20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sydentur  (Lest 17508 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jon87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 585
    • Vis profil
Sv: Sydentur
« Svar #45 på: 08. April 2011, 10:25 »
Var i Maguluf for to år siden, tror hotellet vi bodde på het Beach et eller annet. Og det var det jævligste hotellet jeg noen gang har bodd på, uavhengig av land  >:( Så ville aldri bodd på det, om du skulle skjønne hvilket det er, når du bestiller...

vampish

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 305
    • Vis profil
Sv: Sydentur
« Svar #46 på: 08. April 2011, 10:31 »
Nei sånn sett er det jo ikke på grunn av personalet på hotellet jeg evt drar dit :P Men det er jo greit om det er noenlunde ryddig der.
Men da hører jeg på deg da, så får jeg heller grine litt på forumet hvis det er crap  ;)

Skal prøve å styre unna det Beach hotellet  :) takk for tipsene!

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Sydentur
« Svar #47 på: 08. April 2011, 13:43 »
Crap er det hvertfall ikke, og ryddig er det på alle hotellene =)
Eneste negative er at du må gå opp en jævli bratt bakke på 200 meter som er skikkelig pain når du er fyllesyk og svetter som en gris :P Vi prøvde å bestille taxi opp bakken engang, men det nekta de, hehe

vampish

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 305
    • Vis profil
Sv: Sydentur
« Svar #48 på: 08. April 2011, 14:00 »
Godt å høre :)
Bodde et halvt år på toppen av en bakke som var sånn som den du beskriver, så jeg skal nok klare det i ei uke ;) Dessuten så blir ikke jeg fyllesyk ;D

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Sydentur
« Svar #49 på: 08. April 2011, 14:28 »
Er det ikke torrenova playa som ligger oppå en bakke, andy? :P

Har hørt at det er det verste hotellet å bo på om man hater å gå hjem langt på fylla

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Sydentur
« Svar #50 på: 08. April 2011, 15:16 »
Ja, det ligger helt på toppen, og du må opp ennå en bakke etter du har gått opp til Vista Sol. Et helvette med andre ord :P

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Sydentur
« Svar #51 på: 18. Juni 2011, 16:24 »
Noen som har vært i Dubrovnik i Kroatia? Er det å annbefale?

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Sydentur
« Svar #52 på: 18. Juni 2011, 16:40 »
Har ikke vært der, men har hørt veldig mye bra om byen. Du finner mange fristende reisebrev på nett.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Sydentur
« Svar #53 på: 18. Juni 2011, 16:47 »
Svigers var det i fjor, og de var meget skeptisk i forkant. Men når de kom tilbake var de vel mer eller mindre frelst vil jeg si. Meget bra både fasilitetsmessig, prismessig og kvalitetsmessig. Dette går vel litt igjen med de fleste jeg har hørt fra som har vært der, men aldri vært der selv vel og merke!

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Sydentur
« Svar #54 på: 19. Juni 2011, 11:42 »
Noen som har vært i Dubrovnik i Kroatia? Er det å annbefale?

Jaja, vært der. men spørs hvilken ferie du skal på . romantisk ferie med kvinne=bra sted. Fylletur med gutta= ikke så bra sted.

Er som en rolig middelshavsby med fantastisk hav liggende inntil. Shoppingmuligheter og uteliv er det (veldig) dårlig med da. Det skal sies.

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Sydentur
« Svar #55 på: 19. Juni 2011, 14:31 »
Kødder du? Har bare hørt positivt om alt det til nå. At det er en fin mix mellom begge deler!

Vi er 4 gutter, har ikke bestillt noe enda. Har bare lyst å unngå de villeste stedene.

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Sydentur
« Svar #56 på: 19. Juni 2011, 21:15 »
Hmm. skal sies at jeg var 16 år (fire år siden) og var der med mor og bror. Men snakket med noen svenske jenter på hotellet som ikke akkurat var fornøyd med utvalget, og angret på destinasjonen. skal sies at disse var 18 (?) og dro dit for ren ayia napa-ferie. Så, spørs hva slags forventninger og type ferie dere skal på. :P

ser ut til at jeg blir tvunget til magaluf i sommer pga jobb,.. skulle heller ønske vi dro til napa,men.

wiigen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 458
    • Vis profil
Sv: Sydentur
« Svar #57 på: 20. Juni 2011, 21:03 »
Jeg har nettopp bestilt tur til Dubrovnik på dama og meg, så krysser fingra for at det blir suksess :)
he shagged your lass, taylor shagged your lass

Rissen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1192
    • Vis profil
Sv: Sydentur
« Svar #58 på: 11. Aug. 2011, 13:07 »
Noen her som var på Sun Park hotellene for 1 uke siden ca ?? Barton drakt ! ?
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Rissen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1192
    • Vis profil
Sv: Sydentur
« Svar #59 på: 12. Aug. 2011, 02:49 »
?
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.