20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Young Magpies  (Lest 87097 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Young Magpies
« Svar #30 på: 08. Feb. 2011, 20:30 »
Har lite troa på Lualua, men Vuckic derimot er eg overbevist om at vil bli en god spiller i PL om han får sjangsen og ungår skader.

Aslak

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 1739
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsanger™
Sv: Young Magpies
« Svar #31 på: 16. Feb. 2011, 20:27 »
U-18-laget spiller mot Man Utd borte i FA Youth Cup akkurat nå. 25min er spilt og stillingen er 0-0.
Kampen kan ses her: http://www.vip-premium.com/vip-2.php Last ned Veetle først.
Godsanger™

                    Twitter: @BjerreP

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Young Magpies
« Svar #32 på: 16. Feb. 2011, 21:57 »
MANCHESTER UNITED U18s (4-4-2): Sam Johnstone; Michael Keane, Tom Thorpe (c), Michele Fornasier, Tyler Blackett; Larnell Cole, Paul Pogba, Ryan Tunnicliffe, Jesse Lingard; Gyliano Van Velzen, Ravel Morrison

Subs not used: Liam Jacob, Alberto Massacci, Tom Lawrence, Sean McGinty, Jack Barmby

NEWCASTLE U18s (4-3-3): Jak Alnwick; Alex Nicholson, Remie Streete, Louis Storey, Michael Riley; Patrick Nzuzi (c), Ben Sayer, Michael Hoganson; Aaron Spear, Dan Taylor, Adam Campbell

Subs not used: Ben Robinson, Lee Toland, Brandon Miele, Ryan McGorrigan, Marcus Maddison

Elendig kamp. Nå vet jeg ikke hva destår for ellers men jeg ble svært lite imponert over unggutta våre i dag. Vi hadde ikke sjangs. Streete var den eneste som falt meg inn som spennende egentlig.

Vi tapte forøvrig 1-0, men Man U hadde rundt 35 skudd hvorav rundt 20 var på mål.


Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Young Magpies
« Svar #33 på: 17. Feb. 2011, 16:17 »
MANCHESTER UNITED U18s (4-4-2): Sam Johnstone; Michael Keane, Tom Thorpe (c), Michele Fornasier, Tyler Blackett; Larnell Cole, Paul Pogba, Ryan Tunnicliffe, Jesse Lingard; Gyliano Van Velzen, Ravel Morrison

Subs not used: Liam Jacob, Alberto Massacci, Tom Lawrence, Sean McGinty, Jack Barmby

NEWCASTLE U18s (4-3-3): Jak Alnwick; Alex Nicholson, Remie Streete, Louis Storey, Michael Riley; Patrick Nzuzi (c), Ben Sayer, Michael Hoganson; Aaron Spear, Dan Taylor, Adam Campbell

Subs not used: Ben Robinson, Lee Toland, Brandon Miele, Ryan McGorrigan, Marcus Maddison

Elendig kamp. Nå vet jeg ikke hva destår for ellers men jeg ble svært lite imponert over unggutta våre i dag. Vi hadde ikke sjangs. Streete var den eneste som falt meg inn som spennende egentlig.

Vi tapte forøvrig 1-0, men Man U hadde rundt 35 skudd hvorav rundt 20 var på mål.



I så fall høres Alnwick ganske bra ut og :)

Magpies007

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 70
    • Vis profil
Sv: Young Magpies
« Svar #34 på: 22. Feb. 2011, 14:12 »
Ferguson er ikke med på denne turen. Vuckic og Zamblera er ventet å kunne få innhopp ettersom de er på vei tilbake ifra skade..og ikke er 110& matchfit

Blir spennende å se hva våre unge håpefulle kan få ut av denne turneringen.


Newcastle sin tropp: Ole Soderberg, Jonathan Mitchell, Dan Leadbitter, Alex Nicholson, Louis Storey, Jeff Henderson, Michael Riley, Paul Dummett, Greg McDermott, Michael Richardson, Brad Inman, Michael Hoganson, Patrick McLaughlin, Joan Edmundsson, Conor Newton, Haris Vuckic, Phil Airey, Fabio Zamblera, Dan Taylor, Peter Beardsley (Reserve Team Coach), Willie Donachie (Development Coach), Chris Terpcou (Academy goalkeeping coach), Michael Harding (physio), Richard Akenhead (fitness coach), George Ramshaw (kit man), Tom Coffield (video analyst), Dan King (Communications Officer).

Vuckic, Zamblera og Ferguson er skada, så dei vil ikkje spele.

Newcastle sine kampar:
Tue 22.02.2011 v Fiorentina (Italy)
(Pistoia, 5pm)

Thu 24.02.2011 v Club Nacional (Paraguay)
(Santa Maria a Monte, 3pm)

Sat 26.02.2011 v Lecce (Italy)
(Viareggio, 3pm)

http://it.wikipedia.org/wiki/Torneo_di_Viareggio
http://en.wikipedia.org/wiki/Torneo_di_Viareggio

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Young Magpies
« Svar #35 på: 22. Feb. 2011, 15:39 »
Zamblera ? Er han virkelig fortsatt i klubben ???

amt

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 765
    • Vis profil
Sv: Young Magpies
« Svar #36 på: 22. Feb. 2011, 15:42 »
Zamblera ? Er han virkelig fortsatt i klubben ???

Forgotten man Zamblera er i klubben ja. Tilbake ifra utlån skada
Andreas Martins

Rudi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 606
    • Vis profil
Sv: Young Magpies
« Svar #37 på: 22. Feb. 2011, 16:23 »
Finnes det noen (TV-)streams til dette?

alop123

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 825
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Sv: Young Magpies
« Svar #38 på: 26. Feb. 2011, 00:27 »
Venter i spenning...

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Young Magpies
« Svar #39 på: 08. Mars 2011, 18:28 »
Kan ikke si at den lista over vinnere nødvendigvis gjør meg skråsikker på at vi har en spennende spiller på våre hender :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Theo

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 583
    • Vis profil
Sv: Young Magpies
« Svar #40 på: 30. Mars 2011, 21:51 »
En eller annen Lee-ryan Toland mener Aaron Spear er den beste ungdomsspilleren i Newcastle. Chatta med han på facebook faktisk :-) Tøft egentlig med de yngre spillerne som tar seg tid til å være sosiale med fansen. Så Bradden Inman spillte fifa med noen random face folk også engang.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Young Magpies
« Svar #41 på: 30. Mars 2011, 22:37 »
Aaron Spear er en lovende spiss. Selvfølgelig ikke sett noe, men er spennende. Hentet han fra Plymouth vet jeg.
Lee Toland er vel også et brukbart talent tror jeg. Venstreback.
Uansett moro om vi klarer å produsere flere habile førstelagsspillere i tiden fremover. Tror vi har en noen som virkelig kan klare det.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: Young Magpies
« Svar #42 på: 12. Mai 2011, 08:48 »
Kampreferat NUFC Youngsters vs Blyth Spartans

Moro å lese at ungutta lager baluba. Mål: Richardson, Tavernier, 2x Airey.

Sikker på at disse er "for the future".
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Young Magpies
« Svar #43 på: 19. Mai 2011, 14:27 »
Håper Sammy trener minst mulig sammen med sin bror :P
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Young Magpies
« Svar #44 på: 25. Mai 2011, 23:36 »
Golden Boot For Airey!

http://www.nufc.co.uk/articles/20110525/golden-boot-for-airey_2281670_2366720

Phil Airey, som hvertfall Christian har skrytt en del av, ble toppscorer i Barclays Premier Reserve League North.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