20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Leeds - Newcastle (31.07 - 15:00)  (Lest 17481 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Leeds - Newcastle (31.07 - 15:00)
« Svar #105 på: 31. Juli 2011, 21:55 »
Noen som vet hvorfor Krul ikke spilte i dag? Skade? Eller fordi Pards vil se an Foster? Tror sistnevnte med dagens kamp har gitt førstelagsplassen til Krul..

Stussa på det selv. I de to siste treningskampene burde Pardew ha brukt den keeperen han har planer om å ha som førstevalg. Er ganske sikker på at Forster ikke blir førstevalg, så det vil si at årets førstekeeper vil komme til seriestart med kun to kamper i beina. Håpløst av Pardew, med mindre det var skader som var årsaken til at det ble slik som det ble i dag.

de to andre keeperne har han nok sett nok av forrige sessong, er greit han står mest og får vist seg frem med tanke på fremtiden.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Leeds - Newcastle (31.07 - 15:00)
« Svar #106 på: 31. Juli 2011, 22:02 »
Er jo bare en fordel at vi har 3 så jevngode keepere som pusher verandre såpass hardt. Da vet de at de må prestere kamp etter kamp for å få fornyet tillit.

Sir Bobby Robson byttet jo litt på Given og Harper i startfasen av sin manager karriere i NUFC også.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Leeds - Newcastle (31.07 - 15:00)
« Svar #107 på: 31. Juli 2011, 22:04 »
Noen som vet hvorfor Krul ikke spilte i dag? Skade? Eller fordi Pards vil se an Foster? Tror sistnevnte med dagens kamp har gitt førstelagsplassen til Krul..

Stussa på det selv. I de to siste treningskampene burde Pardew ha brukt den keeperen han har planer om å ha som førstevalg. Er ganske sikker på at Forster ikke blir førstevalg, så det vil si at årets førstekeeper vil komme til seriestart med kun to kamper i beina. Håpløst av Pardew, med mindre det var skader som var årsaken til at det ble slik som det ble i dag.

de to andre keeperne har han nok sett nok av forrige sessong, er greit han står mest og får vist seg frem med tanke på fremtiden.

Det er jo ikke det det handler om. Det er lenge siden forrige sesong, og matchtrening er viktig mtp å komme tilbake i den rette rytmen, tempoet, selvtillitt etc.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
Sv: Leeds - Newcastle (31.07 - 15:00)
« Svar #109 på: 31. Juli 2011, 22:09 »
Sitat
R. Taylor kan vel også fort ta Simpson sin plass på høyrebacken. Er jo den plassen han har sagt han vil ha.

Det blir ofte hevda at Raylor er for dårleg defensivt til å bekle denne posisjonen. Dette er også eit argument eg sjølv har brukt for å 'nekte' han startplass. Når eg tenker meg om, veit eg ikkje heilt kva erfaringsgrunnlag eg (og andre) har for å konkludere med dette. Han har bortimot aldri spelt høgreback for oss, i alle fall ikkje over periodar ein kan danne seg eit tilstrekkeleg grunnlag utifrå. Relativt moderat tempo og taklingsfoten er vel heller ikkje knallsterk. Korleis han er posisjoneringsmessig utifrå resten av forsvarsfiraren veit eg ikkje om vi har sett nok av til å konkludere med.

Sånn som Simpson har framstått både i CCC, ein del markante periodar av forrige sesong, og seinast i dag mot Leeds, kan eg likevel aldri førestille meg at Raylor skal vere eit særleg dårlegare alternativ. Eg har veldig sansen for Danny - og håpar verkeleg han kan utvikle seg til det betre -, men eg saknar sårt ein meir fotballklok høgreback. Raylor har ein fin pasningsfot, har løpskapasitet til å ta dei overlappane som Simmo og Barton aldri ser ut til å bli enige om, og med han på banen har vi ein dødballtakar som overgår det vi hadde i fjor (kanskje med unntak av Barton (no har vi dog fått inn Cabaye og Marveaux som ser lovande ut på akkurat dette)).

