20. juni: Vi Þnsker Ä gjÞre forumet mer attraktivt for vÄre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for Ä gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle til salgs  (Lest 305205 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Andy35

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 104
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #690 pć: 27. Juni 2019, 08:38 »
NĂ„ vil ashley ha svar fra Sheiken. sheiken har ikke svart.

Hva tenker man om det? har det vĂŠrt seriĂžst fra dem?

NÄ er jo ogsÄ newcastle sin beste spiller Ayoze Perez pÄ vei til Valencia.. 20m fÄr han er alt for lite, men ashley driter i det.. jeg mener han er verdt ihvertfall 30m...

Lurer pÄ hvilke spillere Newcastle kjÞper? men dette kommer an pÄ oppkjÞpet eller ikke.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #691 pć: 27. Juni 2019, 08:52 »
NĂ„ vil ashley ha svar fra Sheiken. sheiken har ikke svart.

Hva tenker man om det? har det vĂŠrt seriĂžst fra dem?

NÄ er jo ogsÄ newcastle sin beste spiller Ayoze Perez pÄ vei til Valencia.. 20m fÄr han er alt for lite, men ashley driter i det.. jeg mener han er verdt ihvertfall 30m...

Lurer pÄ hvilke spillere Newcastle kjÞper? men dette kommer an pÄ oppkjÞpet eller ikke.

Det kan ikkje vera noke sannheit i dette. Dette mÄ berre vera media som finner pÄ ting.Trudde eg vertfall til eg las kommentarfeltet pÄ Nufcblog.com.

Las og rykter pÄ kommentarfeltet til Nufcblog.com om at det ikkje verte noko avtale om oppkjÞp. Ein av partane har trekt seg. Ein fyr som pÄstÄr han har inside-info.

Sitat: "This kills me, but I have just heard that ‘Allegedly the Arabs have walked away ‘ (quote exact words I was told)

Before the shit hits the fans this could just be crap, it has come from within Ash group – they are stating ‘ Lack of funds ‘ which I find hard to believe given the family connections.

I have shared it, and according to what I have been told it will be released shortly.

I hope this is wrong."

Eg veit ikkje om dette berre er ein Mackem-fan eller om det verkeleg er ein som sit med innside-info.

Jada, eg forstÄr det er mange utan peiling pÄ forum og kommentarfelt som hevdar dei veit ting ;)
« Siste redigering: 27. Juni 2019, 09:54 av lgrinde »

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #692 pć: 27. Juni 2019, 10:00 »
Ny eier innen uker er det eneste som kan redde klubben. Og som gir mening. Ashley er mye rart ,men dum er han ikke. Man kan ikke kaste Benitez pÄ dÞr uten at noe stÞrre/bedre er pÄ plass. Da gÄr jo hele klubben i myra. Ashley er den eneste som taper masse pÄ dette. Utenom noen sÄre hjerter i supportere.
jeg tenker at ny eier blir offentlig innen 2uker og Mourinho kommer inn dĂžra. Om ikke Benitez snur og blir ansatt pĂ„ nytt. En ting er sikkert. Dette blir avgjort innen fĂ„ uker! Stay toon 😎😂

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #693 pć: 27. Juni 2019, 10:04 »
Ny eier innen uker er det eneste som kan redde klubben. Og som gir mening. Ashley er mye rart ,men dum er han ikke. Man kan ikke kaste Benitez pÄ dÞr uten at noe stÞrre/bedre er pÄ plass. Da gÄr jo hele klubben i myra. Ashley er den eneste som taper masse pÄ dette. Utenom noen sÄre hjerter i supportere.
jeg tenker at ny eier blir offentlig innen 2uker og Mourinho kommer inn dĂžra. Om ikke Benitez snur og blir ansatt pĂ„ nytt. En ting er sikkert. Dette blir avgjort innen fĂ„ uker! Stay toon 😎😂

Legg du ut bilde av trynet ditt nÄr nyheiten kjem om at det ikkje verte noko oppkjÞp? ;)

HÄpar verkeleg du har rett (kunne fint greidd meg utan Mourinho), men sit med ein dÄrleg fÞlelse pÄ heile greia.
Alt Ashley treng er ein manager som styrer klubben inn pÄ 17.plass kvar sesong...
« Siste redigering: 27. Juni 2019, 10:07 av lgrinde »

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #694 pć: 27. Juni 2019, 10:09 »
Det virker som Ashley som eier av klubben ikke vet hva som skjer. Det er sÄ dumt at en mÄ jo bare le av hele situasjonen.

Er det samme som om jeg selger huset mitt og ikke har litt peiling pÄ hva som skjer og hva status er.

At denne klubben ikke blir solgt i sommer er 100 % sikkert.
HÄper bare det kommer inn en snÞsokk av en manager slik at det blir kaos. Joe Kinnear mÄ jo vÊre sugen?

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #695 pć: 27. Juni 2019, 10:31 »
Det virker som Ashley som eier av klubben ikke vet hva som skjer. Det er sÄ dumt at en mÄ jo bare le av hele situasjonen.

Er det samme som om jeg selger huset mitt og ikke har litt peiling pÄ hva som skjer og hva status er.

At denne klubben ikke blir solgt i sommer er 100 % sikkert.
HÄper bare det kommer inn en snÞsokk av en manager slik at det blir kaos. Joe Kinnear mÄ jo vÊre sugen?

