20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om hjemmedrakten 2019/20?

Veldig fin
2 (16.7%)
Helt grei
4 (33.3%)
Burde vært bedre
4 (33.3%)
Forferdelig
2 (16.7%)

Stemmer totalt: 12

Avstemning er avsluttet: 09. Aug. 2019, 17:47

Skrevet av Emne: Ny drakt...  (Lest 351325 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Matsaran

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 591
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #540 på: 03. Juni 2010, 22:31 »
syns det egentlig er kanlltøft nÃ¥r noen tar sjanser  8)
keeperdrakta er jo så forferdelig støgg at den er steinbra!

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #541 på: 04. Juni 2010, 00:46 »
Keeperdrakta der synes jeg bare er kjedelig, kjip og stygg.
Den rosa bortedrakta ser ikke ut, jeg hadde vært i harnisk om Newcastle hadde gjort noe lignende, den gule bortedrakta vår fra årets sesong var jo knallfet i forhold.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #542 på: 04. Juni 2010, 00:49 »
Den rosa drakta der hadde vært stygg selv på 80-tallet! Helt for jævlig fæl :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #543 på: 04. Juni 2010, 08:46 »
Men så er de fra Liverpool også da. Hvis du ser hva damene der greier å ha på seg på byen, så skjønner du hva jeg mener. Keeperdrakta var forresten ikke det verste jeg har sett.

Må også si at det var greit å se Beckford vise drakta i dongeribukse. Det er vel slik det blir å se ham fremover. På tribunen med dongeri og rosa drakt...

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #544 på: 04. Juni 2010, 13:23 »
Men så er de fra Liverpool også da. Hvis du ser hva damene der greier å ha på seg på byen, så skjønner du hva jeg mener. Keeperdrakta var forresten ikke det verste jeg har sett.

Må også si at det var greit å se Beckford vise drakta i dongeribukse. Det er vel slik det blir å se ham fremover. På tribunen med dongeri og rosa drakt...

Slik sett kunne vel dette like godt ha vore oss, viss du har vore ute i Newcastle ein laurdagskveld ;)

amt

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 765
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #545 på: 04. Juni 2010, 15:03 »


SÃ¥nn skal det gjerast, om ein skal ha rosa drakt ;)

Nei. ikke proposjonert med umbro logo midt på og emblemet på siden*ler* (går ikke ann! hehe)
Andreas Martins

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #546 på: 04. Juni 2010, 19:15 »
Jeg synes årets bortedrakt var helt fantastisk. Faktisk en av de fineste draktene jeg har sett. Herlig farge!<3


Og Everton's rosa drakt er helt nydelig. Hadde ikke vært meg i mot om Newcastle hadde hatt en lignende bortedrakt.
Nei.

Theo

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 583
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #547 på: 04. Juni 2010, 20:38 »
Jeg synes årets bortedrakt var helt fantastisk. Faktisk en av de fineste draktene jeg har sett. Herlig farge!<3






Enig !

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #548 på: 05. Juni 2010, 23:52 »
Det er enkelte her inne som må være i slekt med Blomster-Finn og Kikki Sørum, skjønner jeg.
Jeg skjønner virkelig ikke hvordan det er mulig å ha så til de grader dårlig smak at man synes årets drakter var knalltøffe, og at de rosa draktene til Everton var minst like tøffe.

Våre bortedrakter fra denne sesongen er det verste jeg noen gang har sett av bortedrakter i Newcastle, men i forhold til Evertons nye bortedrakter, så er det en nytelse å se på. Og det forteller ikke så rent lite om Evertons fargevalg.

Og når jeg tenker meg om, så tror jeg selv Blomster-Finn og avdøde Kikki Sørum ville syntes at Newcastles sennepsgule bortedrakter er helt forferdelig stygge. De ville nok derimot vært store fans av Evertons drakt. Men det sier mer om hvorfor vi bør være glade for at Kikki Sørum ikke lenger skal fortelle oss hva folk bør ha på seg, og hvorfor Blomster-Finn bør holde seg til blomster, og kun det.

