20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Steve Bruce  (Lest 75976 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7619
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #390 på: 21. Mars 2021, 20:23 »
Newcastle fortjener nedrykk. Både eiger og supportere er bare fulle i dritt.

Er så kjipt med supportere som har et snev av ambisjoner eller forventniger.. Kan de ikke bare stikke hånda i jorda og innse at vi hører hjemme i Championship og være fornøyd med det? Alt er galt med Newcastle med  unntak av fotballguruen Steve Bruce! Toppklubbene står nok i kø for å kjøpe han ut av kontrakten
« Siste redigering: 21. Mars 2021, 20:40 av Eriksen »

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #391 på: 21. Mars 2021, 21:27 »
Sorry, men det der var et helt latterlig innlegg..
Først og fremst vil fansen ha et lag som gir alt, og et lag som prøver. Newcastle under Bruce gjør ingen av delene, og vi spiller like destruktivt enten motstander er Brentford eller ManC.
Fansen vil heller ikke ha en manager med tomme løfter. Bruce sier før sesongstart at målet et topp 10. Har siden start lovet front foot football. Vi har ikke sett en dritt til det, og når han konfronteres med det skylder han på forrige manager. Begynner å bli noen måneder siden han sa at hanskene var av, og nå skulle vi gjøre det på hans måte. Har det blitt noe endring? Vi er jevnt over piss elendig, og jo lengre Bruce styrer, jo verre blir det.

Fansen fortjener bedre enn det de har fått 13 år nå. Fansen fortjener bedre enn Ashley, ingen tvil. Og de fortjener langt bedre enn en manager som Steve Bruce. Fri for ryggrad, tomme ord, og ikke i nærheten av kompetent nok til å være manager i Premier League. En gjennomført elendig manager totalt blottet for noen form for spillemessig identitet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #392 på: 21. Mars 2021, 23:11 »
Det morsomme oppe i alt er at folk tror en vikar ville tatt mer poeng med dette laget.

Jeg har hørt historier om managere som faktisk får til resultater med antatt svake lag. De treffer visstnok med taktiske grep og klarer å spille på lagets styrker. Noen rykter sier til og med at det var noe sånt Rafa gjorde i Newcastle, men kan jo neppe stemme. Da hadde vi jo selvsagt stjernespillere over hele fjøla, som de fleste andre lagene over oss på tabellen har nå.

Rafa hadde rykka ned uten Rondon og Perez. NUFC har hadt både covid og STORE skadeproblemer. Hadde Rafa leder laget no hadde du garantert brukt dette som unnskylding men no blir det ikkje like viktig siden det ikkje er intressant å «beskytte» Bruce. Men bytt manager.. og om 3-4 kamper så er det like toxic med han nye manageren. Ser ikkje poenget med det siden Bruce langt fra er den værste manageren som har vært under Ashley. For nei managere som Benitez kommer nufc aldri til å få igjen under ashley.

Og av nysgjerrighet: hvorfor er supportene «fulle i dritt»?!

Var vel mest ein reaksjon på innlegget over. Når det er sagt er det jo bare å kikke innom ei geordie fanside og scrolle litt nedover der så bør ein sjå at eg uansett har eit poeng..
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

smiro

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 110
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #393 på: 22. Mars 2021, 17:00 »
Leste på Newcastle avisa at spillerne trodde Bruce fikk sparken etter Brighton kampen, virker på meg som dem vil ha han vekk, derfor dem spiller så dårlig, stemmer det er vi døds dømt uten skifte av manager

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #394 på: 22. Mars 2021, 17:17 »
Er vel åpenbart at Bruce har mista garderoben.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #395 på: 22. Mars 2021, 17:46 »
Det morsomme oppe i alt er at folk tror en vikar ville tatt mer poeng med dette laget.

