20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Guide: Fotballdrakter  (Lest 76408 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Crowo

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 58
    • Vis profil
Sv: Guide: Fotballdrakter
« Svar #270 på: 18. Aug. 2013, 23:24 »
Er ikke online butikken en såkalt "club store" da?

ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: Guide: Fotballdrakter
« Svar #271 på: 19. Aug. 2013, 14:35 »
Hadde det vært mulig å slå seg sammen med noen som er Member og kjøpe en ekstra drakt? (Av den Braga-drakta altså)
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!


Christian

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8642
    • Vis profil
Sv: Guide: Fotballdrakter
« Svar #273 på: 19. Aug. 2013, 17:51 »
Er ikke online butikken en såkalt "club store" da?
I frå FB: Available only in the official club stores at St James' Park and the Metro Centre - the Members Only kit - on sale Thursday 22nd August.

Så ingen internett ser det ut som.

Monty

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 356
    • Vis profil
Sv: Guide: Fotballdrakter
« Svar #274 på: 27. Aug. 2013, 22:34 »
Prata med de i butikken på lørdag, de hadde et opplag på 5000 stk.

Jeg tok den siste "normale" størrelsen som var i xxl,  :happy:
ellers var det bare noen få i  2xl - 3xl - 4xl og et par i junior størrelser, ellers utsolgt
Howay the lads!

Toon, Toon, Black and White army!

Jonny

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 659
    • Vis profil
Sv: Guide: Fotballdrakter
« Svar #275 på: 05. Sep. 2013, 23:49 »
Noen som har bilde av den nye TAN  T-skjorta  ?

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: Guide: Fotballdrakter
« Svar #276 på: 22. Nov. 2013, 04:13 »
http://www.nufcdirect.com/score-draw-newcastle-united-1996-away-shirt-mens-377521

Noen (Christian) som eier den drakten der og kan si noe om hvordan den er i størrelsen sammenlignet med f. eks 2011/12 drakten?

Christian

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8642
    • Vis profil
Sv: Guide: Fotballdrakter
« Svar #277 på: 22. Nov. 2013, 06:48 »
Har den orginale, men dette er ein reproduksjon så veit ikkje korleis dei er i størrelser. Den orginale er mindre i størrelse enn dagens. Men sidan denne er ein reproduksjon er den nok ca like stor som dagens. Uten eg skal sei det for sikkert.

John Marius

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 627
    • Vis profil
Sv: Guide: Fotballdrakter
« Svar #278 på: 22. Nov. 2013, 09:40 »
Jeg har den originale drakten, i Small.. Den passer ikke lenger for å si det mildt! Den drakten er en del mindre i str enn dagens drakter.

Andreas Thoring

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 236
    • Vis profil
Sv: Guide: Fotballdrakter
« Svar #279 på: 22. Nov. 2013, 10:55 »
Jeg har akkurat den der i str. small. Den er helt normal i størrelsen. Ikke slim fit.

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: Guide: Fotballdrakter
« Svar #280 på: 22. Nov. 2013, 19:06 »
Takk for svar :wub:

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Guide: Fotballdrakter
« Svar #281 på: 30. Juni 2015, 06:37 »
Vant en konkuranse hvor jeg fikk velge en valgfri fotballdrakt for fotballshop.no. Valgte en til 699,- regner med at den er ekte. pga prisen.

Vel. Denne prisen er fordi fotballshop overpriser draktene. Den er nok ikke direkte falsk, men som jeg får inntrykk av er det vanskelig å få en ekte drakt i form av hva spillerne bruker. Litt rart isåfall, at de ikke kan tilby oss det, da det er dette vi ønsker..

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Guide: Fotballdrakter
« Svar #282 på: 30. Juni 2015, 06:45 »
http://cgi.ebay.com/Alan-Shearer-Signed-Newcastle-United-FC-Shirt-England_W0QQitemZ200389932471QQcmdZViewItemQQptZUK_DVD_Film_TV_Autographs_CV?hash=item2ea82bb5b7

Signert Shearer drakt til 33$!
Problemet er at man jo ikke vite om det er fake autograf  ???

For det første er det strengt forbudt å selge falske autografer, ikke at dette bekrefter at denne er ekte...
For det andre finnes det steder der du kan sjekke om autografen er ekte, men dette kreves kanskje at den blir sammenlignet opp mot en ekte, og da må man kanskje stresse med å få tak i en ekte Shearer autograf...
Så å selge falske autografer er nok ikke så sikkert, og smart på sikt som man skulle tro..



Dere kan jo undersøke hvordan dette med undersøkning av autografers ektehet funker, om det er stress, og man må innkalle shearer. Men det finnes hvertfall folk som kan slå fast om de er ekte eller falsk, helt sikkert, og isåfall er dette strengt forbudt da man bruker en annens "underskrift".
« Siste redigering: 30. Juni 2015, 12:28 av superswag »

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Guide: Fotballdrakter
« Svar #283 på: 30. Juni 2015, 06:50 »
Kompisen min kjøpte 2 MJ-billetter til denne sommern for 2000 kr per stk på e-bay, men fikk aldri noe, han.

Eh... Ebay har vel en slags sikkerhet som gjør at slike ting ikke kan skje uten at du får pengene tilbake, så tror denne kompisen din enten har vært lat og ikke rapportert dette,, eller at han har fremstilt dette litt feil... Og dere som tror dere aldri får noe i posten,,? Joakim feks.. Fins jo jalla sider som svindler, men er tusener av sider med sikkerhet for kundene, så det går 2-veis, så den ene er sikret pengene, mens den andre er sikret produktet, som ebay. Så lenge dere bestiller fra etablerte nettsider, så skal dere jo få tingene deres,,, og om dere bestiller fra jallaballa.com så ber dere jo om det...

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Guide: Fotballdrakter
« Svar #284 på: 30. Juni 2015, 06:53 »
Kompisen min kjøpte 2 MJ-billetter til denne sommern for 2000 kr per stk på e-bay, men fikk aldri noe, han.

Haha sånt lukter det jævlig luksusfellen av, kristoffer :P

Selv kjøper jeg aldri drakter på ebay. Kjøpte vel en newcastle-drakt da jeg var 14. skulle ha hjemmedrakten i størrelse small, men fikk bortedrakten i XL. Fake bortedrakt riktignok. Var vel via en kompis som bodde i england (kjøpte via ebay.co.uk) , så jeg betalte ikke mer enn 200, men det var mye på de ntiden.

Drakten passer ikke ennå, så om noen er keen på en XL bortedrakt fra 2004/2005 så er det bare å si ifra så skal dere få den gratis

Ja takk,, 97879187 om du vil gi bort gratis..=)

Da skal det ikke være noe problem å klage såvidt jeg forstår er det ikke bare å gi kundene helt andre produkter enn de bestiller på ebay og slippe unna.. Så her har du nok vært lat på klaginga, og "kompis i england", hørtes ikke mye kompis ut det der som lurte deg..