20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Adriano kanskje på vei  (Lest 15295 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

IamFreddie

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 102
    • Vis profil
Adriano kanskje på vei
« på: 27. Aug. 2007, 15:55 »
Adriano er kanskje på vei.

http://fotbollskanalen.se/fotbollskanalen/italien/570768.html

Håper virkelig ikke det, vil ikke ha en avdanka brasilianer som er over the topp,og vi har en mer en god nok angrepsrekke.

Nico

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1139
  • Legend
    • Vis profil
Sv: Adriano kanskje på vei
« Svar #1 på: 27. Aug. 2007, 15:58 »
greit at vi ikke trenger ham, men avdanka er han så absolutt ikke! Han er, vel og merka, når han er i form en av VERDENS beste spisser. Absolutt ingen som er sterkere i kroppen eller har et hardere skudd. Nå skal det vel sies at dette skal tas med et par sekker med salt..

EDIT: Jeg hadde ikke sagt nei til denne spilleren! Han hadde eid Viduka for å si det sånn, men jeg tror rett og slett ikke på denne røverhistorien

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Adriano kanskje på vei
« Svar #2 på: 27. Aug. 2007, 16:06 »
Og når var Adriano god ?
Det siste sesongene har han vel vert meir alkoholiker enn fotballspiller.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Tommy Sten

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1056
    • Vis profil
Sv: Adriano kanskje på vei
« Svar #3 på: 27. Aug. 2007, 16:23 »
Haha, HERREGUD så ignorante dere er. Over the top? Han er 25 for faen

I 04/05-sesongen startet han 44 kamper for Inter og scoret 33 mål.
I 05/06-sesongen startet han 38 kamper og scoret 20 mål.
I 06/07-sesongen startet han 23 kamper og scoret 9 mål.

Savnet av faren ble for stort, samt at samboeren hans som han har unge med forlot ham. Han sier at han følte seg ensom og alene, og derfor begynte han å vanke på byen. Fotballspillere er bare mennesker de og, de er ikke resultatorienterte roboter. Nå har han imidlertid kommet seg over kneika, han er sammen med frøkna si igjen og han har sagt han skal betale tilbake Inter i form av bedre prestasjoner denne sesongen. Å si at Adriano ikke er god nok for Newcastle blir det samme som å si at Henry ikke er god nok for Vålerenga.

Uttal dere om ting dere har peiling på hvis dere først skal poste noe
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Adriano kanskje på vei
« Svar #4 på: 27. Aug. 2007, 16:39 »
Og når var Adriano god ?
Det siste sesongene har han vel vert meir alkoholiker enn fotballspiller.

Benson? du ville heller hatt Luque? vet ikke hvem av oss som er svart/hvitt jeg:)

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Adriano kanskje på vei
« Svar #5 på: 27. Aug. 2007, 16:57 »
Og når var Adriano god ?
Det siste sesongene har han vel vert meir alkoholiker enn fotballspiller.

Benson? du ville heller hatt Luque? vet ikke hvem av oss som er svart/hvitt jeg:)


Nei eg er glad Luque er i Ajax. Så slipper eg og bli flau på klubbens vegne meir.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Jewlnufcfan

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 435
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
Sv: Adriano kanskje på vei
« Svar #6 på: 27. Aug. 2007, 17:04 »
Finnes det andre kilder til dette? om Adriano kommer er det jo rett og slett logisk at Martins er på vei vekk (Arsenal?)

Meeeen.. jeg kunne faktisk tenkt meg å ha Adriano, istendefor Martins.. men helst begge .. se for dere Martins og Adriano på topp? herregud .. da kan det jo utenkelig nok bli så mye mål at .. jaa.. hoho.
Vi kan selge Owen? han spiller jo som en amatør..

