20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ligacup 24/9: Newcastle - Tottenham (SportN 20.40)  (Lest 36291 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Ligacup 24/9: Newcastle - Tottenham (SportN 20.40)
« Svar #150 på: 24. Sep. 2008, 22:28 »
opmøte st james 19000  
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Ligacup 24/9: Newcastle - Tottenham (SportN 20.40)
« Svar #151 på: 24. Sep. 2008, 22:29 »
opmøte st james 19000 

Ligacup til tross - dette er skuffende. Men forventet også da.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Sv: Ligacup 24/9: Newcastle - Tottenham (SportN 20.40)
« Svar #152 på: 24. Sep. 2008, 22:29 »
Synes forsatt d er rart og sjå nufc uten Milner på ving.

Men herregud da mann, vi fikk jo hele 12 mp.
Kan vel være rart å se et Newcastle-lag uten Milner selvom vi fikk £12mill for han?

tviler
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Ligacup 24/9: Newcastle - Tottenham (SportN 20.40)
« Svar #153 på: 24. Sep. 2008, 22:30 »
Dette er en vits.

Jeg har aldri sagt dette før i de tidligere sesongene, men i år tror jeg faktisk at nedrykk kan bli en realitet. Stallen vår er syltynn og forsterkningene vi fikk inn i sommer ser ikke ut til å ha hjulpet en dritt (bortsett fra Jonas da). Heller tvert imot.

Med det sagt syntes jeg folka her virkelig kan gi faen i å hetse spillerne sånn... selvfølgelig blir laget påvirket av situasjonen rundt klubben.


Akkurat det der skreiv noken i fjor og på ca same tid.

Panserfauzt

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 466
    • Vis profil
Sv: Ligacup 24/9: Newcastle - Tottenham (SportN 20.40)
« Svar #154 på: 24. Sep. 2008, 22:30 »
fy faen så tragisk...og dette skal ashley ha 500mill£ for???? er ikke verdt tomflasker engang.... SKAMMELIG OG FLAUT!!!!!!!!
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

Øystein Solbjørg

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 480
    • Vis profil
Sv: Ligacup 24/9: Newcastle - Tottenham (SportN 20.40)
« Svar #155 på: 24. Sep. 2008, 22:31 »
TRAGISK. Mer er det ikke å si om Newcastle om dagen.


kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Ligacup 24/9: Newcastle - Tottenham (SportN 20.40)
« Svar #156 på: 24. Sep. 2008, 22:32 »
Er alltid noen idioter som begynner å ty til hets av spillerne, selv om vi er dårlig er det unødvendig.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Ligacup 24/9: Newcastle - Tottenham (SportN 20.40)
« Svar #157 på: 24. Sep. 2008, 22:33 »
Er alltid noen idioter som begynner å ty til hets av spillerne, selv om vi er dårlig er det unødvendig.

Og det kjem fra deg for faen???

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Ligacup 24/9: Newcastle - Tottenham (SportN 20.40)
« Svar #158 på: 24. Sep. 2008, 22:35 »
I kveld kunne vi ha vunne på ein revva dag i ein revva situasjon. Vi har hatt 2-3 sjansar. Revva kamp, men likavel kunne vi greidd ro denna i land. Men så gir vi vekk 2 mål på 5 min. Det irritera meg grenseleust.

Fredrik

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2408
    • Vis profil
Sv: Ligacup 24/9: Newcastle - Tottenham (SportN 20.40)
« Svar #159 på: 24. Sep. 2008, 22:36 »
Dette er en vits.

Jeg har aldri sagt dette før i de tidligere sesongene, men i år tror jeg faktisk at nedrykk kan bli en realitet. Stallen vår er syltynn og forsterkningene vi fikk inn i sommer ser ikke ut til å ha hjulpet en dritt (bortsett fra Jonas da). Heller tvert imot.

Med det sagt syntes jeg folka her virkelig kan gi faen i å hetse spillerne sånn... selvfølgelig blir laget påvirket av situasjonen rundt klubben.


Akkurat det der skreiv noken i fjor og på ca same tid.

Jeg vil våge å påstå at det ikke har vært verre enn dette før. Vi blir avkledd av Premier Leagues dårligste lag, som om mulig har enda dårligere selvtillit i laget. Ingen plan over spillet. Ingen glede og gnist i laget overhodet. Det florerer med middelmådige og hårreisende dårlige spillere ut på der og klubben blir styrt av et fjols som ikke vet hva han holder på med. Det er absolutt ingen unnskyldninger for dette her, selv om spillerne selvsagt blir påvirket av klovneriet i klubben. Likevel skal ikke det ha så stor effekt på det sportslige, som nå er på barnehagenivå!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Ligacup 24/9: Newcastle - Tottenham (SportN 20.40)
« Svar #160 på: 24. Sep. 2008, 22:38 »
Latterlig i grunn og hetse spillerne. Trenger ikkje vere rakettforskjer for og sjønne kem som er ansvarlig for dette elendige spelet.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Ligacup 24/9: Newcastle - Tottenham (SportN 20.40)
« Svar #161 på: 24. Sep. 2008, 22:38 »
Trøstemål! JIPPI!

nufc4life

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 652
    • Vis profil
Sv: Ligacup 24/9: Newcastle - Tottenham (SportN 20.40)
« Svar #162 på: 24. Sep. 2008, 22:38 »
JAAAA!!!

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Ligacup 24/9: Newcastle - Tottenham (SportN 20.40)
« Svar #163 på: 24. Sep. 2008, 22:38 »
Dette er en vits.

Jeg har aldri sagt dette før i de tidligere sesongene, men i år tror jeg faktisk at nedrykk kan bli en realitet. Stallen vår er syltynn og forsterkningene vi fikk inn i sommer ser ikke ut til å ha hjulpet en dritt (bortsett fra Jonas da). Heller tvert imot.

Med det sagt syntes jeg folka her virkelig kan gi faen i å hetse spillerne sånn... selvfølgelig blir laget påvirket av situasjonen rundt klubben.


Akkurat det der skreiv noken i fjor og på ca same tid.

Jeg vil våge å påstå at det ikke har vært verre enn dette før. Vi blir avkledd av Premier Leagues dårligste lag, som om mulig har enda dårligere selvtillit i laget. Ingen plan over spillet. Ingen glede og gnist i laget overhodet. Det florerer med middelmådige og hårreisende dårlige spillere ut på der og klubben blir styrt av et fjols som ikke vet hva han holder på med. Det er absolutt ingen unnskyldninger for dette her, selv om spillerne selvsagt blir påvirket av klovneriet i klubben. Likevel skal ikke det ha så stor effekt på det sportslige, som nå er på barnehagenivå!

På eit eller anna tidspunkt i fjor var det like ille trust me!!!!!! Ke fan er det som har vore som dårlegare i dag enn visse kampar i fjor? Vi har gitt vekk to lette mål, og no scora owen. Det betyr vi hadde vunne denne revva-kampen hadde det ikkje vore for det, ikkje sant!?!?!

Talentet

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 123
    • Vis profil
Sv: Ligacup 24/9: Newcastle - Tottenham (SportN 20.40)
« Svar #164 på: 24. Sep. 2008, 22:39 »
Vi roter bort dette pga alvorlige personlige feil. Og det er som regel de samme spillerne som går igjen når det gjelder feil som fører til overgang og mål!!