Men Weiseth kunne jo brukt denne siden som internettside om han hadde vært smart. Riktignok hadde vi ikke hatt dette forumet da, men det er så sin sak.

Men selve supporterklubben gir sine medlemmer et brukbart godt tilbud. Spesielt i forhold til det som var for fem seks år siden. Etter at Weiseth overtok ledelsen av supporterklubben har medlemstallet vokst, medlemsbladet har blitt mye bedre, og jeg synes alt i alt at tilbudet er brukbart bra. Men så stiller heller ikke jeg med de forventningene at nussc skal være bedre enn man utds supporterklubb eller Liverpools supporterklubb.

Jeg er kritisk til en del av det Weiseth foretar seg, men jeg har vett til å holde meg unna det som tyner meg for mest penger, og jeg sitter derfor igjen med et generelt ok inntrykk.



Så om han har gjort klubben bedre.

Når ha har gjort det med å robba tenåringer for tusenvis av kroner og brukt nokon av dei på klubben så er det samma faen for meg. Bedre med ein dårligere blad med reine ærlige supportere enn ein united i fårekler.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
newcastle.no ? For noe dritt
« Svar #6 på: 06. Okt. 2005, 21:41 »
Kan du oversette til norsk?
Jeg forsto rett og slett ingenting av det du prøvde å si meg.
Noe med at han lopper tenåringer for penger, skjønte jeg. Men det siste forsvant i et eneste stort tåkehav.
Kan du prøve en gang til, er du snill?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
newcastle.no ? For noe dritt
« Svar #7 på: 06. Okt. 2005, 22:15 »
Eg viller hadt ein dårlige supporterklubb med mindre sider i bladet osv... Der Newcastle sjeler styrer og skriver artiklane fra eit Newcastle perspektiv. Enn å ha klubben sånn som den er no der United supporteren Weiseth styrer som "heiar" på Newcastle kun for han såg muligheten til å tena penger ved å ta over supporterklubben deiras.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
newcastle.no ? For noe dritt
« Svar #8 på: 07. Okt. 2005, 14:04 »
Okey. Vel, jeg synes Weiseth har gjort en god jobb for supporterklubben, men er av den oppfatning av at det er på høy tid at supporterklubben igjen blir en klubb for, av og med ekte supportere, som ikke har som formål å tjene penger på sine medlemmer. Men det kunne vært verre.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Åsmund

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2024
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
newcastle.no ? For noe dritt
« Svar #9 på: 07. Okt. 2005, 14:27 »
Spesielt var det kanskje med Newcastle enga i fjor!
Betalte 800 kroner!
Fekk en fantasi inngangsbillett til et treff som var gratis
Biletten (til 200 kroner)
Ein falsk jenas underskrift, mente i allefall di engelske supporterne
Ei fantasi t-skjorte, som aldri blir sendt ut (noen har nok purra på den og fått den)

For en mann!

Heldigvis traff eg nokon engelske folk som syns vi hadde blitt lurt, og fekk tilsendt 7 newcastle drakter og nokon pins i posten!

God bless the geordies!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
newcastle.no ? For noe dritt
« Svar #10 på: 07. Okt. 2005, 16:43 »
Dæven, det får'n si. Jeg var såpass heldig at jeg hadde en engelskmann i nærheten for å svare på de vanskelige spørsmålene på quizen de organiserte, som gjorde at jeg svarte korrekt på alle spørsmålene, og med tid og stunder fikk tilsendt en dvd i posten.
Men organiseringen av det treffet var svært dårlig. Noe som antakelig er årsaken til at supporterklubben ikke lenger tør å arrangere treff.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
newcastle.no ? For noe dritt
« Svar #11 på: 07. Okt. 2005, 16:47 »
Og jeg som trodde du var dyktig siden du vant....skuffa...hehe.

Jeg fikk falsk autograf av Bramble. Fikk faktisk fire stykker.
Toon, Toon,
Black and white army

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
newcastle.no ? For noe dritt
« Svar #12 på: 08. Okt. 2005, 14:46 »
Dyktig? Vel, jeg kunne ihvertfall det jeg måtte kunne om Shearer. Tror faktisk det var mange som bomma på det ene spørsmålet om Shearer.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Anti-mackem

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 287
    • Vis profil
newcastle.no ? For noe dritt
« Svar #13 på: 08. Okt. 2005, 15:04 »
Nå som skattelistene er lagt ut på nettet søkte på Christian Herman Weiseth og fant ut at han har en formue på 1 072 272 kr. Det er vel en ganske interessant ting, eller hva?
Norwegian blood, Geordie heart

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
newcastle.no ? For noe dritt
« Svar #14 på: 08. Okt. 2005, 15:05 »
Sitat fra: "Anti-mackem"
Nå som skattelistene er lagt ut på nettet søkte på Christian Herman Weiseth og fant ut at han har en formue på 1 072 272 kr. Det er vel en ganske interessant ting, eller hva?

Jaha?
Er det det?
Såvidt jeg vet er Weiseth selger (eller noe i den duren), og selgere tjener vanligvis fett. Og gjerne når de har et sånt talent for det som Weiseth trolig har.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon