20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Young Magpies  (Lest 87098 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Christian

  • Gjest
Sv: Young Magpies
« Svar #195 på: 16. April 2012, 21:35 »
5-3 og her må det gjeres store endringer til sommeren.

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Young Magpies
« Svar #196 på: 16. April 2012, 21:37 »
fra 3-0 til 3-6  :snufs:

Hørte han komentatoren sa at newcastle har sluppet inn 39 på de ti siste. handles nok stoppere neste år:)

Christian

  • Gjest
Sv: Young Magpies
« Svar #197 på: 16. April 2012, 21:59 »
Newcastle - Man.United 3-6 (3-2). Mål: NUFC: Inman (16), Airey (str. 26), Taylor (33). MUFC: Keane (39, 40, 54, 73), Petrucci (64), De Laet (76)

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Young Magpies
« Svar #198 på: 16. April 2012, 22:04 »
Fra 3-0 til 3-6. Direkte useriøst. :thumbd:
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7627
    • Vis profil
Sv: Young Magpies
« Svar #199 på: 16. April 2012, 23:10 »
Nå skal det sies at det juniorlaget til United er svært bra, med spillere som Keane, Pogba, De Laet, Petrucci, og Fryers. Noen store talenter der.

Peter

  • Gjest
Sv: Young Magpies
« Svar #200 på: 16. April 2012, 23:42 »
Reservelaget vårt er balle! Men kan ikke forvente stort når vi møter et lag med masse spillere som faktisk har spilt i PL. Så vidt jeg har fått med meg har aldri noen av de som startet kampen for oss vært på benken engang for A-laget? Er klasseforskjell her!

Rudi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 606
    • Vis profil
Sv: Young Magpies
« Svar #201 på: 16. April 2012, 23:48 »
Phil Airey er vel den eneste som har spilt på A-laget, han fikk noen minutter mot Stevenage forrige sesong. Michael Richardson har vært på benken noen ganger, resten er helt skandale. Om det er noe som er rart fra denne kampen er det jo at vi greier å score 3, ikke at vi slipper inn 6. Når man ser på Manu sitt lag har de jo mange med førstelagserfaring, De Laet (lol), Pogba og Keane mot de komplette nonamesa som spiller på vårt. Vi hadde jo helt klart vært bedre med om vi hadde hatt Vuckic, Abeid, Ferguson og Tavernier i startoppstillinga.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7627
    • Vis profil
Sv: Young Magpies
« Svar #202 på: 16. April 2012, 23:49 »
Dette var jo junior-laget da. ;)

Peter

  • Gjest
Sv: Young Magpies
« Svar #203 på: 16. April 2012, 23:51 »
Dette var jo junior-laget da. ;)

Nei, dette er reservelaget. Med mindre juniorlaget spiller mot 24 åringen De Laet da  :P

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Young Magpies
« Svar #204 på: 16. April 2012, 23:52 »
Men vi stilte vel nesten med et juniorlag.. ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7627
    • Vis profil
Sv: Young Magpies
« Svar #205 på: 16. April 2012, 23:54 »
Oh, my bad. :-[ Trodde dette var en tråd for juniorlaget. Men var jo nesten bare juniorspillere, så..

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Young Magpies
« Svar #206 på: 17. April 2012, 00:09 »
var vell omtrent bare jr. spillere fra begge lag, men var reservelaget som spilte

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Young Magpies
« Svar #207 på: 17. April 2012, 09:52 »
Reservelaget vårt er balle! Men kan ikke forvente stort når vi møter et lag med masse spillere som faktisk har spilt i PL. Så vidt jeg har fått med meg har aldri noen av de som startet kampen for oss vært på benken engang for A-laget? Er klasseforskjell her!
Greit at vi stilte med et tilnærmet juniorlag, og at reservelaget til Man Utd er meget gode. Men det hjelper ikke. Leder du 3-0 etter en halvtime, skal du faen ikke tape kampen.
Og minst av alt, tape med så store siffer.

Ja, reservene til ManU er gode, og ja, vi stilte med et tilnærmet juniorlag. Men det har i mine øyne liten betydning, når vi faktisk var i stand til å gå opp i en tilsynelatende komfortabel 3-0 ledelse.

Jeg bryr meg i det store og hele lite om resultatene til reservelaget, men jeg mener likevel at resultatene er såpass vitktige, også på det nivået, at 3-0 aldri i verden skal få lov å bli til 3-6.
Selv ikke mot Man Utd.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

alop123

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 825
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Sv: Young Magpies
« Svar #208 på: 17. April 2012, 14:48 »
Heilt enig. Og glad Cashley har etterlyst meir kvalitet i junior-avdelingen. Leder du 3-0, burde du ikkje stå igjen med 3-6!
Venter i spenning...

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Young Magpies
« Svar #209 på: 28. April 2012, 20:07 »
Prior to the the 20-year-old's arrival on loan from Newcastle in March, the Heed had been leaking goals and had failed to keep a clean sheet in 11 games.

But on Dummett's debut, a 2-0 home success against Hayes and Yeading, his influence was clear and in his ten games for Ian Bogie's side, they have kept six clean sheets - including shut-outs in each of their last two matches after they drew 0-0 against Luton in midweek.


Paul Dummet er ferdig spilt i Gateshead for nå. Tydeligvis gjort sakene sine bra :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