Eg håpar at Raylor er vår høgreback mot Fio.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Leeds - Newcastle (31.07 - 15:00)
« Svar #110 på: 31. Juli 2011, 22:11 »
http://www.youtube.com/watch?v=nz1vrLRLQqQ&feature=youtu.be

Målene.
Kjære vene. Elendig av Forster og Williamson på de to første målene.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Leeds - Newcastle (31.07 - 15:00)
« Svar #111 på: 31. Juli 2011, 22:11 »
Jaggu meg 3 drittmål fra Leeds det der!

Forster må opp flere hakk om han skal erobre plassen!

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Leeds - Newcastle (31.07 - 15:00)
« Svar #112 på: 31. Juli 2011, 22:18 »
Raylor som høyreback fremover ;D

Det er greit nok at Simpson ikke er ligaen beste back, men Raylor da dere. Gi meg styrke.

Magpie93

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 334
    • Vis profil
Sv: Leeds - Newcastle (31.07 - 15:00)
« Svar #113 på: 31. Juli 2011, 22:47 »
Forste beviser hvor drid skotsk liga er, fyfaen for noen drittmål!

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
Sv: Leeds - Newcastle (31.07 - 15:00)
« Svar #114 på: 31. Juli 2011, 23:02 »
Raylor som høyreback fremover ;D

Det er greit nok at Simpson ikke er ligaen beste back, men Raylor da dere. Gi meg styrke.

Du kan gjerne komme med eit motargument om du har tid.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Leeds - Newcastle (31.07 - 15:00)
« Svar #115 på: 31. Juli 2011, 23:03 »
Nei, jeg gidder faktisk ikke det. Hvis man har fulgt med Newcastle de siste sesongene så skjønner man at Raylor på back ikke er noe bedre alternativ enn Simpson.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Leeds - Newcastle (31.07 - 15:00)
« Svar #116 på: 31. Juli 2011, 23:21 »
Nei, jeg gidder faktisk ikke det. Hvis man har fulgt med Newcastle de siste sesongene så skjønner man at Raylor på back ikke er noe bedre alternativ enn Simpson.

Han er jo opprinnelig back så hvorfor i alle dager skal han spille i alle andre posisjoner? Har omtrent ikke spilt back for NUFC heller, men har over 50 kamper for Wigan i den posisjonen. Men har du ikke noe motargument blir det håpløst.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Leeds - Newcastle (31.07 - 15:00)
« Svar #117 på: 31. Juli 2011, 23:23 »
Hva er det Raylor har da? De kampene han har spilt back i Newcastle har han vært fryktelig. Treig, plasseringssvak og absolutt ikke noe bedre enn Simpson offensivt. Det eneste Raylor har er dødballer, og selv der er han ikke noe mer enn middels.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Leeds - Newcastle (31.07 - 15:00)
« Svar #118 på: 31. Juli 2011, 23:39 »
Og hva er det Simpson har da som gjør han så mye bedre? Er vel ingen forsvarspiller i England, eller resten av verden for den saks skyld, som inviterer motspillerne mer inn i egen 16 meter. Har aldri sett en toppspiller rygge så mye uten å støte enn det Simpson gjør.
Jeg er ihvertfall villig til å prøve å få til noe bedre. Og når spilte R. Taylor back for NUFC? Ikke ta med den halve sesongen han fikk da vi rykket ned, da var jo samtlige spillere rett og slett rævva! Ikke spilte han back da heller, det gjorde jo Beye.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Leeds - Newcastle (31.07 - 15:00)
« Svar #119 på: 31. Juli 2011, 23:45 »
Spilte litt back det halvåret da - for Beye var mye skadd den tiden. Selv husker jeg jo hvordan han dreit så jævlig på draget mot ManU da han brysta ballen fint tilrette for Rooney da vi tapte 2-1. Jeg er hovedsaklig redd han ikke er sterk nok fysisk og i duellene - men jeg er også enig med deg i at det er alt for dårlig grunnlag å vurdere Raylor som høyreback ut fra det halvåret som ledet til nedrykk. For da var det flere andre spillere som ikke beviste noe og som i ettertid har gjort ting rett.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida