20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Big Sam vil ha Juninho?  (Lest 5139 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Big Sam vil ha Juninho?
« på: 30. Aug. 2007, 10:16 »
Ifølge The Times skal det være tilfelle, men Lyon har gitt beskjed om at han ikke er til salgs. Flott å se at Big Sam er ute etter en kreativ sentral midtbanespiller. Nå som Barton er ute mangler vi en midtbanespiller som kan løse opp tettpakkede forsvarsmurer.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Big Sam vil ha Juninho?
« Svar #1 på: 30. Aug. 2007, 11:51 »
Han har ihvertfall noen grusomme dødlige frispark. Han har jo også meget bra overblikk og pasninger. Men det er hovedsaklig som frispark spesialist jeg forbinder Juninho med!

Minuset er vel at også denne spilleren er litt opp i årene, eller begynner ihvertfall og bli........

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Big Sam vil ha Juninho?
« Svar #2 på: 30. Aug. 2007, 11:59 »
Iflg ryktene er vel heller ikke Lyon veldig interessert i å selge. Kanskje ikke så rart da de allerede har mistet endel spillere: Cacapa, Abidal, Malouda, han midtbanespillerene som dro til Juventus(?), og i tillegg så er vel Cris, kapteinen deres langtidsskadd.

Ellers er jeg enig i at Juninho er utrolig god på frispark, og han er kanskje en brukbar playmaker også, men ja han begynner å dra på åra da han er blitt 32 og er nok snart "over the top".

Doffi

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2095
    • Vis profil
Sv: Big Sam vil ha Juninho?
« Svar #3 på: 30. Aug. 2007, 12:38 »
Stemmer det de solgte tiago(tidligere chelsea) til juve for 100mill.

Synes juninho er litt for gammel . Vi har hentet nok rutinerte spillere nå.
lt;3 Newcastle <3

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Big Sam vil ha Juninho?
« Svar #4 på: 30. Aug. 2007, 12:42 »
Leser på newcastle-online at Juninho ikke var med i Lyon troppen som spilte kamp igår.  :o
Da er det kansje noe i dette, selv om det kan være flere grunner til at han var utelatt.
Så mye skadet som Emre er vil jo egentlig Juninho være en god tilvekst for laget på kort sikt ihvertfall.

Jewlnufcfan

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 435
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
Sv: Big Sam vil ha Juninho?
« Svar #5 på: 30. Aug. 2007, 13:40 »
JUNINHO! :O:O amagad.. dette hadde gleda meg stort!!!!!! Får vi han, skal jeg.......skrike av glede..hvem bryr seg om han er 32 år? han er rett og slett en klassespiller, og Lyon uten han er ingen verdens ting..han styrer jo Lyon omtrent..

Fantastisk kjøp, og nesten nødvendig nå som Emre er skadet igjen, og Barton er ute.

Howay Big Sam!

Har du en link til spekulasjonene? og er the times seriøse?

Edit: fant link.. hvilken kamp ble han utalatt i? http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/football/article2351326.ece

Edit: http://news.maxifoot.com/info-067736_70829/football.php (fikk "oversatt" via babelfish)

Author d'un beginning of season in half dyed, the captain of l Olympic Lyonnais Juninho Pernambucano (32 years, 4 meetings in L1 this season) would however attract always covetousnesses. Indeed, according to the daily newspaper the Parisian one, Newcastle United would have sights on Brazilian l'artificier of l'OL. Will the sextuple champion of France let spin its charismatic leader? To follow. (By Alexis Pereira)

« Siste redigering: 30. Aug. 2007, 14:03 av Jewlnufcfan »
Ho’way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

HughieG

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 140
  • 174 kamper/143 mål
    • Vis profil
Sv: Big Sam vil ha Juninho?
« Svar #6 på: 30. Aug. 2007, 14:44 »
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,2483_2694934,00.html

Hva med denne karen? Hadde ikke vært meg imot å sett han i den svart/hvite drakta! Nå er vel dette her mest mediaoppspinn kan jeg tenke meg, men hadde ikke akkurat latt være å juble om han kom nå på tampen av overgangsvinduet! ;)

Panserfauzt

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 466
    • Vis profil
Sv: Big Sam vil ha Juninho?
« Svar #7 på: 30. Aug. 2007, 14:45 »
Finnes det gamlere fotballspiller????

<--- her er`n i krangel med gode gamle albert:)
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Big Sam vil ha Juninho?
« Svar #8 på: 30. Aug. 2007, 14:52 »
Finnes det gamlere fotballspiller????

<--- her er`n i krangel med gode gamle albert:)
tror det er feil juninho, er vel boros juninho det der.

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Big Sam vil ha Juninho?
« Svar #9 på: 30. Aug. 2007, 16:25 »
hehe.. ja, er nok ikke samme mann vi snakker om, heldigvis :D
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Big Sam vil ha Juninho?
« Svar #10 på: 30. Aug. 2007, 16:36 »
hehe
Kor gammel er Boros Juninho egentlig og kor blei det av han?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Big Sam vil ha Juninho?
« Svar #11 på: 30. Aug. 2007, 16:58 »
Satan de hadde vært fantastisk med juninho. Han kan avgjøre viktige kamper for oss med frisparkene sine. En spiller som kan stikk ballen gjennom til Owen og Martins. Jeg tviler litt, men det er lov å drømme. Kan skje mye på få timer fremover nå:)
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

BallaJazz

  • Gjest
Sv: Big Sam vil ha Juninho?
« Svar #12 på: 30. Aug. 2007, 18:20 »
Tja vet ikke om jeg vill ha denne spilleren..ja han var kjent for sine lekkre frispark før men er han virkelig så god lengre? Jeg vet ikke åssen han har prestert for Lyon i det siste men litt skeptisk til detta da han begynner å gå litt over the hill.Ville ha sett noe yngre i stallen da med mere fremtiden foran seg å ikke en som er ved karriere slutt.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Big Sam vil ha Juninho?
« Svar #13 på: 30. Aug. 2007, 19:25 »
Det er bare to år siden Lyon møtte RBK i CL. Da var Juninho absolutt meget, meget god. Hvprdan det ligger an nå, er ikke godt å si, men jeg kan ikke skjønne at han har blitt nevneverdig dårligere.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Milner

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 3
    • Vis profil
Sv: Big Sam vil ha Juninho?
« Svar #14 på: 14. Nov. 2007, 19:07 »
Det er egentlig ikke vits å kjøpe han. Han har KILLER frispark men begynner å bli gammel.  ;) Vi har det vi trenger av midtbane. Skal vi ha en resserve midtbanespiller/e burde det være noen unge tallenter...