20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: West Ham United - Newcastle United 05.04 kl. 21:00  (Lest 918 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7626
    • Vis profil
Sv: West Ham United - Newcastle United 05.04 kl. 21:00
« Svar #15 på: 06. April 2023, 01:01 »
Satt med hjertet i halsen store deler av kampen, men for et deilig resultat. Vi har en stor fordel i form av målforskjell. Vinner vi til helga så begynner jeg virkelig å få troen. Brentford er ikke i sin beste form for tiden.

Også Wilson da.. Fikk det riktignok enkelt på siste målet, men hadde ikke forventet at han skulle score 2. ::) Godt det er Howe som bestemmer og ikke meg. Spent på å se hvem som starter til helga. Er vanskelig å benke Wilson etter dette. Kanskje det er mulig å prøve Isak på kant? Dan Burn slet litt i dag, men jeg tror ikke vi kommer til å gjøre noen endring der.
« Siste redigering: 06. April 2023, 01:14 av Eriksen »

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2139
    • Vis profil
Sv: West Ham United - Newcastle United 05.04 kl. 21:00
« Svar #16 på: 06. April 2023, 09:02 »
Hadde ikke tippet 1-5 før kamp så det resultatet smakte så absolutt. Et steg nærmere CL drømmen!

Morsomt å se Isak stå helt stille og bare se ballen gå i mål på 1-4. For en lagmoral vi har!
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: West Ham United - Newcastle United 05.04 kl. 21:00
« Svar #17 på: 06. April 2023, 12:23 »
Tidvis fantastisk bra, men ser periodevis helt sluttkjørt ut. Men når laget skrur opp tempoet og spiller med intensitet, kjappe bevegelser og pasninger, er det total dominans. Utrolig lekkert og ikke minst gøy.

Den fra Schär til Joelinton er helt absurd bra. Sistnevnte var knallgod offensivt i går, og fant mye rom å boltre seg i. Gøy!
Nei.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: West Ham United - Newcastle United 05.04 kl. 21:00
« Svar #18 på: 06. April 2023, 12:48 »
Imponerande resultat! 4 seirar på rad etter ein liten formdupp. For ein fantastisk manager me har. Det han har gjort med Joelinton er noko av det mest imponerande eg har sett:D God påske 8)
« Siste redigering: 06. April 2023, 13:00 av lgrinde »