20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2022  (Lest 31714 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #150 på: 23. Juni 2022, 21:56 »
Solid signering for en billig penge.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #151 på: 24. Juni 2022, 18:56 »
Lukter Botman i helga folkens!

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil


Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #154 på: 24. Juni 2022, 20:38 »
Breaking news: Newcastle have offer accepted for Botman
Newcastle have had an offer accepted by Lille for Sven Botman.

Sky Sports News understand the fee is in the region of £35m.

Botman is expected to travel to Tyneside for a medical next week to finalise personal terms and complete the deal.

Bare å krysse fingerne for at det ikke blir noe mer tull nå.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7611
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #155 på: 25. Juni 2022, 08:56 »

Ellers starter faktisk pre-season allerede neste uke. Så hadde vært bra med litt flere inn snart.

Akkurat dette er litt «skremmende og skuffende» synes jeg. Flere andre med spillere på
Plass før preseason og vi klarer ikke det?!?

Husker et januar vindu hvor vi i lange tider kun hadde fått inn Trippier, og enkelte var ytterst bekymret. 😉 Til slutt ble det en braksuksess av et vindu.
« Siste redigering: 25. Juni 2022, 08:58 av Eriksen »

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #156 på: 25. Juni 2022, 16:12 »
£35m for Botman må kunne sies å være en meget bra deal, så krysser fingrene for at det her går i boks.
Nei.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2132
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #157 på: 27. Juni 2022, 16:46 »
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #158 på: 27. Juni 2022, 17:08 »
Da er nok denne i boks!  8)

Spennende å se hva som skjer med kantspiller (høyre) og spiss, som er de neste posisjonene vi er linket til? Ekitike-dealen virker død og begravet. Ser vi linkes til blant annet Jack Harrison fra Leeds.

Ser og Luke Edwards i The Telegraph hevder vi ikke har all verdens av penger igjen å bruke.
No fate but what you make

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2132
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #159 på: 27. Juni 2022, 18:01 »
Ja, spent på denne. Sies at Sven er den nye Van Dijk. Jeg lurer litt på akselerasjonen hans og farta, men med en sweeper keeper så vil dette hjelpe mye. Ellers hører jeg han stort sett aldri gjør en feil og er knall solid på andre stopper oppgaver.

Tror vi fortsatt er på utkikk etter en fremskutt playmaker på sentral midtbane, en ving og en spiss.

Pope £ 12 Mill.
Trippier £ 12 Mill.
Burn £ 12 Mill.
Bootman £ 31 Mill.
Targett £ 14 Mill.
Bruno £ 35 Mill.
Wood £ 25 Mill.

Totalt minus honorarer etc. / avbetalinger ekskludert: £ 141 Mill.

Det handles for summer vi aldri har vært vant med i Newcastle, men tror fortsatt vi fint kan svi av £ 100-150 Mill. På sentral midtbane, ving og spiss nå allerede i dette vinduet om vi ønsker. Tror Luke Edwards vet lite om vårt budsjett. FFP vil først gjelde om 3 år og om vi taper over rundt £ 100 Mill. Ekskludert de rundt £ 200 Mill. vi lå i pluss med da klubben ble kjøp opp. Tar forbehold om feil her i mitt regnestykke.  8)
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Jonny

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 659
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #160 på: 28. Juni 2022, 21:51 »
Ja, spent på denne. Sies at Sven er den nye Van Dijk. Jeg lurer litt på akselerasjonen hans og farta, men med en sweeper keeper så vil dette hjelpe mye. Ellers hører jeg han stort sett aldri gjør en feil og er knall solid på andre stopper oppgaver.

Tror vi fortsatt er på utkikk etter en fremskutt playmaker på sentral midtbane, en ving og en spiss.

Pope £ 12 Mill.
Trippier £ 12 Mill.
Burn £ 12 Mill.
Bootman £ 31 Mill.
Targett £ 14 Mill.
Bruno £ 35 Mill.
Wood £ 25 Mill.

Totalt minus honorarer etc. / avbetalinger ekskludert: £ 141 Mill.

Det handles for summer vi aldri har vært vant med i Newcastle, men tror fortsatt vi fint kan svi av £ 100-150 Mill. På sentral midtbane, ving og spiss nå allerede i dette vinduet om vi ønsker. Tror Luke Edwards vet lite om vårt budsjett. FFP vil først gjelde om 3 år og om vi taper over rundt £ 100 Mill. Ekskludert de rundt £ 200 Mill. vi lå i pluss med da klubben ble kjøp opp. Tar forbehold om feil her i mitt regnestykke.  8)
Er storfornøyd med  dei som har komme inn til no for oss. Har ikkje sett Botman i aksjon men trur nok han holder høgt nivå. Håper fokuset fremover er spissplassen, da Wilson er veldig skadeutsatt noe vi har sett 2 sesonger no. Lenge siden eg har vore så spent foran ein sesong som 22/23 sesongen.
Med ein ny spiss inn, så tenker eg me er bedre forberedt enn på veldig lenge  8)
« Siste redigering: 28. Juni 2022, 21:59 av Jonny »

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #161 på: 29. Juni 2022, 08:33 »
Vet ikke om man skal legge noe i det som spekuleres, at kassa for spillerkjøp begynner å gå tom? Om det må velges, vil jeg foretrekke spiss fremfor høyre kantspiller. Har brukbar dekning der med Fraser/Murphy/Ritchie, samt Almiron har vel vært brukbar der? (bør oppgraderes de og, for all del). Wood scorer ikke nok, Wilson er en kjeks. Skal vi kjempe om topp 10, så må vi ha noen som scorer jevnlig.
« Siste redigering: 29. Juni 2022, 08:35 av Geordie »
No fate but what you make

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #162 på: 29. Juni 2022, 09:16 »
Har inntrykk av at disse spekulasjonene kommer fra utregninger som baserer seg på atangelser om at klubben hadde ca. £60 mil da man gikk inn i vinduet. Deretter er overganger til nå trekt fra, og ut ifra det regnestykket så nærmer kassa seg tom. Viktig å huske på at dette "utgangspunktet på £60 mil." IKKE er offisielt bekreftet, såvidt meg bekjent....(?)

Jeg er på ingen måte fan av at man nå skal bruke penger som fulle sjømenn, men samtidig er det jo litt kjipt hvis det stopper her og nå med Botman. Litt spent på ham forøvrig, ung og "uprøvd" på dette nivået, null PL erfaring, men håper han er så god som rapportene tilsier. Sånn sett er jeg faktisk glad at det var Dan Burn med all sin PL erfaring og rutine som kom inn i januar og IKKE Botman eller Diego Carlos.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #163 på: 29. Juni 2022, 11:27 »
Hva skjer videre nå, det er spørsmålet.

Vi må få flere spillere ut og vi MÅ ha en høyreving og ideelt sett en spiss inn. Om det ikke kommer en spiller som dekker begge rollene.

Det er stille i fjøset akkurat nå, men er det noe som ulmer?

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #164 på: 29. Juni 2022, 11:28 »
Da er nok denne i boks!  8)

Spennende å se hva som skjer med kantspiller (høyre) og spiss, som er de neste posisjonene vi er linket til? Ekitike-dealen virker død og begravet. Ser vi linkes til blant annet Jack Harrison fra Leeds.

Ser og Luke Edwards i The Telegraph hevder vi ikke har all verdens av penger igjen å bruke.

Luke er på villspor 9 av 10 ganger. Tier 2-3 kilde og kommer mye svada fra han. Så hadde tatt hans utsagn angående pengebruk med en stor klype salt.