20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Guide: Fotballdrakter  (Lest 76409 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Guide: Fotballdrakter
« Svar #120 på: 01. Aug. 2010, 21:41 »
Har tenkt til det jeg også :)
Krul og Vuckic :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Miff

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 9
    • Vis profil
Sv: Guide: Fotballdrakter
« Svar #121 på: 31. Aug. 2010, 21:47 »
Noen som har bestilt drakt fra fotballverden.no? Kjøpte nylig hjemmedrakt 10/11 og stoffet er helt merkelig.. Kjennes ut som en overtrekkstrøye..

krybel

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 170
    • Vis profil
Sv: Guide: Fotballdrakter
« Svar #122 på: 27. Okt. 2010, 16:11 »
Imponerende samling Christian. Hvordan har du fått tak i dem?

steppe

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 843
    • Vis profil
Sv: Guide: Fotballdrakter
« Svar #123 på: 27. Okt. 2010, 17:49 »
Noen som vet forskjellen på prisene i clubshoppen på stadion og Web shoppen på nufc.co.uk

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Guide: Fotballdrakter
« Svar #124 på: 06. Nov. 2010, 14:45 »
Utrolige mange fine drakter Christian... Ser at det er en del fint på ebay også..Har du orket å legge ut hvilke selgere du har gode og dårlige erfaringer med? Er jo vanvittig mye fake på den sida...

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Guide: Fotballdrakter
« Svar #125 på: 07. Nov. 2010, 08:59 »
Takker og bukker :) Jeg bruker small, så det er mindre utvalg for meg på ebay..Kjøper du din størrelse, eller driter du i det så lenge det er en drakt du mangler? Bruker du noen av dem?

Aslak

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 1739
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsanger™
Sv: Guide: Fotballdrakter
« Svar #126 på: 15. Nov. 2010, 22:18 »
Tenkte på deg og økonomien din når jeg så de draktene :P Trodde først det bare var et klistremerke. Så i hvert fall ut som at Fulhams merker var klistret på.
Godsanger™

                    Twitter: @BjerreP

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Guide: Fotballdrakter
« Svar #127 på: 17. Nov. 2010, 10:42 »
Ble ringt av en kamerat i går som er i London. Da var årets drakt kjøpt med NOLAN på ryggen. Ser frem til å få på meg den. Angrer nesten litt på at je gikke tok CARROLL  :P

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Guide: Fotballdrakter
« Svar #128 på: 18. Nov. 2010, 14:53 »
Fikk årets drakt i  posten i dag. :D

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Guide: Fotballdrakter
« Svar #129 på: 24. Nov. 2010, 17:21 »
Dere som er interessert i å slippe unna Onkel Toll bør bestille drakter fra kjente leverandører i disse juletider. Har før opplevd at tollen slipper gjennom pakker i mye større grad nå enn ellers i året, sikkert nok pga sprengt kapasitet. Dermed fokuserer tollen i hovedsak på mistenkelige pakker og ignorerer tradisjonell julepost fra kjente leverandører som amazon, play etc.

Jeg har bestilt en pakke fra amazon nå. Gir en lyd om den slipper gjennom. Flere bør prøve det samme. Så får vi høste erfaringer.

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Guide: Fotballdrakter
« Svar #130 på: 25. Nov. 2010, 18:56 »
Dersom noen ønsker å kjøpe hjemmedrakten til Newcastle så selger vi for 599,- pluss frakt til medlemmer av TAN. Ikke-medlemmer må betale 665,- + frakt etter Postens takster. Man slipper med andre ord toll, moms og høye fraktgebyr fra utlandet, og leveringstiden er på kun noen få dager. Prisene er inkludert MVA.

Send meg en PM eller mail (nordin@newutd.no) hvis du er interessert! Vi har i alle størrelser. Ingen trykk.

PS! Skulle egentlig ikke offentliggjøre dette tilbudet før hele shoppen vår (med mye annet) var oppe på nett, men i disse eksamenstider har det blitt mye å gjøre og derfor gir jeg våre brukere muligheten til å handle drakter fra oss nå.


« Siste redigering: 25. Nov. 2010, 19:35 av Nordin »
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Guide: Fotballdrakter
« Svar #131 på: 07. Jan. 2011, 00:34 »
Salg på borte og tredjedraktene @ nufc.co.uk!

Ser også kitbag og subsidesports har salg på desse draktene også. Billigare frakt der.

Når du bestiller herfra, hvor mye kommer frakten på? Og er det noe mva/toll eller lignende?


bueee

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 1
    • Vis profil
Sv: Guide: Fotballdrakter
« Svar #133 på: 22. Jan. 2011, 18:00 »
Det er vel en del forskjell på replica drakter?
Sider som f.eks. Subsidesports og kitbag, blir det regnet som replica, i forhold til de som selges på fotballshop?
Er en del billigere hvis man bestiller fra utlandet, men er usikker på om det er mer uekte drakter en på fotballshop..

 :)

icecold87

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 12
    • Vis profil
Sv: Guide: Fotballdrakter
« Svar #134 på: 02. Feb. 2011, 15:52 »
Hei!

Noen som vet om noen butikker i Oslo som selger Newcastledrakter? Har forsøkt å google, men fant ingenting...