20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Messi vs Ronaldo  (Lest 160335 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #615 på: 03. Feb. 2012, 22:47 »
Hahaha. Det er mange desperate forsøk på å stille CR i et bedre lys enn Messi :P
Dreit meg dog ut på Töre. Trodde det var i Tyrkia han spilte :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

coxie

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 853
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #616 på: 03. Feb. 2012, 23:47 »
Dette er jo prima underholdning, Kristoffer, uavhengig av hvem man støtter! :popcorn:

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #617 på: 03. Feb. 2012, 23:56 »
Vi blir nok aldri enig. Men herregud - å dra inn fettprosenten? Tror faen ikke mange Soton-supportere brydde seg om det med Matt Le Tissier :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #618 på: 04. Feb. 2012, 00:15 »
Men lie, women lie, numbers don't.
Same old Shearer, always scoring!

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7627
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #619 på: 04. Feb. 2012, 00:50 »
Samtidig viser jo statsene hvor ofte Messi får ballen i løpet av en kamp, og hvor mye lettere det er for Messi å spille på Barca enn det er for Ronaldo å spille for Real.

Ja, jeg kan regne med Ronaldo går gjennom et rent helvete uke etter uke.. Tenk og måtte forholde seg til spillere som Qzil, Alonso, Di maria, Sahin, Kaka, Higuain, Benzema osv.. Det må være helt forferdelig vanskelig for han!

Er da bedre å forholde seg til spillere som Iniesta, Fabregas, Xavi, Sanchez, Villa, osv? Ihvertfall når man passer så bra inn i spillestilen til Barca..

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #620 på: 04. Feb. 2012, 00:57 »
Samtidig viser jo statsene hvor ofte Messi får ballen i løpet av en kamp, og hvor mye lettere det er for Messi å spille på Barca enn det er for Ronaldo å spille for Real.

Ja, jeg kan regne med Ronaldo går gjennom et rent helvete uke etter uke.. Tenk og måtte forholde seg til spillere som Qzil, Alonso, Di maria, Sahin, Kaka, Higuain, Benzema osv.. Det må være helt forferdelig vanskelig for han!

Er da bedre å forholde seg til spillere som Iniesta, Fabregas, Xavi, Sanchez, Villa, osv? Ihvertfall når man passer så bra inn i spillestilen til Barca..

Ja, det er jo sant. Men nå tror jeg ikke Ronaldo hadde passet like bra inn i Barcelona sin spillestil, som han gjør i Real. Men han er jo verdens nest beste fotballspiller, så tror nok han hadde klart å tilpasset seg det ganske greit:)
Same old Shearer, always scoring!

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #621 på: 04. Feb. 2012, 01:03 »
Vi blir nok aldri enig. Men herregud - å dra inn fettprosenten? Tror faen ikke mange Soton-supportere brydde seg om det med Matt Le Tissier :P

Hehe, jeg er drittlei denne diskusjonen, og kjedet meg på jobb :)

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #622 på: 04. Feb. 2012, 01:03 »
Skjønte nesten at det var litt trolling inni bildet :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #623 på: 04. Feb. 2012, 04:50 »
faen snakker du om!

42 sider. ogv hva har vi fått?

En FRP-konge som heter torfinn.
et orakel som heter cheick tiote som har gitt uttrykk for at alle som har en annen mening enn han har feil uansett. Greit nok når man er orakel.

Statistikk fra begge sider som tyder på rake motsetninger. Nei, tror heller vi får bruke energi på noe som virkelig kan kommes til bunn i. er lettere å snakke fornuftig privatiseringspolitikk med Joakim enn å snakke Messi vs Ronaldo-opplegg med orakelet, og det sier faktisk sitt.

snakkes, klikker meg aldri inn på topicen her igjen, så kos dere =)
« Siste redigering: 04. Feb. 2012, 04:59 av plebUTG »

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #624 på: 04. Feb. 2012, 08:04 »
Og der kom verstingen i egen høye person inn i bildet! Mannen med de dårligste argumentene by far.  :coloccini:

FrP-konge?? Javel. Er vel nesten bare et par ting i verden jeg skyr mer som pesten enn det partiet.

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #625 på: 04. Feb. 2012, 08:15 »
Shola er best, ingen protest. Den som sier imot, er en idiot.

Voks opp, folkens! Det går da an å diskutere litt saklig en gang i blant :)

Og hvem bryr seg egentlig SÅ ekstremt mye om hvem som er best av Messi og Ronaldo? I fotball har det seg slik at det er elleve mot elleve, noe som betyr at enkeltspillere aldri møtes til ren duell. Nyt heller synet av å se verdens to beste fotballspillere spille skjorta av motstandere kamp etter kamp i stedet for å hylle den ene og hakke på den andre.
« Siste redigering: 04. Feb. 2012, 08:17 av Nordin »
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #626 på: 04. Feb. 2012, 12:47 »
Dette er jo tidenes tråd på forumet!

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #627 på: 04. Feb. 2012, 15:39 »
Shola er best, ingen protest. Den som sier imot, er en idiot.

Voks opp, folkens! Det går da an å diskutere litt saklig en gang i blant :)

Og hvem bryr seg egentlig SÅ ekstremt mye om hvem som er best av Messi og Ronaldo? I fotball har det seg slik at det er elleve mot elleve, noe som betyr at enkeltspillere aldri møtes til ren duell. Nyt heller synet av å se verdens to beste fotballspillere spille skjorta av motstandere kamp etter kamp i stedet for å hylle den ene og hakke på den andre.

Shola lol.

Egentlig enig, det bryr meg i utgangspunktet svært lite hvem folk liker best. Men er en stor forskjell på å like en best og si han er best!

Blir som å si : Jeg liker tallet 7 bedre enn 8. 7 er høyere enn 8. (?)
Same old Shearer, always scoring!

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #628 på: 04. Feb. 2012, 16:15 »
Hvorfor liker dere 7 bedre da, når dere vet at 8 er bedre?

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Messi vs Ronaldo
« Svar #629 på: 04. Feb. 2012, 16:23 »
Nei, du får jo spørre Ronaldofapboysa om det da.
Same old Shearer, always scoring!