20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om hjemmedrakten 2019/20?

Veldig fin
2 (16.7%)
Helt grei
4 (33.3%)
Burde vært bedre
4 (33.3%)
Forferdelig
2 (16.7%)

Stemmer totalt: 12

Avstemning er avsluttet: 09. Aug. 2019, 17:47

Skrevet av Emne: Ny drakt...  (Lest 351346 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #795 på: 22. Mai 2011, 16:33 »
Ser bedre ut på det bildet der. Men det lar seg ikke gjøre å elske denne drakta for min del. Jeg liker fremdeles ikke de altfor store svarte feltene.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

SvampeBoB

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 394
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #796 på: 22. Mai 2011, 17:00 »
Jeg synes det draktene her var dritkule jeg!! :) Har ike hørt noe om nye drakter, emn de her var rett og slett stilige!! :)
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

andyman

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1266
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #797 på: 22. Mai 2011, 17:01 »
Word up! Ser helt fantastiske ut. Gøy å se de på banen. :)

Milford

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 243
  • Motgangssupporter
    • Vis profil
    • danielmilford.no
Sv: Ny drakt...
« Svar #798 på: 22. Mai 2011, 21:16 »
Folk som tviler på hjemmedrakta og slakter reduseringen av antall striper:


Klikk for større

Drakta er NYDELIG. Woho! Klarer nesten ikke å vente på å få den i posten!
Takk for bilde, men jeg vet hvordan drakten ser ut. Jeg synes ikke den forvalter NUFCs draktidentitet på noen god måte. Heller enn å fremstå som stripete synes jeg den har felter. Jeg frykter ikke at man med dette tar ett steg i en retning man har tenkt å forfølge i senere sesonger, man kommer nok alltids tilbake til stripene, og jeg skal nok saktens overleve sesongen som kommer, jeg synes bare ikke noe om det.

Jeg får titte på Krul isteden. :P

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #799 på: 22. Mai 2011, 21:18 »
Jeg er enig med deg, Milford. Drakta er grei - men det er lissom ikke slik jeg forventer å se et Newcastle i striper - og håper det blir med denne ene sesongen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #800 på: 22. Mai 2011, 21:19 »
Takk for bilde, men jeg vet hvordan drakten ser ut. Jeg synes ikke den forvalter NUFCs draktidentitet på noen god måte. Heller enn å fremstå som stripete synes jeg den har felter. Jeg frykter ikke at man med dette tar ett steg i en retning man har tenkt å forfølge i senere sesonger, man kommer nok alltids tilbake til stripene, og jeg skal nok saktens overleve sesongen som kommer, jeg synes bare ikke noe om det.

Jeg får titte på Krul isteden. :P
*like*
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: Ny drakt...
« Svar #801 på: 22. Mai 2011, 21:41 »
Jeg har alltid sagt at jeg synes Puma har et mye flottere design på stripete drakter enn Adidas. Denne drakten forsterker bare det synet ennå mer!
Jeg synes faktisk det er den flotteste drakta vi har hatt på veldig veldig lenge. Skal bestilles ja!

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #802 på: 22. Mai 2011, 21:56 »
Enig med deg Ulf. Rett og slett en dritkul drakt!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Milford

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 243
  • Motgangssupporter
    • Vis profil
    • danielmilford.no
Sv: Ny drakt...
« Svar #803 på: 22. Mai 2011, 22:06 »
Vet vi forresten omtrent når samtlige draktsett, treningsklær etc. i årets fasong er ute og klart for salg?

Jeg klarer ikke å slutte å tenke på keeperdrakten, men hvis jeg først skal bestille noe fra NUFC Shop og drukne i toll og dyr frakt, så slenger jeg gjerne med noen treningsklær etc. i samme slengen.

alop123

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 825
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #804 på: 23. Mai 2011, 12:42 »
Eg fÃ¥r f*en kje registret meg pÃ¥ den sio eg! Eg skrive inn mail og passord to ganger og trykker submit, men sÃ¥ berre loader sio tilbake til at eg mÃ¥ skrive alt pÃ¥ nytt igjen! Er i nordsjøen, men det skal ikkje være nÃ¥ke filter pÃ¥ dette nettverket eller nÃ¥ke... Fleire med samme problem? Eller nÃ¥ken som kanskje veit ka som blir gjort feil? Hmm  ???
Venter i spenning...

Kristian T

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2258
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #805 på: 23. Mai 2011, 15:20 »
Så lenge du ikkje skal ha member drakta, ville eg ha kjøpt den andre plasser enn nufc.co.uk pga tollen. (les innlegget mitt over, for bedre forklaring på kvifor)

Heimdrakta er enndå billigare enn keeperdrakta på t.d kitbag.
Tror du får kjøpt limiteddrakten på sportsdirect også, om man er villig til å handle derifra vel og merke :P

andyman

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1266
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #806 på: 23. Mai 2011, 18:38 »
Jadda! DHL ringte nå! :D (Men får den ikkje før imorgon på jobb dog, sidan eg ikkje var heime)
Hva starter nummerene de ringer fra på? Ringte et rart nummer som starta på 21 føridag mens jeg var på jobb, så tok den ikke.

Hadde jo vært helt herlig om det var de.

alop123

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 825
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #807 på: 23. Mai 2011, 22:41 »
Så lenge du ikkje skal ha member drakta, ville eg ha kjøpt den andre plasser enn nufc.co.uk pga tollen. (les innlegget mitt over, for bedre forklaring på kvifor)
Det er på kitbag eg ikkje får til å registrere meg eller logge inn :(
Venter i spenning...

alop123

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 825
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #808 på: 23. Mai 2011, 23:45 »
Damn you!! ;) Jaja, eg får vente til eg kjem heim igjen eg og! Men hadde vært så luksus som du seier, om denne hadde lugget i posten når eg kom heim! :) Skal ha ein long-ermet Barton tenkte eg ;)
Venter i spenning...

andyman

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1266
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #809 på: 24. Mai 2011, 09:30 »
Det var eit mobilnr, og det var DHL Stavanger. Så reknar ikkje med det er samme nr, så sant du ikkje bur i Stavanger området ;)

(474 XX XXX)
Ah! Bor på Karmøy. :)