20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om hjemmedrakten 2019/20?

Veldig fin
2 (16.7%)
Helt grei
4 (33.3%)
Burde vært bedre
4 (33.3%)
Forferdelig
2 (16.7%)

Stemmer totalt: 12

Avstemning er avsluttet: 09. Aug. 2019, 17:47

Skrevet av Emne: Ny drakt...  (Lest 350669 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Doffi

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2095
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #810 på: 24. Mai 2011, 11:04 »
kulaste drakta på lenge :)
lt;3 Newcastle <3

andyman

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1266
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #811 på: 24. Mai 2011, 16:58 »
Da ligger Limited Edition-drakta og gliser på senga. What a beauty!

baerb

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 74
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #812 på: 24. Mai 2011, 18:28 »
Vurderer sterkt å bestille meg Ben Arfa drakt med 37, men hva er egentlig sjansen for at han endrer nr'et sitt? litt kjedelig å bestille seg ei drakt om han endrer nr;p

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #813 på: 24. Mai 2011, 18:39 »
Har tenkt litt på det jeg også!! Routh som har nummer 10 kommer nok til å forsvinne i sommer og Ben Arfa er en typisk 10`er.

Rissen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1192
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #814 på: 24. Mai 2011, 18:48 »
dosen, vi har nok fått drakten av samma gubbe i dag :P Fikk den selv ;)
Kanon drakt :)
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Rissen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1192
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #815 på: 24. Mai 2011, 18:49 »
Det ble Barton ! :)
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #816 på: 25. Mai 2011, 17:00 »
Må sei meg enig, for ei herleg drakt :)

edit: http://www.footballshirtculture.com/11/12-kits/manchester-city-11-12-umbro-away-kit.html Men hadde vore kjekt med Umbro som draktsponsor.
Ehhh... Nei!

Har ingenting til overs for Umbro. Det er så klassisk erkebritisk som en kan få det. Veldig glad for at vi har Puma, selv om jeg ikke er noen kjempefan av neste sesongs hjemmedrakt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #817 på: 25. Mai 2011, 17:08 »
Er jo nettopp det som gjør at jeg digger Umbro - det er så herlig stilrent og klassisk. Denne sesongs hjemmedrakt var forsåvidt ikke så verst, men jeg syns Adidas sine drakter de foregående årene har vært bedre. Mulig jeg er veldig konservativ av meg, men kommende sesongs drakt er ikke helt Newcastle føler jeg :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Milford

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 243
  • Motgangssupporter
    • Vis profil
    • danielmilford.no
Sv: Ny drakt...
« Svar #818 på: 25. Mai 2011, 18:14 »
Enig i det meste her, men er det virkelig bare jeg som ikke liker at vi har 2stk Black Cats på Keeperdrakten???

Da den forrige draktlanseringen stod for døren fikk jeg høre at akkurat svart katte på hvit bakgrunn ALDRI ville skje i denne klubben...
Hm, hos Sportsdirect er kattene hvite:

http://www.sportsdirect.com/puma-newcastle-united-home-shirt-2011-2012-goalkeeper-379709

Edit:
Oi, det var salg på Sportsdirect, og keeperdrakten kostet bare £38, hele tolv pund billigere enn i NUFC Shop. Fikk til og med meg den gule bortedrakten på supertilbud, fantastisk! Tollen vil ta knekken på meg, men jeg skal bygge meg opp igjen med mitt imperium av supporterutstyr.
« Siste redigering: 25. Mai 2011, 18:37 av Milford »

Rissen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1192
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #819 på: 25. Mai 2011, 20:27 »
Ehhh.. skjer med navn på ryggen på Sportsdirect ?? Går det ikje ?
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Rissen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1192
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #820 på: 25. Mai 2011, 20:31 »
Hmm jeg fant jeg fant :S Men faen..

Kunne ikke få Xavi på spania drakten osv.. + pato på milan & puyol på barca.. Var bare navn på de fleste PL draktene :S
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

NUFC

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 260
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #821 på: 26. Mai 2011, 10:19 »
Enig i det meste her, men er det virkelig bare jeg som ikke liker at vi har 2stk Black Cats på Keeperdrakten???

Da den forrige draktlanseringen stod for døren fikk jeg høre at akkurat svart katte på hvit bakgrunn ALDRI ville skje i denne klubben...
Hm, hos Sportsdirect er kattene hvite:

http://www.sportsdirect.com/puma-newcastle-united-home-shirt-2011-2012-goalkeeper-379709

Edit:
Oi, det var salg på Sportsdirect, og keeperdrakten kostet bare £38, hele tolv pund billigere enn i NUFC Shop. Fikk til og med meg den gule bortedrakten på supertilbud, fantastisk! Tollen vil ta knekken på meg, men jeg skal bygge meg opp igjen med mitt imperium av supporterutstyr.

Vet, kjøpte bl.a. den gule selv for en stund siden! 12 pund, det er FOR billig!
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

TegneserieSkjære

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 635
  • Toon till I die
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #822 på: 26. Mai 2011, 13:45 »
Fortsatt heltent på keeperdrakta. Står det virkelig 1892 bakpå!? Det er den mest smakfulle råe detaljen jeg har sett på lenge!!  ;D Kjøpes asap. Førstedrakta synes jeg fortsatt også er noe av den tøffeste vi har hatt på mange år.
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

andyman

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1266
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #823 på: 26. Mai 2011, 14:04 »
Jepp, det står 1892 bakpå. Fiffig det :)

Tim S

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1114
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Sv: Ny drakt...
« Svar #824 på: 26. Mai 2011, 16:04 »
Eneste eg ikkje liker er at dei har slutta med filttrykka, nå er det bare den plastikk driden
Newcastlesupporter siden 1992