Jeg har hørt historier om managere som faktisk får til resultater med antatt svake lag. De treffer visstnok med taktiske grep og klarer å spille på lagets styrker. Noen rykter sier til og med at det var noe sånt Rafa gjorde i Newcastle, men kan jo neppe stemme. Da hadde vi jo selvsagt stjernespillere over hele fjøla, som de fleste andre lagene over oss på tabellen har nå.

Rafa hadde rykka ned uten Rondon og Perez. NUFC har hadt både covid og STORE skadeproblemer. Hadde Rafa leder laget no hadde du garantert brukt dette som unnskylding men no blir det ikkje like viktig siden det ikkje er intressant å «beskytte» Bruce. Men bytt manager.. og om 3-4 kamper så er det like toxic med han nye manageren. Ser ikkje poenget med det siden Bruce langt fra er den værste manageren som har vært under Ashley. For nei managere som Benitez kommer nufc aldri til å få igjen under ashley.

Og av nysgjerrighet: hvorfor er supportene «fulle i dritt»?!

Var vel mest ein reaksjon på innlegget over. Når det er sagt er det jo bare å kikke innom ei geordie fanside og scrolle litt nedover der så bør ein sjå at eg uansett har eit poeng..

Jeg nøyer meg hovedsaklig med denne siden, de to nufc bloggene og diverse medier type sky/icnewcastle osv. Men jeg kan vel forestille meg sånn noenlunde hvordan det er...

Tror du også oppriktig at klubben, i dagens situasjon, er best tjent med å beholde Bruce og satse på at han kan redde stumpene av årets sesong?

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #396 på: 22. Mars 2021, 18:58 »
https://www.mirror.co.uk/sport/football/news/steve-bruce-mike-ashley-dont-23774292

Stan Collymore med rene ord for pengene. Greit med noen britiske "eksperter" som ikke er kompis med Bruce/under samme agent.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #397 på: 23. Mars 2021, 08:26 »
Ha! Strålende fra Collymore! Oppsummerer det fint, selv om «worst double act in PL history» kanskje drar det litt vel langt ;) Har vært mye håpløshet i denne ligaen over drøye 30 år.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #398 på: 23. Mars 2021, 10:34 »
Ha! Strålende fra Collymore! Oppsummerer det fint, selv om «worst double act in PL history» kanskje drar det litt vel langt ;) Har vært mye håpløshet i denne ligaen over drøye 30 år.

Hehe, ja, lett å bli historieløse. Vi har ikke langt tilbake i tid kanskje den verste duoen i form av Kinnear/Ashley. Det vet jeg ikke om noen andre klarer å toppe?

Uansett - så tenker jeg at jeg plasserer Bruce på samme hylle som Kinnear og Steve McClaren over managere i Newcastle siden Sir Bobby (tar ikke med Carver her, da han var en forlenget caretaker). To andre managere som også var alt annet enn skikket til å trene et lag i PL. Og det mener jeg helt seriøst.

Bruce overtok et mid-table-lag som var knallbra organisert defensivt. Den defensive tryggheten har smuldret opp gradvis, og vi så det allerede forrige sesong at der snek seg inn en del matcher hvor målene rydde inn. Og han har fått shoppa for mer midler enn noen annen manager under Ashley - og har tross alt hentet inn spillere vi under Rafa bare kunne drømme om (Wilson, ASM spesielt kanskje). Det er fortsatt slik at vi er blitt svakere offensivt også. Et område der Bruce lovet gull og grønne skoger med sin front foot football. Og det er vel dette som kjennetegner Bruce? Generelle floskler og masse meningsløse lovnader og pjatt som kun blir tomprat. Har han noensinne gitt noen inngående fotballfaglige analyser eller betraktninger rundt eget lag til media?

