20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Young Magpies  (Lest 86969 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Young Magpies
« Svar #15 på: 23. Jan. 2011, 23:10 »
Han har vel ikke vært i klubben i mer enn 6mnd ca, så ting har tydeligvis gått veldig bra for han. Sett at han har scora en del for U18- og reservelaget.

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Young Magpies
« Svar #16 på: 23. Jan. 2011, 23:26 »
http://www.nufc.co.uk/articles/20101020/beardo-michaels-a-rich-talent_2281670_2190425

Richardson only joined the club on the eve of the season after a successful trial, and had been playing for Walker Central while working as an electrician at Newcastle City Council until he got his big break in August.

But the 18-year-old has quickly broken through into Beardsley's Reserve side and, after creating Nile Ranger's winner at Blackpool last week with a strong run down the left and composed pass, he set up Phil Airey's second on Tuesday with a raking pass from the right touchline and came close to scoring himself.

And Beardsley - who himself came into professional football late with Carlisle before embarking on his magnificent career with Newcastle, Liverpool, Everton and England - told nufcTV: "I think it's brilliant for our club that we have a kid who's a late developer - and I think it gives encouragement to all the youngsters in the North East.
"Your chance isn't gone even if you're 15, 16, 17. There's still a chance for you here."

Most modern players are tied to a club from an early age, but Richardson has only began playing for United's Academy this season. Beardsley, though, believes he could gatecrash the pro game if he keeps on playing as well as he is, adding: "He's got brilliant ability, he loves being around the place and loves what he does, and he's a pleasure to work with."

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Young Magpies
« Svar #17 på: 24. Jan. 2011, 14:14 »
Ryan Donaldson går på et månedslån til naboene Hartlepool. Kjekt, han trenger matching på høyere nivå enn reservelaget skal det bli noen kar av ham.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Jon87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 585
    • Vis profil
Sv: Young Magpies
« Svar #18 på: 24. Jan. 2011, 14:28 »
Jeg var og så Hartlepool for litt over en uke siden, og har vanskelig for å tro at det nivået var bedre enn reservene. Skal det dog legges til at vindforholdene var ganske ekstreme, og at forhåpentligvis laget i League One holder et høyere nivå, enn det jeg så der. Sannsynligvis den dårligste kampen jeg noen gang har betalt for å se!  :P

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Young Magpies
« Svar #19 på: 02. Feb. 2011, 15:24 »
Michael Richardson har jo fått mye skryt i det siste, så hadde vært gøyt om han hadde tatt steget.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Young Magpies
« Svar #20 på: 02. Feb. 2011, 20:43 »
Richardson må jo være selve stereotypen på en britisk fotballspiller: rødhåret og bleikere enn et hvitt laken.hehe

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Young Magpies
« Svar #21 på: 08. Feb. 2011, 14:50 »
Hei igjen.
Lurer på om dere tror noen av våre unge å kommende stjerner kan komme inn å gjøre en god jobb allerede neste sesong?
Er det noen av de unge som kan ta steget opp å gi oss en ny dimensjon å spille på?
Å tror dere de er klare for å ta steget opp å få innhopp å spille Premier League.

Å vist dere kommer med noen tips eller annet, gjerne forklar?
Altså hva de kan bidra med?
Hva deres sterke side er?
Har de svake sider som er veldig godt synlig?

Håper på positive svar fra dere ;)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Young Magpies
« Svar #22 på: 08. Feb. 2011, 15:40 »
Er en del som har trent med a-laget nå, og tilogmed to som har fått nummer. Vil tro at de hvertfall er høyaktuelle til å bli med i troppen. Ellers er vel Vuckic og Tavernier spennende kort. Tavernier spilte jo den "cupen" mot Deportivo i sommer da. Kanskje litt tidlig å forvente noe gjennombrudd fra noen, men at det blir en del minutter på de bør man jo håpe på :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Young Magpies
« Svar #23 på: 08. Feb. 2011, 17:44 »
Etter min mening så er det kun Haris Vuckic og Nile Ranger som har potensiale til å  bli Premier League spillere for oss. Altså en permanent plass i stallen. Michael Richardson skal jeg ikke dømme, og han er litt yngre enn de andre på den lista, så setter han som en outsider.

