20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Robbie Elliott forlenger kontrakten med 1 år  (Lest 7802 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Robbie Elliott forlenger kontrakten med 1 år
« på: 26. April 2005, 17:47 »
Robbie Elliott har håpet hele sesongen på et nytt kontraktsforslag fra Newcastle, siden eksisterende kontrakt går ut til sommeren. Idag er det bekreftet at Newcastle vil forlenge kontrakten med 1 år. Souness mener Elliott ikke bare er en verdifull spiller på banen, men han er også viktig for miljøet i laget.

Robbie har alltid gitt 100 prosent for klubben i hans hjerte, og det er som kjent slike spillere Souness vil beholde i klubben. Det beviste han med å gi O`brien ny kontrakt i vinter.

Souness snakker ut om kontraktsforslaget til Evening Chronicle:

“Vi har tilbudt Robbie Elliott en forlengelse av kontrakten på et år. Robbie Elliott vil bli en meget viktig person for laget neste sesong, og det er ikke bare på banen. Robbie kommer ikke til å starte hver eneste kamp neste sesong, men han er viktig for miljøet i klubben.

“Det er en drøm å jobbe med spillere som Robbie, og han vil få oppgaven med å ta seg av de nye spillerene som kommer til sommeren.”

En av grunnene til at Elliott fikk ny kontrakt, var Newcastles problemer med å få Babayaro ut av sykestua. Alan Oliver (evening chronicle) tror Babayaro vil bli solgt allerede til sommeren pga dårlige holdninger. Det er ingen som vet hvilken skade Babayaro har, for bildene viser ikke noe feil med nigerianeren.

Alan Oliver snakket med Souness i formidag om morgendagens kamp, men når det kom spørsmål om Babayaro ville ikke Souness svare.


Hva mener dere om dette? Etter min mening en skandale, siden det er slike spillere vi må få vekk fra lønningslista. Greit at Elliott alltid gir 100 prosent, men ferdighetene er som en middelmådig tippeligaspiller. Når O`brien eller Elliott spiller bak i forsvar lukker jeg øynene hver gang de har ballen.

Hadde vært interessant med en statistikk over hvor mange baklengsmål disse to har vært skyld i denne sesongen.

At Souness får gjennomslag med dette kontraktsforslaget betyr vel at han har tillit fra Fat Fred, og at vi supportere må regne med Souness i manager stolen også i august mnd.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

BegBie

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 442
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
Robbie Elliott forlenger kontrakten med 1 år
« Svar #1 på: 26. April 2005, 17:59 »
Typisk souness mann Elliot. En man å satse på for fremtiden, en som er fornøyd med benksliting, og kan sleike souey opp gjennom rævva slik resten av coachene våre gjør pr dags dato.
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Robbie Elliott forlenger kontrakten med 1 år
« Svar #2 på: 26. April 2005, 20:21 »
Jeg hadde stor tro på Elliott en gang i tiden. Et stort talent som aldri ble til noe. Nå er det på tide å la han gå til en annen klubb.
Toon, Toon,
Black and white army

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Robbie Elliott forlenger kontrakten med 1 år
« Svar #3 på: 26. April 2005, 20:54 »
Da Dalglish solgte Elliott til Bolton var Elliotts glansdager tvert forbi. Han var et stortalent som herja på venstrebacken, men Dalglish så ikke verdien i verken han eller Bez. To venstrebacker som hver for seg gir og ga mer for klubben enn etterfølgerne noengang har gjort, tilsammen. Men ja, det er på tide å la Elliott gå igjen. Kanskje kunne han nådd et brukbart nivå da Robson kjøpte han tilbake, om han bare hadde fått spille, men da hadde vi jo alt Bernard i klubben, som utvilsomt er en bedre fotballspiller. Og dessverre kan man ikke ta ut et lag kun basert på lojalitet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Robbie Elliott forlenger kontrakten med 1 år
« Svar #4 på: 26. April 2005, 22:22 »
Typisk Souness trekk dette ja!!
Blir nok ikke kvitt O`Brien heller skal dere se!!

Souness dreper min Newcastle glød!!!!

BegBie

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 442
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
Robbie Elliott forlenger kontrakten med 1 år
« Svar #5 på: 26. April 2005, 22:52 »
Sitat fra: "Thomas Beckheim"
Typisk Souness trekk dette ja!!
Blir nok ikke kvitt O`Brien heller skal dere se!!

Souness dreper min Newcastle glød!!!!


Føler at dalglish tiden kommer tilbake, husker hvor langt nede vi var da, og hvor lite håp jeg hadde i den tiden.  :roll:  :shock:  :oops:
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Robbie Elliott forlenger kontrakten med 1 år
« Svar #6 på: 26. April 2005, 23:19 »
Ja, men vi må ha tro på at de gode tider kommer tilbake.
Toon, Toon,
Black and white army

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Robbie Elliott forlenger kontrakten med 1 år
« Svar #7 på: 27. April 2005, 02:26 »
Sitat fra: "Mack"
Ja, men vi må ha tro på at de gode tider kommer tilbake.


