20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 663741 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #5235 på: 01. Sep. 2012, 12:49 »
Petter Veland ‏@PetterVeland
Den nigerianske spissen Obafemi Martins signerer trolig for Levante innen mandag. Han er klubbløs, og kan dermed signere etter 31.08. #cplus
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Simba

  • NewUtd-teamet
  • Supersub
  • *****
  • Innlegg: 209
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #5236 på: 01. Sep. 2012, 13:03 »
Hvor gammel har Martins blitt nå? 43-44? ;D
Twitter: @Matserazzi

Christian

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8642
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #5237 på: 01. Sep. 2012, 15:17 »
Luke Edwards ‏@LukeEdwardsTele
#nufc turned down two approaches for Yohan Cabaye during the final weeks of the transfer window. One was from #Arsenal

ratatosk

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1293
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #5238 på: 01. Sep. 2012, 15:24 »
Er litt irritert over at MA ikke benyttet muligheten til å forsterke laget nu som vi har ett ekstremt spennende lag! Er ikke voldsomt mye som skulle til for at vi skulle vært adskillig bedre rustet til denne sesongen...   Men samtidig så er jeg veldig glad og overrasket over at MA ikke har cashet inn på en eller flere av våre stjerner.   
Ganske sikker på at det er flere klubber som ihvertfall har forhørt seg om våre spillere!

Vi har en god XI, og er vi heldige med skader og at ett par av dem unge slår til, så kan det bli morsomt i år også :)
sunt pueri pueri puerilia tractant

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #5239 på: 01. Sep. 2012, 16:27 »
Imo har Spurs fortsterka seg ganske så kraftig! Eneste jeg alltid har lurt på er hvorfor de ikke henter noe backup for Bale og Lennon på kantene... Sentrallinja er i alle fall übersolid!
King - Vertonghen
Modric - Dembele
Van der Vaart - Dempsey

+ Lloris og Sigurdsson.

Hvordan det er å forsterke seg kraftig skjønner ikke jeg.



Verthongen er en oppgradering til en invalig King, som ikke kunne spille nok kamper. Modric er bedre enn Dembele, men Dembele er fortsatt klasse. Van Der Vaart er ferdig imo, og Dempsey blir en bra erstatter for han.  Lloris er en internasjonal klassekeeper, og Sigurdsson vil bidra med mål og assist. Men beklager veldig om eg overdreiv!   :snufs:

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #5240 på: 01. Sep. 2012, 17:00 »
Verthongen er et ubeskrevet blad for meg i en PL-sammenheng, om han spiller rundt 20 sterke ligakamper pr år slik King har gjort i snitt siden nevnte 05/06 gjenstår å se. Men han kan bli bra! Som sagt får man mer kamper og dermed bedre kontinuitet av fyren.

Lloris er et bra kjøp, men hvor stor forskjell det vil utgjøre i forhold til Friedel kommende sesong vet jeg ikke, synes Friedel er en meget solid keeper alder til tross. På sikt en klar forsterkning, men tror forskjellen nå er svært liten.

Festlig med Modric, flere Tottenhamfans nedvurderer han nå, mens han rundt juletider var den beste midtbanen i verden. Selv synes jeg han er noe overvurdert (iallefall i den sammenheng), men selv om Dembele er god så er han en del nummer for små holdt opp mot Modric. Klart svekket her vil jeg si.

Van der Vaart og Dempsey er litt hipp som happ, svært ulike spillertyper, men litt med samme resultat offensivt. De snitter vel rundt 1 mål pr. 3. Kamp som er meget bra. Dempsey hadde en syk sesong i fjor, men er slett ikke sikker på at dette blir reprodusert sånn helt uten videre i et mer stjernespekket lag som har flere strenger å spille på. Van der Vaart tilrettelegger også langt mer om vi ser på historikken. De er omtrent like gamle, men bidrar med litt forskjellige ting. Muligens noe styrket avhengig av hvordan systemet til Boasen etterhvert blir.

Siggen er en grei styrking av stallen, om han hadde forsvart en plass på topp 4 lagene er jeg ikke så sikker på, men vil nok bidra med noen mål og er en fin type som nok styrker laget greit.

Alt i alt styrking av laget vil jeg si, men det er ikke med mye. Om man legger til alle usikkerhetsmomentene så kan man med et visst belegg si at man er litt på stedet hvil p.t. og at det etterhvert kan bli klart bedre.

Tror ikke jeg hadde vært overlykkelig som Tottenhamsupporter, men hadde nok ikke vært så veldig skuffet heller omstendighetene tatt i betraktning.

Christian

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8642
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #5241 på: 01. Sep. 2012, 17:47 »
Drogba er nå ledig på free transfers, etter noko tull i Kina med økonomien.

Hadde vært kanon for oss, men skjer neppe.

Leon

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 680
  • Luxury
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #5242 på: 01. Sep. 2012, 18:11 »
Hvor gammel har Martins blitt nå? 43-44? ;D
'

Jøss der har vi jo Simba maskoten også ! Alt for lite innom forumet å herjer du! :)

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2644
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #5243 på: 01. Sep. 2012, 19:05 »
Drogba er nå ledig på free transfers, etter noko tull i Kina med økonomien.

Hadde vært kanon for oss, men skjer neppe.

Er ikke veldig keen på å ta over lønnan hans. Spilleren hadde jeg gladelig tatt imot tho.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #5244 på: 01. Sep. 2012, 20:16 »
Drogba er nå ledig på free transfers, etter noko tull i Kina med økonomien.

Hadde vært kanon for oss, men skjer neppe.

Er ikke veldig keen på å ta over lønnan hans. Spilleren hadde jeg gladelig tatt imot tho.

Har aldri likt typen så jeg vil aller helst ikke se han i en NUFC drakt.

only1united

  • NewUtd-teamet
  • Supersub
  • *****
  • Innlegg: 388
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #5245 på: 01. Sep. 2012, 20:39 »
Carroll viser at han bare trenger tillit. Ikke mange som knuser Hangeland på den måten. Skulle ønske han var tilbake hos oss...
Keep calm and put Shola on.

Peter

  • Gjest
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #5246 på: 01. Sep. 2012, 21:14 »
Drogba er nå ledig på free transfers, etter noko tull i Kina med økonomien.

Hadde vært kanon for oss, men skjer neppe.

Er ikke veldig keen på å ta over lønnan hans. Spilleren hadde jeg gladelig tatt imot tho.

Har aldri likt typen så jeg vil aller helst ikke se han i en NUFC drakt.

Drogba er et fantastisk menneske, og fortsatt en fantastisk spiller. En av PLs 3 beste spisser gjennom tidene.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #5247 på: 01. Sep. 2012, 21:18 »
En av PLs 3 beste spisser gjennom tidene.

Nei.

Peter

  • Gjest
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #5248 på: 01. Sep. 2012, 21:32 »
Shearer, Henry & Drogba.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #5249 på: 01. Sep. 2012, 21:42 »
Hva med Andy Cole? Du er nok for ung til å huske Andy Cole, men Andy Cole var virkelig litt av en spiller. Herre min forbanna hatt!
Personlig vil jeg også plassere både Fowler, Owen og Rooney over Drogba.
Nei.