20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Andrei Arshavin  (Lest 41835 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Andrei Arshavin
« Svar #60 på: 15. Mai 2008, 10:51 »
Noen som vet ka han som spillte defensiv midtbane på Zenit i går heter? Spillte i alle fall veldig bra i går.

Anatoliy Tymoschuk. En spiller jeg gjerne kunne sett i Newcastle neste sesong.

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Andrei Arshavin
« Svar #61 på: 15. Mai 2008, 12:01 »
Jøss, en spiller jeg har kjøpt på de siste 3 FM :) Han er knallgod der! Men da er han jo dårlig i virkeligheten selvsagt... *kremt joakim*

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Andrei Arshavin
« Svar #62 på: 15. Mai 2008, 12:05 »
En av spillerne jeg virkelig ble overrasket over å se var så god i virkeligheten som på FM faktisk :P

Beviser bare at de som sender inn antagelig har mer peiling enn oss.

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Andrei Arshavin
« Svar #63 på: 15. Mai 2008, 12:33 »
Kvifor komme til oss når han nettopp har vunne Uefa-cupen og skal spela CL neste år... ::)

"Andrei has already talked about Newcastle’s interest back in January, and he said he would be very willing to join the Newcastle club, at that time.

Whether that will still be true is not known, but of course we cannot offer him any European football next season, but his wages will be improved if he joins Newcastle, and he will be playing in the best league in the world, so that may be persuasive to the Russian, who turns 27 on May 29th.

Zenit St Petersburg coach Dick Advocaat has said he’s set to lose Andriy Arshavin."

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Andrei Arshavin
« Svar #64 på: 15. Mai 2008, 12:41 »
Kvifor komme til oss når han nettopp har vunne Uefa-cupen og skal spela CL neste år... ::)

"Andrei has already talked about Newcastle’s interest back in January, and he said he would be very willing to join the Newcastle club, at that time.

Whether that will still be true is not known, but of course we cannot offer him any European football next season, but his wages will be improved if he joins Newcastle, and he will be playing in the best league in the world, so that may be persuasive to the Russian, who turns 27 on May 29th.

Zenit St Petersburg coach Dick Advocaat has said he’s set to lose Andriy Arshavin."

Høyres jo lovandes ut :) Men på lik linja med dei fleste vi er linka med skal han delta i EM og eg trur alle desse spelarane kjemme til å dominera EM, spørsmålet er då om vi var så lure kjøpa dei før EM eller mista dei til alle toppklubbane etter EM...


Leslie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 527
    • Vis profil
Sv: Andrei Arshavin
« Svar #65 på: 15. Mai 2008, 15:03 »
Noen som vet ka han som spillte defensiv midtbane på Zenit i går heter? Spillte i alle fall veldig bra i går.

Anatoliy Tymoschuk. En spiller jeg gjerne kunne sett i Newcastle neste sesong.

Ja, det er sikkert han. Han vil eg gjerne se i Newcastle. Stor og sterk er han og, noe som vi trenger på midtbanen.
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Andrei Arshavin
« Svar #66 på: 15. Mai 2008, 15:18 »
Kampen i går bar tydelig preg av et godt defensivt rangerslag. Zenit og Andrei fikk lite til pga av dette. Sier seg selv at det blir problemer med å spille underholdende fotball når et lag ala pool er motstander.  Men gud hvor flotte de målene var. Andreis stikkere var i überklasse. Mannen er jo like tofotet som bare rakkern.

Absolutt en spiller som jeg ville hatt i castle, men da må vi handle nå. Fotball-EM er rett rundt hjørnet og fortsetter han i samme tempo der kan han bli for dyr

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Andrei Arshavin
« Svar #67 på: 15. Mai 2008, 16:06 »
Spør igjen, har King Kev fulgt opp interessen som Big Sam hadde for Arshavin?
Har enda ikke fått med meg at han har vært linket til oss under King Kev, jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Fredrik

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2408
    • Vis profil
Sv: Andrei Arshavin
« Svar #68 på: 15. Mai 2008, 16:11 »
Ble mektig imponert over Tymoschuk i går, og har også sett han en del ganger for Ukrainia. En stor spiller. Typisk hardtarbeidende midtbanespiller som styrer spillet fra sin posisjon, men som også besitter tekniske ferdigheter utover det normale. Tymoschuk - Veloso - Barton på midten hadde vært en drøm. Det skjer mest sannsynlig ikke, men er i hvert fall mer diskutabelt enn Carrick, Diego, VDV osv.

Men denne ukraineren forlater nok ikke et Zenit i siget, som skal ut å spille Champions League neste sesong, og som har et spennende lag på gang. Skjønt, man vet aldri...
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Andrei Arshavin
« Svar #69 på: 15. Mai 2008, 16:15 »
Tymoschuk blir en meget dyr mann i såfall. Mener å ha lest at Zenit betalte €20mill for han når han ble hentet fra Shakhtar.

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Andrei Arshavin
« Svar #70 på: 15. Mai 2008, 16:52 »
Vi burde ha speidere som fast fulgte kun Shaktar. Dei grippe tak i uendlige mengder stor talenter!

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Sv: Andrei Arshavin
« Svar #71 på: 15. Mai 2008, 19:53 »
Jah, ihvertfall på FM :-X
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Andrei Arshavin
« Svar #72 på: 15. Mai 2008, 20:08 »
Jøss, en spiller jeg har kjøpt på de siste 3 FM :) Han er knallgod der! Men da er han jo dårlig i virkeligheten selvsagt... *kremt joakim*
Jeg kan aldri huske å ha generalisert så fryktelig.
Uansett, Tymoschuk beviste i går kveld hvilken glimrende fotballspiller han er. Etter å ha sett UEFA-cup-finalen fikk jeg mer lyst på ham, enn på Arshavin.

Mange her har regnet Arshavin som høyreving. Kan noen si meg hvor HØYREVINGEN Arshavin var hen i går?
Det jeg så i går var en typisk treqartista. En nummer 10.
En spiller som er involvert i ALT av sitt lag offensive spill. ALT går innom beina hans. Og han er den som skal tre gjennom de millimeterpresise lissepasningene til løperne rundt ham. Jeg synes ikke det er en sånn spiller vi trenger. Jeg greier ikke å se for meg Arshavin som en klassisk engelsk høyreving, som løper opp og ned langs krittlinja, og legger de mest presise innleggene inn i feltet fra dødlinja. Den typen spiller er ikke Arshavin.

Jeg vil beholde Owen i den hengende spissrollen. Han har fungert glimrende der. Og da får vi også plass til Martins og en lyktestolpe på topp.

På midtbanen trenger vi bare å finne en ny playmaker, som er litt mer stabil enn Emre. Og hvis det skulle dukke opp en type Parker eller Butt, så slå til på det. Hvorvidt Tymoschuk er en sterk nok duellspiller defensivt, til å ta over Butts rolle, har jeg for liten kunnskap om. Men har han det, hadde han vært veldig spennende. Etter det jeg greide å se var han ikke den som skal ta Emres plass på midtbanen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eirik515

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 557
    • Vis profil
Sv: Andrei Arshavin
« Svar #73 på: 19. Juni 2008, 19:14 »
keegan håper du hører meg! Kjøp kjøp kjøp!

Jochen

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 36
  • Evig savn </3
    • Vis profil
Sv: Andrei Arshavin
« Svar #74 på: 20. Juni 2008, 14:48 »
Arshavin er ønsket av Arsenal  :( Da kan vi vel snart glemme han også  :-\
« Siste redigering: 21. Juni 2008, 11:29 av Jochen »