20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Stavanger  (Lest 13693 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

validus

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 243
    • Vis profil
Stavanger
« på: 25. Sep. 2006, 21:57 »
Hei!! Ny i Stavanger, og lurer på om vi har noe samlingspunkt..? Champs? Beverly?
ieron Dyer

validus

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 243
    • Vis profil
Samlingspunkt i Stavanger?
« Svar #1 på: 28. Sep. 2006, 18:41 »
Hmmm.. ingen andre supportere enn meg i Stavanger? Jaja, de e vel ingen som veit om kampen går noken plass i kveld heller da?
ieron Dyer

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Samlingspunkt i Stavanger?
« Svar #2 på: 28. Sep. 2006, 18:45 »
Hvis de sender den noe sted måtte det vel ha vært på Sportspub/baren, eller Dickens. Tviler på at de sender den da, siden det er flere mer ''attraktive'' kamper. Kan desverre ikke gå der og se kampene selv, siden jeg tror det er 18 års aldersgrense der...  :(
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

validus

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 243
    • Vis profil
Samlingspunkt i Stavanger?
« Svar #3 på: 28. Sep. 2006, 19:01 »
Sitat fra: "Håvard"
Hvis de sender den noe sted måtte det vel ha vært på Sportspub/baren, eller Dickens. Tviler på at de sender den da, siden det er flere mer ''attraktive'' kamper. Kan desverre ikke gå der og se kampene selv, siden jeg tror det er 18 års aldersgrense der...  :(


Er nok 18-år ja, men dei har aldri vakte der, så vss du tar på deg drakta og kjøpe cola, så får du nok sikkert sjå den.. Du kan eventuelt sende en mail til champs/sportspub/dickens og høyre om du får lov...

Champs sender iallefall ikkje idag...
ieron Dyer

validus

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 243
    • Vis profil
Samlingspunkt i Stavanger?
« Svar #4 på: 29. Sep. 2006, 06:53 »
Fekk sjølsagt vite kl 0330 at dei sendte kampen på sportspuben :evil:  Vel, då veit eg en ting! Aldri stol på en venn som e liverpool-supporter!!!  :evil:
ieron Dyer

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Samlingspunkt i Stavanger?
« Svar #5 på: 07. Okt. 2006, 04:14 »
Det går an å gå på champs å se kamper tror jeg. En kompis av meg fikk være der, selv om han ikke var 18 år.  


http://www.kjelleren.no   link til champs.. her står alle kampene de sender
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Tim Buch

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 633
    • Vis profil
Samlingspunkt i Stavanger?
« Svar #6 på: 09. Okt. 2006, 03:29 »
Jeg var i Stavanger på Champs og så Liverpool kampen.
Hele lokalet var rødt, og jeg var eneste med Newcastledrakt, så nesten gang skal jeg GARANTERT gå en annen plass.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Samlingspunkt i Stavanger?
« Svar #7 på: 09. Okt. 2006, 18:16 »
Nå tror jeg det er vanskelig å slippe unna alle de røde idiotene, Tim. Jeg aner riktignok ingenting om andre byer enn min egen, men når Liverpool og ManU spiller, så er det ekstremt vanskelig å finne en større gjeng av likesinnede. Three Lions har store lokaler, og det er plass til ganske så mange. Men selv om en og samme kamp vises over hele huset kan det være svært vanskelig å finne plass blant likesinnede.

For det første er vi spredt over hele huset, for det andre så er det nesten bare rødkledde som tør å vise seg frem når vi møter de lagene. Mot Bolton vil lokalet kanskje være dominert av rettroende mennesker i sort og hvitt.
Det opplever ihvertfall jeg på Three Lions av og til. Hvis ingen av de fire store spiller samtidig, så er det alltid god plass, og mange newcastlefans å se.

Men hvis vi spiller mot en av de fire store, eller ett av de lagene spiller samtidig som oss, så er det så og si umulig å finne plass og å finne likesinnede.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Samlingspunkt i Stavanger?
« Svar #8 på: 09. Okt. 2006, 21:09 »
Er aldri noe problem med 18 årsgrense under fotballkamper. Tror egentlig bare det er 18årsgrense for kjøp av alkohol....

Anti-mackem

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 287
    • Vis profil
Samlingspunkt i Stavanger?
« Svar #9 på: 10. Okt. 2006, 16:24 »
Det kan bli problemer, jo. Jeg prøvde å gå inn på Bohemen en gang og kom ikke inn. Tror egentlig det beste er å gå på steder der de ikke har noen dørvakt og bare late som ingenting. Hvis du spør, er det stor sannsynlighet for at de sier at du må gå ut.
Norwegian blood, Geordie heart

Chris

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 347
    • Vis profil
    • girls and corpses
Samlingspunkt i Stavanger?
« Svar #10 på: 10. Okt. 2006, 20:55 »
vi fra stavanger må bli enige neste kamp som sendes på pub  :wink: lage bråk  :D

pane

  • Gjest
Samlingspunkt i Stavanger?
« Svar #11 på: 10. Okt. 2006, 23:33 »
im in :)

validus

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 243
    • Vis profil
Samlingspunkt i Stavanger?
« Svar #12 på: 11. Okt. 2006, 05:20 »
me too... checkpoint? sportpuben? champs?
ieron Dyer

validus

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 243
    • Vis profil
Samlingspunkt i Stavanger?
« Svar #13 på: 13. Okt. 2006, 16:45 »
sportscafeen på søndag folkens!! eg e han me dyer 8 på drakta, me blå northern logo
ieron Dyer

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Sv: Samlingspunkt i Stavanger?
« Svar #14 på: 29. Juli 2009, 16:44 »
Noen som vet om det er noen utesteder i Stavanger som sender Championship-kamper?
Har sendt mail til Dickens og Champs, men har ikke fått noe svar foreløpig.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.