Noen av de andre kan kanskje kanskje slå til, mens de fleste av de på den lista til Christian er det bare å glemme.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Young Magpies
« Svar #24 på: 08. Feb. 2011, 17:54 »
Shane Ferguson må selvfølgelig med på den lista, Kyrre. Kanskje den mest spennende spilleren av alle på reservelaget for øyeblikket.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Young Magpies
« Svar #25 på: 08. Feb. 2011, 18:06 »
Shane Ferguson må selvfølgelig med på den lista, Kyrre. Kanskje den mest spennende spilleren av alle på reservelaget for øyeblikket.

Mangler veldig mye fysikk, men for all del, han virker som en fin spiller. Litt Leighton Baines aktig i stilen. Jeg har dog min tvil til at han slår til.


Etter min mening så er det kun Haris Vuckic og Nile Ranger som har potensiale til å  bli Premier League spillere for oss. Altså en permanent plass i stallen. Michael Richardson skal jeg ikke dømme, og han er litt yngre enn de andre på den lista, så setter han som en outsider.

Noen av de andre kan kanskje kanskje slå til, mens de fleste av de på den lista til Christian er det bare å glemme.
Nå sa eg ikkje alle eg lista opp kom til å slå til. Eg satt opp fire navn som er nærmast a-laget og to outsiders på bunnen av heile lista.

Richardson er 92 modell, samme som Vuckic! Og kun eit år yngre enn t.d Ranger.

Og hva er poenget ditt?
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Young Magpies
« Svar #26 på: 08. Feb. 2011, 18:10 »
Etter min mening så er det kun Haris Vuckic og Nile Ranger som har potensiale til å  bli Premier League spillere for oss. Altså en permanent plass i stallen. Michael Richardson skal jeg ikke dømme, og han er litt yngre enn de andre på den lista, så setter han som en outsider.

Noen av de andre kan kanskje kanskje slå til, mens de fleste av de på den lista til Christian er det bare å glemme.
Nå sa eg ikkje alle eg lista opp kom til å slå til. Eg satt opp fire navn som er nærmast a-laget og to outsiders på bunnen av heile lista.

Richardson er 92 modell, samme som Vuckic! Og kun eit år yngre enn t.d Ranger.

Og hva er poenget ditt?

At han er ikke er noe spesielt mye yngre enn de andre? :P

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Young Magpies
« Svar #27 på: 08. Feb. 2011, 18:20 »
Etter min mening så er det kun Haris Vuckic og Nile Ranger som har potensiale til å  bli Premier League spillere for oss. Altså en permanent plass i stallen. Michael Richardson skal jeg ikke dømme, og han er litt yngre enn de andre på den lista, så setter han som en outsider.

Noen av de andre kan kanskje kanskje slå til, mens de fleste av de på den lista til Christian er det bare å glemme.

Det er poenget mitt. Du seier at Richardson er outsider sidan han er yngre, men han er like gamel som Vuckic og eit år yngre enn Ranger.

Du lister opp en haug med 90-modeller og forsåvidt noen 91-modeller, og siden jeg er rakettforsker så kan jeg bekrefte at Richardson er yngre enn de. Vuckic er like gammel som Richardson, men hva i alle dager har han å gjøre med røkla som jeg ikke nevnte?? Ikke prøv å informer meg, da kaster du bort tida di.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Young Magpies
« Svar #28 på: 08. Feb. 2011, 19:08 »
Haha, seriøst Kyrre, grinete i dag? :P

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Young Magpies
« Svar #29 på: 08. Feb. 2011, 19:24 »
Haha, seriøst Kyrre, grinete i dag? :P

Neia. Det blei bare latterlig til slutt.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM