20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Andrei Arshavin  (Lest 41834 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Aleksander

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 5
    • Vis profil
Sv: Andrei Arshavin
« Svar #120 på: 26. Juni 2008, 18:56 »
Arshavin tror jeg at vi kan glemme, må selvfølgelig prøve oss på han, men hvorfor skal han gå ett par steg nedover i karieren?

Greit nok at vi ikke er med i noen europacup, men premier league er da langt mer attraktivt enn russisk toppserie, uansett hvordan du vrir og vender på det.

Er ikke sikkert at at Arshavin eller de andre russerene mener det. De har en sinnsyk nasjonalfølese, og Zenit vil bare øke lønningen hans.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Andrei Arshavin
« Svar #121 på: 26. Juni 2008, 19:15 »
I tillegg har dei vel CL
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Faustino

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 196
    • Vis profil
Sv: Andrei Arshavin
« Svar #122 på: 27. Juni 2008, 02:11 »
Er ikke sikkert at at Arshavin eller de andre russerene mener det. De har en sinnsyk nasjonalfølese, og Zenit vil bare øke lønningen hans.

Hvem er "de"? Russerne har kanskje nasjonalfølelse, men ser fortsatt på vesten som et bedre sted å leve, til tross for økonomisk vekst de siste årene både når det gjelder fotball og i samfunnet generelt sett. Jeg tviler egentlig på at Arshavin kommer til oss, men slenger Barca, Arsenal eller en lignende klubb et tilbud på bordet skal jeg love deg at han forsvinner uten å tenke seg om en gang.

ripsgard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 792
    • Vis profil
Sv: Andrei Arshavin
« Svar #123 på: 27. Juni 2008, 09:28 »
blir ikke noe lettere nå som barca har lagt inn bud: http://www.vg.no/sport/fotball/em/08/artikkel.php?artid=501149
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Duck

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 180
    • Vis profil
Sv: Andrei Arshavin
« Svar #124 på: 28. Juni 2008, 19:37 »
Vi har ikke nubbsjans på Arshavin lenger.
For utenforstående er vi i beste fall en ambisiøs middelmådighet i Premier League for øyeblikket uten noe som helst form for E-cup. Arshavin kan velge og vrake i CL klubber slik det står nå, det utelukker oss effektivt.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Andrei Arshavin
« Svar #125 på: 05. Juli 2008, 16:38 »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Eirik515

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 557
    • Vis profil
Sv: Andrei Arshavin
« Svar #126 på: 05. Juli 2008, 19:23 »
en god ting, men barcelona er jo enda hypp på han

Human

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 873
    • Vis profil
Sv: Andrei Arshavin
« Svar #127 på: 05. Juli 2008, 19:26 »
ikkje interessert? einaste dei seier er at dei er i tvil om arshavin har den fysiske delen til å lykkes i dei store ligaene.. Forsåvidt har arsjavin gidt klar beskjed om at han vil til barca og dette er nok heller et spill i media for å dysse ned arsjavin og for å få ned interressen for han blant dei store klubbene i europa og ved det senke prisnivået hans. Det er ingen tvil om at arsjavin kommer til å spille i en stor liga om det enten er spania, italia eller england.. Tipper han bli å sett i enten chelsea eller barca fra og med 1 september.

Angåande den fysiske tvilen så har vel arsjavin spillt ferdig en veldig lang sesong i russland og uefacup i tillegg til å vere skada så det er vel ikkje så rart at han er sliten etter noken kampa når han fysisk sett ikkje er i toppform fordi han har vert uten trening en periode før em
- carry on!

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Andrei Arshavin
« Svar #128 på: 06. Juli 2008, 05:48 »
Correct me if I'm wrong, men jeg tror den russiske ligaen spilles om sommeren. Akkurat som i Norge.

Kanskje ikke helt uinteresserte, men jeg tror ikke Arshavin havner i Arsenal eller Inter Milan. Og ikke BARE fordi han vil til Barcelona.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Human

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 873
    • Vis profil
Sv: Andrei Arshavin
« Svar #129 på: 06. Juli 2008, 13:40 »
Correct me if I'm wrong, men jeg tror den russiske ligaen spilles om sommeren. Akkurat som i Norge.

det er riktig, men du må huske at zenits har spillt uefacup fram til mai så han har faktisk hatt en dobbel så lang sesong som spillere i f.eks england...
- carry on!

RHCP14

  • Gjest
Sv: Andrei Arshavin
« Svar #130 på: 07. Juli 2008, 22:27 »
Er ikke sikkert at at Arshavin eller de andre russerene mener det. De har en sinnsyk nasjonalfølese, og Zenit vil bare øke lønningen hans.

Hvem er "de"? Russerne har kanskje nasjonalfølelse, men ser fortsatt på vesten som et bedre sted å leve, til tross for økonomisk vekst de siste årene både når det gjelder fotball og i samfunnet generelt sett. Jeg tviler egentlig på at Arshavin kommer til oss, men slenger Barca, Arsenal eller en lignende klubb et tilbud på bordet skal jeg love deg at han forsvinner uten å tenke seg om en gang.

Trur ikkje landets økonomiske vekst har noe som helst å gjøre om ein rik person liker seg i Russland eller ikkje. Trur rike folk i Russland har det jævli greit faktisk. Er ikkje pengene det står på med Arshavin. Der er det ambisjoner om å bli blandt verdens beste fotball-spillere og det blir ein ikkje i Zenit.

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Sv: Andrei Arshavin
« Svar #131 på: 08. Juli 2008, 16:45 »
Barca har trukket seg fra forhandlingene med Zenit, ettersom de nektet å høyne budet på 120 mill kr. Det foreligger heller ingen andre bud på han.

Lurer på hvor mye de egentlig skal ha for han jeg!? I såfall håper jeg at vi er de eneste som er villige til å bla opp mer enn dette, noe jeg forsåvidt tviler sterkt på at vi er.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

PhilippeA.

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 661
    • Vis profil
Sv: Andrei Arshavin
« Svar #132 på: 08. Juli 2008, 17:50 »
I flg. VG er det snakk om 240 millioner. Helt hinsides spør du meg.
Oscillons From The Anti-Sun

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Sv: Andrei Arshavin
« Svar #133 på: 08. Juli 2008, 18:27 »
Ihvertfall mtp. at vi var linket til han før EM, og da var det vel 6 mp det var snakk om? Har bare steget med nesten 20 millioner £!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2139
    • Vis profil
Sv: Andrei Arshavin
« Svar #134 på: 08. Juli 2008, 19:05 »
Bare tull å betale den summer for en snart 28 år gammel spiller. . Han har jo sakt at Premier Leauge kun var av interesse hvis  Arsenal, Man Utd, Chelsea eller Liverpool kommer med et godt tilbud. . Han hadde to gode kamper i EM, men å prise han til 24 mill £ er helt hårreisene.  .Synes han er MAX vært 140 mill, ikke en krone mer.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.