20. juni: Vi Þnsker Ä gjÞre forumet mer attraktivt for vÄre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for Ä gi din mening.

Skrevet av Emne: Huddersfield Town (Premier League) - 20.8.17, 14:30 - TV2 Sport Premium/Sumo  (Lest 13974 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Shelvey er lagets aller viktigste spiller, sÄ det kommer til Ä bli noen grusomme runder uten han. Vi trenger ogsÄ desperat en erstatter i 10-er rollen. Jeg liker Perez, men han passer ikke i den rollen i det hele tatt.
La Shelvey sitte pÄ benken lenge etter karantenen er sona!!!
Trenger ikkje gamle Liverpool spelarar med hĂžnsehjerne..............  Bedre Ă„ spela inn andre spelarar i den posisjonen eller evt fĂ„ inn nye !!
SÄ fordi Shelvey har problemer med temperamentet sÄ skal Newcastle rykke ned...? Hater du virkelig Shelvey mer enn du liker Newcastle?

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
SpÞrsmÄlet er hvordan shelveys oppfÞrsel pÄvirker spillergruppa tenker jeg. Dette er andre gangen han svikter klubben med ren idioti. Shelvey kan vÊre god til tider, men han er ikke sÄ god at han er uerstattelig.

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Jeg syns Merino og Mbemba var vÄre beste i dag. Ayoze og Ritchie kan fÄ seg en tur pÄ benken - inn med Murphy og Aarons.

Diame er sÄ ufattelig dÄrlig. Hva skjedde med De Jong?

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Mbemba var vÄr klart beste idag, og han er vÄr beste forsvarsspiller sammen med Lejeune og Clark! BÞr starte foran Lascelles anytime!

Merino tok seg opp midtveis i 2.omg, men viser at han har det som skal til. Men han trenger Ă„ bli vandt med tempoet, for det gikk ofte alt for treigt!

Gayle sugde balle idag og, og "allboys"-Diame enda mer nĂ„r han kom inn😣 HjernedĂždt av RB!!
Hayden er heller ikke fĂžrsteellevermateriale..

Vi skriker etter fart/kreativitet og trĂžkk(!) fremover!!

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
NÄ som skuffelsen har lagt seg litt sÄ har jeg fÄtt tenkt meg om etter gÄrsdagens kamp.

Det var en ELENDIG kamp fra begge sider, Huddesfield ville dessverre litt mer enn oss i gÄr.

Positiv:
Mbemba: kanon kamp og bÞr fÄ spille mer enn han gjorde i fjor.
Merino: Tar seg opp i andre omgang, kan bli en viktig spiller i Ă„r.
Atsu og Perez tok seg ogsÄ opp i 2 omgang, men dessverre alt for sent.

Negativ:
Manquillo: All over the place. Ser ut som han ikke vet hvor han skal spille eller hva han skal gjÞre. Er igjen involvert i scoringen. All for svak. Yedlin mÄ fort tilbake fra skade.
Ritchie: har startet sesongen utrolig svak og er usynlig i store deler av kampen.
Gayle: Helt usynlig, skjÞnner ikke hvordan han fÄr lov Ä spille sÄ lenge fÞr han byttes ut.
Elliott: BÞr trene pÄ utspark!!
Diame: GjÞr ingen impac pÄ kampen.
Rafa: Svake bytter som ikke er med pÄ Ä prege kampen.

Kan ikke skjÞnne hvordan spillere som Aarons og Mitro ikke blir byttet innpÄ.
Hvorfor bytte innpÄ Murphy og sette han i 10 rollen.
Synes byttene kommer all for sen i kampen.

Neste kamp mot West-Ham mÄ vinnes eller sÄ blir dette en lang, lang sesong.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
NÄ som skuffelsen har lagt seg litt sÄ har jeg fÄtt tenkt meg om etter gÄrsdagens kamp.

Det var en ELENDIG kamp fra begge sider, Huddesfield ville dessverre litt mer enn oss i gÄr.

Positiv:
Mbemba: kanon kamp og bÞr fÄ spille mer enn han gjorde i fjor.
Merino: Tar seg opp i andre omgang, kan bli en viktig spiller i Ă„r.
Atsu og Perez tok seg ogsÄ opp i 2 omgang, men dessverre alt for sent.

Negativ:
Manquillo: All over the place. Ser ut som han ikke vet hvor han skal spille eller hva han skal gjÞre. Er igjen involvert i scoringen. All for svak. Yedlin mÄ fort tilbake fra skade.
Ritchie: har startet sesongen utrolig svak og er usynlig i store deler av kampen.
Gayle: Helt usynlig, skjÞnner ikke hvordan han fÄr lov Ä spille sÄ lenge fÞr han byttes ut.
Elliott: BÞr trene pÄ utspark!!
Diame: GjÞr ingen impac pÄ kampen.
Rafa: Svake bytter som ikke er med pÄ Ä prege kampen.