Nei jeg vet ikke hva jeg skal si til dette .. jatakk til Adriano, men nå skal det sies at det er en svensk (nokså ukjent webside for meg) webside.  :P
Ho’way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

IamFreddie

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 102
    • Vis profil
Sv: Adriano kanskje på vei
« Svar #7 på: 27. Aug. 2007, 17:12 »
Haha, HERREGUD så ignorante dere er. Over the top? Han er 25 for faen

I 04/05-sesongen startet han 44 kamper for Inter og scoret 33 mål.
I 05/06-sesongen startet han 38 kamper og scoret 20 mål.
I 06/07-sesongen startet han 23 kamper og scoret 9 mål.

Savnet av faren ble for stort, samt at samboeren hans som han har unge med forlot ham. Han sier at han følte seg ensom og alene, og derfor begynte han å vanke på byen. Fotballspillere er bare mennesker de og, de er ikke resultatorienterte roboter. Nå har han imidlertid kommet seg over kneika, han er sammen med frøkna si igjen og han har sagt han skal betale tilbake Inter i form av bedre prestasjoner denne sesongen. Å si at Adriano ikke er god nok for Newcastle blir det samme som å si at Henry ikke er god nok for Vålerenga.

Uttal dere om ting dere har peiling på hvis dere først skal poste noe


Okey da, no har ikke fulgt med Serie A og Inter noe sånn særlig, veit bare at han har hatt problem. Men vil helst ikke ha han uansett. Har ikke tro på at han ville gjort det særlig bra i PL.

Jewlnufcfan

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 435
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
Sv: Adriano kanskje på vei
« Svar #8 på: 27. Aug. 2007, 17:16 »
Haha, HERREGUD så ignorante dere er. Over the top? Han er 25 for faen

I 04/05-sesongen startet han 44 kamper for Inter og scoret 33 mål.
I 05/06-sesongen startet han 38 kamper og scoret 20 mål.
I 06/07-sesongen startet han 23 kamper og scoret 9 mål.

Savnet av faren ble for stort, samt at samboeren hans som han har unge med forlot ham. Han sier at han følte seg ensom og alene, og derfor begynte han å vanke på byen. Fotballspillere er bare mennesker de og, de er ikke resultatorienterte roboter. Nå har han imidlertid kommet seg over kneika, han er sammen med frøkna si igjen og han har sagt han skal betale tilbake Inter i form av bedre prestasjoner denne sesongen. Å si at Adriano ikke er god nok for Newcastle blir det samme som å si at Henry ikke er god nok for Vålerenga.

Uttal dere om ting dere har peiling på hvis dere først skal poste noe


Okey da, no har ikke fulgt med Serie A og Inter noe sånn særlig, veit bare at han har hatt problem. Men vil helst ikke ha han uansett. Har ikke tro på at han ville gjort det særlig bra i PL.

Errrrrrrrrr.. håper du mente at han ville gjort det bra i PL .. han har alt en spiss trenger til å spille i PL .. han er STOR, STERK, har et enormt skudd og er god på hode.

Vist han ikke passer i PL, hvem gjør det i dine øyner?

Ser på kilder nå, og det ser ut som Inter i første omgang vil låne ut Adriano .. finner ikke Newcastle i noen andre kilder, kun at "andre klubber er også intressert- Quoten"

http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_2684385,00.html
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1777_2684388,00.html
« Siste redigering: 27. Aug. 2007, 17:21 av Jewlnufcfan »
Ho’way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Adriano kanskje på vei
« Svar #9 på: 27. Aug. 2007, 17:29 »
Kunne godt ha bytta Owen med Adriano. Men pdd så treng me ingen ny spiss.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Tim S

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1114
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Sv: Adriano kanskje på vei
« Svar #10 på: 27. Aug. 2007, 17:33 »
Adriano på lån er veldig interessant
Newcastlesupporter siden 1992

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Sv: Adriano kanskje på vei
« Svar #11 på: 27. Aug. 2007, 17:35 »
Se på kilden da... En svensk side som ingen har hørt om :D

Tviler på at det er noe i det, men det hadde vært gøy.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Adriano kanskje på vei
« Svar #12 på: 27. Aug. 2007, 17:36 »
Adriano på lån er veldig interessant

Kvifor ??
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

IamFreddie

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 102
    • Vis profil
Sv: Adriano kanskje på vei
« Svar #13 på: 27. Aug. 2007, 18:09 »
Haha, HERREGUD så ignorante dere er. Over the top? Han er 25 for faen

I 04/05-sesongen startet han 44 kamper for Inter og scoret 33 mål.
I 05/06-sesongen startet han 38 kamper og scoret 20 mål.
I 06/07-sesongen startet han 23 kamper og scoret 9 mål.