SÄnne uttalelser skjÞnner ikke jeg. SkjÞnner du er frustrert. Men vi hÄper jo ikke pÄ mer kaos. Folk her pÄ forumet tror man kan streike seg til ny eier. Fungerer ikke sÄnn.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #696 pć: 27. Juni 2019, 11:34 »
Det er selvsagt en mÄte Ä se det pÄ, men spÞrs om det blir voldsomt mye mindre TV kamper pÄ grunn av dette

Er det ikke sÄnn at antall TV kamper er fordelt utover pÄ klubbene uansett montro?

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3028
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #697 pć: 27. Juni 2019, 11:46 »
Det er selvsagt en mÄte Ä se det pÄ, men spÞrs om det blir voldsomt mye mindre TV kamper pÄ grunn av dette

Er det ikke sÄnn at antall TV kamper er fordelt utover pÄ klubbene uansett montro?

Husker ikke tallene, men alle klubber skal vises pÄ TV minimum X antall ganger gjennom en sesong. Newcastle har de siste sesongene vÊrt av klubbene som har blit vist oftere. Av klubbene bak topp 6, er vi klubben som ble vist pÄ TV flest ganger forrige sesong mener jeg Ä huske fra en artikkel.

Statistikk her: https://www.planetfootball.com/quick-reads/club-by-club-a-breakdown-of-the-2018-19-premier-league-prize-money/

Newcastle hadde 19 kamper pÄ TV, mot f.eks. Huddersfield med 8, som sikkert er minimum. Tjente med det 10 mill pund mer pÄ TV-kamper. SÄ, om Ashley ser han taper 10 mill pund i Äret, samt mister verdifull reklametid pÄ TV for drittsjappa si, tipper jeg han blir muggen. Topp det gjerne med tomme tribuner de kampene som sendes, og negativ publisitet, sÄ vil han nok fÞle presset. Han har gjort det fÞr.
No fate but what you make

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #698 pć: 27. Juni 2019, 13:00 »
Oki, da er det den minimumskvota (8 kamper da) som er fastlÄst og tildelt, og sÄ er det evt. antall kamper utover det, som kan gÄ ned. Det er jo en start da om ikke annet

Leser forÞverig nÄ at en Duncan Castles i The Daily Star mener Ä vite at CAshley selv har satt en deadline pÄ to uker for noen som evt. vil kjÞpe klubben denne sommeren.
SÄnn direkte oversatt sÄ betyr vel det i praksis vi kan begynne Ä forbrede oss pÄ minst en sesong tl med CAshley som eier og en mÄlsetning om minimum 40 poeng og en 17.plass.

Det er da jeg kjenner at jeg IJGEN har lyst til Ä gi opp og glemme hele denne klubben, men oppdager nok ogsÄ denne gangen at det ikke er sÄ enkelt.

nufc4life

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 652
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #699 pć: 27. Juni 2019, 13:38 »
Hvorfor vet journalister at han har sagt det, hvis det eneste som kommer ut er no comment?  Rykter og spekulasjoner, oppspinn og clickbaites, det er det avisene lever av i dag. SĂŠrdeles lite fakta og realiteter.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #700 pć: 27. Juni 2019, 14:44 »
"Nice-manager Patrick Vieira, Rangers-manager Steven Gerrard og Manchester City-trener Mikel Arteta er alle pÄ listen over managere Newcastle Þnsker som erstatter for Rafa Benitez, melder Telegraph.
(Daily Mail skriver at ogsÄ Sean Dyche er pÄ Newcastles Þnskeliste.)"

Litt mer spennende kandidater enn det vanlige oppgulpet.. (MisforstÄ meg rett, ingen av disse er Rafa :'( )




TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #701 pć: 27. Juni 2019, 17:50 »
Kommer Gerrard inn da er det kroken pÄ dÞra for min del. Hater Liverpool like mye som jeg elsker Newcastle.
Gang hatet deres mot Ashley med 500 sÄ er svaret Steven Gerrard for meg

Arteta er spennende. Men trolig alt for tidlig. Par sesonger til med Guardiola sÄ blir han nok veldig bra.
« Siste redigering: 27. Juni 2019, 17:52 av TooN »

Andy35

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 104
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #702 pć: 27. Juni 2019, 23:05 »
Jeg begynner Ä tvile nÄ pÄ om det blir oppkjÞp. nÄ hÞrer vi jo ikke noe fra Sheiken. han som hadde bekreftet at oppkjÞp er under forhandlinger osv... men hva har skjedd etterpÄ?

Virker heller ikke ut som denne testen om eierskap osv er blitt gjort heller i fĂžlge en journalist...


Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #703 pć: 28. Juni 2019, 01:11 »
ChronicleLive has been able to establish talks remain “ongoing” and a deal remains a possibility, but there is yet to be a breakthrough in discussions. #nufc


Hva nÄ enn det betyr...
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #704 pć: 28. Juni 2019, 08:57 »
ChronicleLive has been able to establish talks remain “ongoing” and a deal remains a possibility, but there is yet to be a breakthrough in discussions. #nufc


Hva nÄ enn det betyr...

Det betyr akkurat det som stÄr, absolutt ingenting.
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."