20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvor er de nå?  (Lest 171526 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Christian

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8642
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #435 på: 29. Sep. 2012, 19:33 »
I Andy Carroll sin debutsesong(04/05) på U18 nivå, scoret Marc Walton 20 mål på 22 kamper. Carroll på sin side fekk 4 kamper og 2 mål. Kontraster!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #436 på: 30. Sep. 2012, 00:41 »
Haha. Marc Walton ja. Var ikke dette den karen som bøttet inn med mål på u18 og reservelagsnivå, men som ikke spilte ett eneste minutt for a-laget, og som bare forsvant i løse luften, mer eller mindre? Skal se litt nærmere på det i en senere artikkel til MagZine. Men har jeg rett hvis jeg innbiller meg at han aldri har spilt profesjonell fotball?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #437 på: 30. Sep. 2012, 00:44 »
Han spiller for Blyth Spartans nå. Gammelklubben til Ali Dia :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #438 på: 30. Sep. 2012, 12:51 »
Det skal jo sies at hvis de spilte sammen i sesongen 04/05 så er det en aldersforskjell på tre år mellom de to. Carroll var da 15/16 år, så det blir jo et veldig dårlig sammenligningsgrunnlag.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Christian

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8642
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #439 på: 30. Sep. 2012, 13:52 »
Så klart Kyrre! Poenget var heller rettet mot Walton, som berre forsvant ut i intet.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #440 på: 30. Sep. 2012, 20:20 »
Med det samme vi er inne på det, Christian. Hvordan er statistikken til Carroll på U18 og reservelaget? Har du tall på det?

Jeg synes huske at han ikke var like dominerende som for eksempel Marc Walton og Michael Chopra, selv om han åpenbart var et talent.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Christian

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8642
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #441 på: 30. Sep. 2012, 20:58 »
Andy Carroll på U18/reservelaget:
38 kamper 18 mål (U18)
38 kamper 22 mål (Reservelaget)

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #442 på: 30. Sep. 2012, 22:27 »
Vår gamle venn Nacho scora forresten utlikningsmålet til Standard Liege på straffe i dag. Kampen enda til slutt 2-1 til motstandar Kortrijk.

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #443 på: 28. Okt. 2012, 20:31 »
Martins med to mål for Levante idag!

Christian

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8642
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #444 på: 28. Okt. 2012, 22:13 »
Og bursdag!

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #445 på: 29. Okt. 2012, 07:23 »

akselho

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 476
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #446 på: 08. Nov. 2012, 01:51 »
Peter "Damage" Ramage holder forstatt koken, nå i Crystal Palace. Kan bli gjensyn med Peter på St. James' neste år dersom krystallslottet fortsetter med gode resultater. Når jeg tenker på Ramage tenker jeg også på Huntington. Kom vel opp på a-laget ca i samme periode som Saylor og Ramage. Ser at han er i Preston etter en tur i Yeovil :) Mener det var en kantspiller fra akademiet som fikk spilletid i denne perioden. Matty Pattison. Har så vidt scoret et mål i sin karriere og spiller nå for Bidvest Wits i Sør-Afrika.
Black and white since 1996

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #447 på: 08. Nov. 2012, 07:32 »
Peter "Damage" Ramage holder forstatt koken, nå i Crystal Palace. Kan bli gjensyn med Peter på St. James' neste år dersom krystallslottet fortsetter med gode resultater. Når jeg tenker på Ramage tenker jeg også på Huntington. Kom vel opp på a-laget ca i samme periode som Saylor og Ramage. Ser at han er i Preston etter en tur i Yeovil :) Mener det var en kantspiller fra akademiet som fikk spilletid i denne perioden. Matty Pattison. Har så vidt scoret et mål i sin karriere og spiller nå for Bidvest Wits i Sør-Afrika.

Husker det var en periode der mange ungutter fikk sjansen under Glenn Roeder  (var vell pga mye skader). Både Ramage, Huntington, David Edgar og Pattison fikk mye spilletid den sesongen.

Edit: Under Glenn Roeder og ikke Graeme Souness
« Siste redigering: 08. Nov. 2012, 11:23 av GMC »

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #448 på: 08. Nov. 2012, 11:18 »
Enda mer under Roeder vel? Matty Pattison var uten tvil det mest bedritne av samtlige. Huff så frustrert jeg var av å se ham på banen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #449 på: 08. Nov. 2012, 11:22 »
Matty Pattison var uten tvil det mest bedritne av samtlige. Huff så frustrert jeg var av å se ham på banen.
Agreed. Største søppelet som har spilt i Newcastle. [/brannfakkel]