Og Christian: Sogndals drakter har en LITT penere rosa-farge enn Everton. Men bortsett fra det er den mer et skoleeksempel på hvordan en bra fotballdrakt IKKE skal se ut. Det har mye med den idiotiske plasseringen av Sogndal-logo og Umbro-logo, pluss de vanvittig overdimensjonerte Lerum-logoene. Synes faktisk det der er verre enn mange av de plastposene Rosenborg har servert det siste tiåret.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #549 på: 06. Juni 2010, 00:40 »
Og der slo Jokke til med noe så sjeldent som et innlegg jeg kan si meg enig i...bra jobba! ;)

Lgrinde:jeg er nok partisk, men damene i Liverpool er faktisk verre enn i toon. Det er enten sparkel eller hårreisende treningsdrakter ov hvite joggesko. I noen minneverdige øyeblikk kombinerees disse... Snacksy? Ikke akkurat ...

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #550 på: 06. Juni 2010, 00:57 »
Det er enkelte her inne som må være i slekt med Blomster-Finn og Kikki Sørum, skjønner jeg.
Jeg skjønner virkelig ikke hvordan det er mulig å ha så til de grader dårlig smak at man synes årets drakter var knalltøffe, og at de rosa draktene til Everton var minst like tøffe.

Våre bortedrakter fra denne sesongen er det verste jeg noen gang har sett av bortedrakter i Newcastle, men i forhold til Evertons nye bortedrakter, så er det en nytelse å se på. Og det forteller ikke så rent lite om Evertons fargevalg.

Og når jeg tenker meg om, så tror jeg selv Blomster-Finn og avdøde Kikki Sørum ville syntes at Newcastles sennepsgule bortedrakter er helt forferdelig stygge. De ville nok derimot vært store fans av Evertons drakt. Men det sier mer om hvorfor vi bør være glade for at Kikki Sørum ikke lenger skal fortelle oss hva folk bør ha på seg, og hvorfor Blomster-Finn bør holde seg til blomster, og kun det.

Og Christian: Sogndals drakter har en LITT penere rosa-farge enn Everton. Men bortsett fra det er den mer et skoleeksempel på hvordan en bra fotballdrakt IKKE skal se ut. Det har mye med den idiotiske plasseringen av Sogndal-logo og Umbro-logo, pluss de vanvittig overdimensjonerte Lerum-logoene. Synes faktisk det der er verre enn mange av de plastposene Rosenborg har servert det siste tiåret.

Er nesten morsomt å lese noen av innleggene dine, slik som dette her. Fordi, makan til trangsynt person som deg tror jeg det ikke finnes sidestykke til. Du fatter ikke at folk oppfatter ting forskjellig, så det blir nesten komedie å lese hva du skriver.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #551 på: 06. Juni 2010, 01:09 »
Jeg fatter utmerket godt at folk oppfatter ting forskjellig, men i dette tilfellet fatter jeg ikke hvordan det er mulig å ha et så totalt forskjellig syn på dette fra mitt. Jeg skjønner ikke at det er fysisk mulig å synes sennepsgult og sjokkrosa er fine farger.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #552 på: 06. Juni 2010, 01:11 »
Jeg fatter utmerket godt at folk oppfatter ting forskjellig, men i dette tilfellet fatter jeg ikke hvordan det er mulig å ha et så totalt forskjellig syn på dette fra mitt. Jeg skjønner ikke at det er fysisk mulig å synes sennepsgult og sjokkrosa er fine farger.

Og der har vi definisjonen på dobbeltmoral med eksempel....gratulerer!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #553 på: 06. Juni 2010, 01:22 »
Dobbeltmoral?
Vel, du får se det som du selv ønsker å se det. Men jeg mener det er så innlysende at sennepsgult og sjokkrosa er forferdelige farger, især hva angår klesprodukter. Det er rett og slett fullstendig umulig for meg å se hvordan noen normalt oppegående personer kan ha en annen oppfatning av akkurat dette.

Jeg forstår at folk liker forskjellige spillere, forskjellige fotballag. At folk har forskjellige fargesmaker. At folk liker forskjellige typer mat. Enkelte vil ikke ha sterk mat, enkelte vil ha så sterk mat som mulig. Men jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å synes at Newcastles bortedrakter 09/10 og Evertons bortedrakter 10/11 er flotte fotballdrakter som man gjerne vil ha på seg. Det er fullstendig utenfor min forstand.

Og ja, jeg står for det jeg sier, og du kan mene hva du vil om det. Men de som mener at disse draktene er flotte, de er tilbakestående. De er ikke helt riktig sammensatt. Det må være en produksjonsfeil fra fabrikkens side. Altså den fabrikken som setter fotballsupportere til verden.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #554 på: 06. Juni 2010, 14:34 »
Så en på butikken igår med den sennepsgule drakta. Syns den så bra ut. Den ser mye værre ut på bilder.