Hehe, du kommer til å være 95 år før du ser Newcastle med en pokal!!

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Robbie Elliott forlenger kontrakten med 1 år
« Svar #8 på: 27. April 2005, 09:53 »
Ja, men da får jeg sørge for å leve da.
Toon, Toon,
Black and white army

Svart og Hvit

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 22
    • Vis profil
Robbie Elliott forlenger kontrakten med 1 år
« Svar #9 på: 27. April 2005, 11:09 »
Det er helt forferdelig at Elliott fikk ny kontrakt.Grunnen til at han fikk den er enda mer forferdelig.

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Robbie Elliott forlenger kontrakten med 1 år
« Svar #10 på: 27. April 2005, 11:18 »
Er det virkelig så forferderlig at Elliott fikk ny kontrakt. Han er faktisk en sympatisk fyr med hjertet i klubben. Han skal sikkert ikke ha så mye i lønn. Så vi taper ingen svimlende summer. Og hvis vi får bytta ut manageren får ikke Elliott spille allikevel. Vi taper kanskje litt penger i lønn, men det er bare småtteri.
Toon, Toon,
Black and white army

DanMan

  • Gjest
Robbie Elliott forlenger kontrakten med 1 år
« Svar #11 på: 28. April 2005, 08:47 »
Sitat fra: "Mack"
Er det virkelig så forferderlig at Elliott fikk ny kontrakt. Han er faktisk en sympatisk fyr med hjertet i klubben. Han skal sikkert ikke ha så mye i lønn. Så vi taper ingen svimlende summer. Og hvis vi får bytta ut manageren får ikke Elliott spille allikevel. Vi taper kanskje litt penger i lønn, men det er bare småtteri.


Her syns jeg du har et poeng. Jeg ble selv passe skuffet da jeg først så yheten, og tenkte at nå driter Souey på draget, men etter å ha tygd litt på det er jeg faktisk litt fornøyd. Han er ikke god nok for fast førstelagsplass, men en billig backup på venstreback kan vise seg kjekt når vårt førstevalg er født med en eller annen slags skade. Og at han er en sympatisk mann med hjerte i klubben er det ingen tvil om! At han kan bidra til en positiv atmosfære er derfor ganske sannsynlig, og en helt kurant handling, så lenge det ikke blir for mange "positive stallspillere". Er forøvrig fortsatt skuffet over at Andy O'B fikk ny kontrakt.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Robbie Elliott forlenger kontrakten med 1 år
« Svar #12 på: 28. April 2005, 09:00 »
Om man skulle gi en kontrakt til en av våre venstrebacker, så ville det vært mye bedre å brukt litt mer penger slik at vi kunne beholdt Bernard.

Greit at Elliott fikk ny kontrakt om det ikke kommer på bekostning av nye spillere inn. Noe jeg tror det gjør. Det samme er nok fakta  med kløna O`brien
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Robbie Elliott forlenger kontrakten med 1 år
« Svar #13 på: 28. April 2005, 09:47 »
For de av oss som så kampen i går, er jeg sikker på at det ikke er en eneste en som ikke unnet Elliott en ny kontrakt. Selvfølgelig skulle jeg likt å beholde Bernard. Synes det var tåpelig å ikke gi han en bedre kontrakt. Men snakker vi bare Elliott synes jeg det var helt greit, nesten litt koselig, at han fikk en ny kontrakt.

Som klubb har ikke vi råd til bedre backup enn O'Brien og Elliott for øyeblikket. Vi må beholde disse. Men det er viktig at vi også handler inn nye spillere slik at disse vil være nettopp det de er tenkt til - reserver.
Toon, Toon,
Black and white army

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Robbie Elliott forlenger kontrakten med 1 år
« Svar #14 på: 28. April 2005, 11:09 »
Sitat fra: "Mack"
For de av oss som så kampen i går, er jeg sikker på at det ikke er en eneste en som ikke unnet Elliott en ny kontrakt. Selvfølgelig skulle jeg likt å beholde Bernard. Synes det var tåpelig å ikke gi han en bedre kontrakt. Men snakker vi bare Elliott synes jeg det var helt greit, nesten litt koselig, at han fikk en ny kontrakt.

Elliott kan ha gode kamper som de fleste spillere han. O`brien hadde også en bra kamp igår, men jeg mener at disse to altfor ofte presterer lilleputt feil som fører til baklengsmål.

Som klubb har ikke vi råd til bedre backup enn O'Brien og Elliott for øyeblikket. Vi må beholde disse. Men det er viktig at vi også handler inn nye spillere slik at disse vil være nettopp det de er tenkt til - reserver.


Nå la jo klubben inn et bud på Distin i vinter. Da hadde Distin og Boumsong vært førstevalg mens Bramble og Taylor kunne vært backup på midtstopper plass. O`brien burde man solgt istedenfor å forlenge kontrakten med et år.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."