20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Leeds - Newcastle (31.07 - 15:00)  (Lest 17362 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Leeds - Newcastle (31.07 - 15:00)
« Svar #120 på: 31. Juli 2011, 23:56 »
Spilte litt back det halvåret da - for Beye var mye skadd den tiden. Selv husker jeg jo hvordan han dreit så jævlig på draget mot ManU da han brysta ballen fint tilrette for Rooney da vi tapte 2-1. Jeg er hovedsaklig redd han ikke er sterk nok fysisk og i duellene - men jeg er også enig med deg i at det er alt for dårlig grunnlag å vurdere Raylor som høyreback ut fra det halvåret som ledet til nedrykk. For da var det flere andre spillere som ikke beviste noe og som i ettertid har gjort ting rett.

R. Taylor jeg snakker om, ikke S. Taylor. Sistenevnte spilte back mot ManU som du nevner, mens førstenevnte spilte back mot Chelsea på vårparten. Men det er ikke mange flere kamper enn det han har spilt back i NUFC drakta.

PS! Men jeg husker det målet nå jeg også, men ifølge rapportene så spilte R. Taylor høyreving i den kampen. Coloccini og Bassong midtstoppere med S. Taylor og Enrique på backene. ManU scoret mens S. Taylor fikk fysiohjelp på sidelinjen.
« Siste redigering: 01. Aug. 2011, 00:00 av Frode »

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
Sv: Leeds - Newcastle (31.07 - 15:00)
« Svar #121 på: 01. Aug. 2011, 00:01 »
Frode har rett. Det var hovudsakleg Saylor som spelte back i fråveret til Beye. Edgar steppa inn ein tre-fire kampar. Raylor var RM mot manure. Bassong og Colo var midstopparparet nesten heile våren.

Edelsten

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 77
    • Vis profil
Sv: Leeds - Newcastle (31.07 - 15:00)
« Svar #122 på: 01. Aug. 2011, 00:04 »
Vi kan gjøre det enkelt å si at ingen av dem har vel egentlig det nivået vi ønsker på vår høyreback. Men nå spørs det vel om det blir prioriter med forsterkninger av klubben. Og da må vel også R.Taylor få muligheten viss Simpson spiller like dårlig. Viss ikke kan vel et alternativ være å flytte S.Taylor ut og bruker Mike og Colo i midten..

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Leeds - Newcastle (31.07 - 15:00)
« Svar #123 på: 01. Aug. 2011, 00:06 »
Vi kan gjøre det enkelt å si at ingen av dem har vel egentlig det nivået vi ønsker på vår høyreback.
Akkurat. Å bytte ut en svak spiller med en annen svak spiller er ingen løsning.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Leeds - Newcastle (31.07 - 15:00)
« Svar #124 på: 01. Aug. 2011, 00:08 »
Vi kan gjøre det enkelt å si at ingen av dem har vel egentlig det nivået vi ønsker på vår høyreback. Men nå spørs det vel om det blir prioriter med forsterkninger av klubben. Og da må vel også R.Taylor få muligheten viss Simpson spiller like dårlig. Viss ikke kan vel et alternativ være å flytte S.Taylor ut og bruker Mike og Colo i midten..

Enig i det! Men en forsterkning der tror jeg vi skal se langt etter. Da får vi heller gjøre det beste ut av de 4-5 muligheten vi har der.

Magpie93

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 334
    • Vis profil
Sv: Leeds - Newcastle (31.07 - 15:00)
« Svar #125 på: 01. Aug. 2011, 00:25 »
Det kan godt være Simmy inviterer ving i 16m, men da inviterer Tayls dem på middag bak målet. Han suger på backen!

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Leeds - Newcastle (31.07 - 15:00)
« Svar #126 på: 01. Aug. 2011, 00:37 »
Det kan godt være Simmy inviterer ving i 16m, men da inviterer Tayls dem på middag bak målet. Han suger på backen!

Veldig enig. STaylor er ingen back og han fungerer rett og slett ikke der. Etter en spiss er høgreback det viktigste.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Leeds - Newcastle (31.07 - 15:00)
« Svar #127 på: 01. Aug. 2011, 01:48 »
Ja, du har rett når jeg tenker etter. Saylor var forøvrig god den våren som høyreback - mens han slet i større grad som stopper første halvdel av den sesongen. Den tabben til Raylor mot ManU er fortsatt brent inn på netthinnen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7611
    • Vis profil
Sv: Leeds - Newcastle (31.07 - 15:00)
« Svar #128 på: 01. Aug. 2011, 11:41 »
Ville også vært litt risky å bruke alle 3 midtstopperne vi har igjen fast. Stor sjanse for at minst en av dem blir skada.