Savnet av faren ble for stort, samt at samboeren hans som han har unge med forlot ham. Han sier at han følte seg ensom og alene, og derfor begynte han å vanke på byen. Fotballspillere er bare mennesker de og, de er ikke resultatorienterte roboter. Nå har han imidlertid kommet seg over kneika, han er sammen med frøkna si igjen og han har sagt han skal betale tilbake Inter i form av bedre prestasjoner denne sesongen. Å si at Adriano ikke er god nok for Newcastle blir det samme som å si at Henry ikke er god nok for Vålerenga.

Uttal dere om ting dere har peiling på hvis dere først skal poste noe


Okey da, no har ikke fulgt med Serie A og Inter noe sånn særlig, veit bare at han har hatt problem. Men vil helst ikke ha han uansett. Har ikke tro på at han ville gjort det særlig bra i PL.

Errrrrrrrrr.. håper du mente at han ville gjort det bra i PL .. han har alt en spiss trenger til å spille i PL .. han er STOR, STERK, har et enormt skudd og er god på hode.

Vist han ikke passer i PL, hvem gjør det i dine øyner?

Ser på kilder nå, og det ser ut som Inter i første omgang vil låne ut Adriano .. finner ikke Newcastle i noen andre kilder, kun at "andre klubber er også intressert- Quoten"

http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_2684385,00.html
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1777_2684388,00.html

Har igrunn ikke troa på at Sør Amerikanske spisser har noe i en liga som PL,  det er mange eksempler på det. Forlan,Crespo,Julio Baptista,Tevez.¨

Men for all del Adriano har kanskje det som skal til, visst han kommer så håper jeg   såklart på at han blir en hit.

Og hva med Carew han har alt som skal til for å bli en kjempehit i England, men har enda til gode å slå til.

No veit eg at eg er på tynn is når eg sammenligner Carew med Adriano, men dei er vel ganske lik.

HughieG

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 140
  • 174 kamper/143 mål
    • Vis profil
Sv: Adriano kanskje på vei
« Svar #14 på: 27. Aug. 2007, 18:20 »
No veit eg at eg er på tynn is når eg sammenligner Carew med Adriano, men dei er vel ganske lik.

Nå er vel største forskjellen mellom disse to at Adriano evner å banke mål etter mål i nota, noe Carew strengt sliter med over tid. Adriano er helt sykt sjef (les: var) og var vel regnet for en av verdens beste og mest komplette spisser før det utenomsportslige tok overhånd. Han har alle forutsetninger for å slå til i PL på det fysiske plan. Og muligheten for at han når gamle høyder er i aller sterkeste grad reell. (Bare vent og se på hva "El Gordo" Ronaldo kommer til å få til for AC Milan i kommende tid.)

Psyken er en annen sak, han sier han er over denne fasen, men det er ingen garanti mot nye problem. Finnes nok av eksempler nærmere hjemme av spillere som har driti på draget for så å bli "born-again" og er ferdig med den fasen for så å denge lagkamerater med golfklubber o.l.

Under mer prekære spissproblem i klubben hadde jeg sagt ja takk og vært villig til å ta sjansen. Men synes igrunn vi ikke behøver han nå da de spissene vi har potensielt holder svært høyt nivå og har lite til ingen utenomsportslige problem (juryen er ennå ute på Martins).

Men griner på ingen måte om Adriano mot all fornuft skulle være villig til å synke til å spille på et ueuropeisk nivå i England. Men realistisk sett ser jeg igrunn på dette ryktet som det reneste oppkok.