20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sydentur  (Lest 17507 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sydentur
« på: 18. Feb. 2008, 17:16 »
Ja, noen som skal til syden i år? Vi tenkte å dra til Magaluf. Noen som har vært der? Erfaringer mottas med takk!

Vi var i Zakynthos sist. Det var helt rått, men vi måtte ha et nytt land nå!

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Sydentur
« Svar #1 på: 18. Feb. 2008, 17:18 »
Blir vel den årlige turen til nordens Ibiza, Løkken  ;D

Fytti helvete for en fyllefest. Tipper det blir syden neste sommer. Zakynthos - er det å anbefale?

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Sydentur
« Svar #2 på: 18. Feb. 2008, 17:28 »
Zakynhos er enormt! Du kommer ikke til å angre på det. I tillegg til fyll og fest er det faktisk ganske fint. Får nesten lyst å reise tilbake dit istedenfor Magaluf når jeg tenker på det  ;) Prisnivået er også til å leve med!


Måtte ta båt ut til denne stranda da, men det var litt av en opplevelse. Vannet var så blått at du ikke kunne se beina dine. Akkurat som munnskyllevann




EDIT: Kan også anbefale Monaco og Nice. Der var jeg sist. Monaco er jo en opplevelse i seg selv, men rimelig dyrt. Nice (3 kvarter unna) er som en vanlig sydentur. Billig var det og. 6 euro for en kasse pils tror jeg vi betalte ;D
« Siste redigering: 18. Feb. 2008, 17:32 av aDDis »

kico

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 107
    • Vis profil
Sv: Sydentur
« Svar #3 på: 18. Feb. 2008, 18:03 »
Har hørt mange lovord om Magaluf, og det er nok ideelt for ungdommer som søker fyll, fest og sex. Vi har seriøse planer om å dra dit med andre ord!
Var i Sunny Beach i Bulgaria i fjor sommer, og her finnes ikke ord som kan beskrive den uka rettferdig. Var rett og slett knallfett! Tipper stedet har tapt seg en del etter "skandale-sommeren" der i fjor, og jeg tviler på at det motsatte kjønn tør å møte opp i like stort antall som tidligere, (forståelig nok).
Neida, men Magaluf tror jeg kan bli storveis!
Walking in a Keegan wonderland!

Chris

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 347
    • Vis profil
    • girls and corpses
Sv: Sydentur
« Svar #4 på: 18. Feb. 2008, 18:57 »
Zakynhos er enormt! Du kommer ikke til å angre på det. I tillegg til fyll og fest er det faktisk ganske fint. Får nesten lyst å reise tilbake dit istedenfor Magaluf når jeg tenker på det  ;) Prisnivået er også til å leve med!


Måtte ta båt ut til denne stranda da, men det var litt av en opplevelse. Vannet var så blått at du ikke kunne se beina dine. Akkurat som munnskyllevann


Kan det være bra da?  :P 

Zakynthos er herlig. Men tror du må velge deg et bra hotell om du ikke er av "full i en uke" typen. Da vi tok bussen til hotellet var det folk som gikk av midt i byen. For min del hadde det vært en nedtur. Utelivet er variert, og du kan velge alt fra engelsk pub med britisk betjening til skikkelige "utesteder" med dj og syrelys hele natten. Var der under VM og da var det enormt mye engelskmenn som lagde herlig liv på pubene.
« Siste redigering: 18. Feb. 2008, 18:59 av Chris »

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Sydentur
« Svar #5 på: 18. Feb. 2008, 21:21 »
Bra eller ikke, en opplevelse var det hvertfall :)

Vi hadde 2 uker midt i byen, og det under EM. Det var stemning for å si det sånn! Man blir jo utrolig sliten og sånt da, men jeg synes man skal leve mens man er ung. Innholdsrike turer tar man senere i livet.

kico; jeg hadde noen kompiser som var på bloody beach ifjord. Har hørt så mange historier at det er faktisk eneste reisemål i Europa som er helt utelukket.

Rissen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1192
    • Vis profil
Sv: Sydentur
« Svar #6 på: 18. Feb. 2008, 22:38 »
 Prøv og slepp 30.000+ hjemme i gata hos deg..
« Siste redigering: 18. Feb. 2008, 22:41 av Rissen »
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Sydentur
« Svar #7 på: 18. Feb. 2008, 23:20 »
Har vært i Magaluf....høy partfaktor(mildt sagt), enormt mye briter, bra utesteder, en norsk og en skandinavisk pub, bra restauranter.. Vanvittig mange utesteder, både klubber, puber, strippebuler.....alt du trenger ;) Strendene er utrolig fine der, du har både stranden ved Magaluf og Palma Nova som ligger 1km fra hverandre.

Jeg vet ikke om det var tilfeldig, men det var helt sinnsykt mange geordier der!! Kanskje en grunn, siden det lå en liten pub der som het "Geordie Pride"....var enormt mange som gikk rundt i Newcastle drakt.

Magaluf kan anbefales, men du finner helt sikkert billigere steder med like høy og bra partyfaktor hvis du leter litt rundt. Mallorca er såpass populært at det langt fra er det billigste stedet du drar til på sydenferie..

Blir nok neppe noen sydentur i sommer, har brukt reisekassa på Newcastle turer....Men depper ikke akkurat av den grunn, drar over til balløya i morgen tidlig.. :)
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Nikolaien

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 565
    • Vis profil
Sv: Sydentur
« Svar #8 på: 19. Feb. 2008, 12:54 »
Skal til Tyrkia veka etter påske på treningsleir ;D
Skal også til Kreta i sommer en tur

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Sydentur
« Svar #9 på: 20. Feb. 2008, 14:17 »
Ja da er magaluf tur bestilt og bekreftet :):)

2 uker i slutten av juni på et partyhotel mitt i heksegryta. kanskje ikke det smarteste valget men jaja. vi er der ikke for å sove!

Jani

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 223
    • Vis profil
Sv: Sydentur
« Svar #10 på: 20. Feb. 2008, 14:28 »
ka hette hotelle du ska ligga på?
eg og ska te magaluf reise 28. juni

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Sydentur
« Svar #11 på: 21. Feb. 2008, 11:40 »
nei vi bytta visst hotel i siste liten, og det heter trh torrenova som ligger akkurat litt uttafor sentrum, helt nede med sjøen. da får vi hvertfall sove om natta :)
hvor skal dere bo?

Jani

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 223
    • Vis profil
Sv: Sydentur
« Svar #12 på: 21. Feb. 2008, 12:15 »
vista sol hette det

plebbster

  • Gjest
Sv: Sydentur
« Svar #13 på: 25. Feb. 2008, 23:06 »
nylig bestilt en uke midt i høysesongen på Ayia Napa. valget sto mellom magaluf og ayia napa, men følte at ayia napa passet oss bedre. Har ikke vært på magaluf da, men hører at det visstnok skal være sykt digg der :)

betalte 6200,- for en uke på ayia napa, men orker ikke sånn jalla-opplegg med ødelagt hotell osv. :P

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Sydentur
« Svar #14 på: 26. Feb. 2008, 11:51 »
Ja Ayia Napa blir nok bra, det skal jeg love deg pleb. Vi vurderte og det, men ettersom vi skulle være 2 uker så turte vi rett og slett ikke pga penger. Det er rimelig dyrt å bo der. Husk å ta deg en tur på Napa Queen da :P