Kan ikke skjÞnne hvordan spillere som Aarons og Mitro ikke blir byttet innpÄ.
Hvorfor bytte innpÄ Murphy og sette han i 10 rollen.
Synes byttene kommer all for sen i kampen.

Neste kamp mot West-Ham mÄ vinnes eller sÄ blir dette en lang, lang sesong.

Godt oppsummert, og ganske lik min👌

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Har lest litt rundt og det er godt Ä se Benitez motta litt kritikk etter gÄrsdagen. Bommer pÄ alt for mye av det han foretar seg, og han er, som jeg ofte sa i fjor, alt for sta og alt for selvsikker. En manager mÄ selvfÞlgelig ha troa pÄ planen sin for en kamp, men nÄr den sÄ Äpenbart ikke fungerer burde man foreta srg noe, og det burde skje fÞr det skjedde, og det burde vÊrt stÞrre forandringer.

Bare det at Atsu tilbringer store, store deler av kampen pÄ hÞyre side nÄr han var knallgod mot Tottenham pÄ venstre, er hÞyest kritikkverdig. Og det var flrst npr han kom seg over pÄ venstre at han begynte Ä fÄ til ting igjen i gÄr. Jeg skjÞnner hvorfor Benitez gjorde det, men nÄr det fungerer sÄ latterlig dÄrlig burde han tatt grep 35-40 minutter fÞr IMO.
Nei.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Jeg syns Merino og Mbemba var vÄre beste i dag. Ayoze og Ritchie kan fÄ seg en tur pÄ benken - inn med Murphy og Aarons.

Diame er sÄ ufattelig dÄrlig. Hva skjedde med De Jong?

Jeg ogsÄ stusser veldig pÄ hvorfor De Jong er sÄpass langt bak i kÞen nÄr Ayoze viser sÄpass lite. Er Siem De Jong virkelig sÄ mye dÄrligere enn Gayle og Ayoze?

SkjÞnner kjÞpet av Joselu. Han bringer spisskompetanse deluxe i luftrommet og gir flere alternativer. Skal vÊre en god avslutter ogsÄ.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Tipper De Jong er nÊrmere Diame nivÄ enn Perez. Klarer sikkert ikke Ä mobilisere fart til beina lenger.
Regner med det blir litt rotering til cup kampen pÄ onsdag som kanskje gir en forklaring pÄ det.

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Mange gode poeng her pÄ tampen. Veldig enig!

Jonny

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 659
    • Vis profil
Shelvey er lagets aller viktigste spiller, sÄ det kommer til Ä bli noen grusomme runder uten han. Vi trenger ogsÄ desperat en erstatter i 10-er rollen. Jeg liker Perez, men han passer ikke i den rollen i det hele tatt.
La Shelvey sitte pÄ benken lenge etter karantenen er sona!!!
Trenger ikkje gamle Liverpool spelarar med hĂžnsehjerne..............  Bedre Ă„ spela inn andre spelarar i den posisjonen eller evt fĂ„ inn nye !!
SÄ fordi Shelvey har problemer med temperamentet sÄ skal Newcastle rykke ned...? Hater du virkelig Shelvey mer enn du liker Newcastle?
For Ä sei det pÄ ein annen mÄte Pontare. Eg vil ikkje sjÄ laget i mitt hjerte lide og miste poeng med ein spelar som sitter laget og sine medspelarar i slike vanskelige situasjoner.
Me kunne ha tatt eit poeng mot Tottenham pÄ hjemmebane i Äpningskampen!
Shelveys tĂ„pelighet er vel ein direkte Ă„rsak til at me mista muligheten til poeng! Shelvey er ein  spelar som pĂ„ sitt beste strĂžr rundt seg med krempasninger, for sĂ„ i neste omgang Ă„ miste fullstendig kontroll over sitt sinne.
Ubevisst sÄ gir han sine motstandere og ogsÄ dommeren muligheten til Ä gi kort som han kanskje ikkje skulle hatt!! Kva trur du hadde skjedd visst det var Shelvey som hadde hatt ein takling som Mbemba vart utsatt for i helga mot Huddersfield?????
Eg meiner det er ein viss risiko Ä ha den mannen pÄ bana visst ikkje han klarer Ä styre seg og sitt sinne.
Han kan komme tilbake visst han klarer Ä styre seg ellers hÄper eg pÄ ein annen i hans rolle !!!
« Siste redigering: 22. Aug. 2017, 21:08 av Jonny »