Så ser jeg til stadighet Benson nevner at Rafa hadde rykka ned uten Perez og Rondon. Han rykka forsåvidt heller ikke ned med Gayle og Joselu, men det unnlot du nevne?
Rondon er et godt eksempel. Henta på lån fordi Ashley ikke bevilga penger til å hente en spiss type Wilson som Bruce fikk. Akkurat som at Joselu ble henta da Rafa ikke fikk midler til å kjøpe noe bedre. Rondon scora 12 mål på 33 kamper for Newcastle. Makta 28 på 120 for WBA. Rondon var aldri noen storscorer i PL før han kom til Newcastle, men Rafa evnet å få det beste ut av Rondon.
Ayoze Perez har så langt i år scora 3 for Leicester. Toppklubben Leicester. Scora 8 på 40 sesongen før for Leicester. De to foregående sesongene for Newcastle: 13 på 41 kamper, 10 på 37. For en nyopprykka klubb på nedre halvdel (oi, sorry, Rafa klarte øvre halvdel sesongen etter opprykket - med Joselu og Gayle).

Så er det dette med spillerdisposisjoner. Bruce gikk god for å hente Joelinton, for sinnsyke 40 mill. Rafa nektet, hvilket var  en av grunnene til at han dro (foruten det å stille krav til investeringer i vårt elendige akademi).
Joelinton er ikke verdt 10 mill en gang. Og han er ihvertfall ikke verdt å spille som spiss. Bruce har gjort det i snart 2 år. Jeg gidder ikke ta meg bryet med å lete opp Joelinton sine stats - det blir overflødig, og jeg blir deprimert av å foreta slike søk.
Longstaff-brødrene. Sean var knallgod under Rafa, mens vært fullstendig nedoverbakke siden. Og nå prioriteres elendige Hendrick av en eller annen grunn. Matty forlot oss nesten, men ble overtalt til å signere ny kontrakt. Gjort god figur når han har fått spilt, og bidrar med etterlengtet energi på midten. Totalt ute av det nå. Hvorfor i huleste?

Lista kunne bare fortsatt. Hovedgrunnen til at vi styrer mot nedrykk er Steve Bruce denne sesongen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lateralus

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 72
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #399 på: 23. Mars 2021, 13:54 »
Amen!

Beste jeg har lest på lenge.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #400 på: 23. Mars 2021, 17:17 »
+1 til Kristoffer
No fate but what you make

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #401 på: 23. Mars 2021, 17:42 »
Veldig godt skrevet Kristoffer!

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #402 på: 23. Mars 2021, 18:23 »
Her skulle Merson, Redknapp, Bent, Sutton, McManaman, Keys, Cole alle vert og lest!

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #403 på: 23. Mars 2021, 19:51 »
Forumkongen!

Særlig situasjonen til Matty er trist. Vårt kanskje største akademitalent siden Carroll og Krul, startet eventyrlig, og er nå helt glemt til tross for, som mange har nevnt, gode prestasjoner. Vist god løpskraft og vilje til å prøve å spille og få til noen kombinasjoner på midten (når var sist vi så det forøvrig?).

Er det mangel på størrelse og fysisk presence som holder han igjen, eller har det vært noe personlig mellom de to? Uansett svakt håndtert. Er vel bare å selge i sommer om Bruce fortsetter for det er kriminelt å holde et sånt talent ute.

Eppa

  • NewUtd.no
  • Supersub
  • *****
  • Innlegg: 266
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #404 på: 23. Mars 2021, 20:18 »
Ha! Strålende fra Collymore! Oppsummerer det fint, selv om «worst double act in PL history» kanskje drar det litt vel langt ;) Har vært mye håpløshet i denne ligaen over drøye 30 år.

Hehe, ja, lett å bli historieløse. Vi har ikke langt tilbake i tid kanskje den verste duoen i form av Kinnear/Ashley. Det vet jeg ikke om noen andre klarer å toppe?

Uansett - så tenker jeg at jeg plasserer Bruce på samme hylle som Kinnear og Steve McClaren over managere i Newcastle siden Sir Bobby (tar ikke med Carver her, da han var en forlenget caretaker). To andre managere som også var alt annet enn skikket til å trene et lag i PL. Og det mener jeg helt seriøst.

Bruce overtok et mid-table-lag som var knallbra organisert defensivt. Den defensive tryggheten har smuldret opp gradvis, og vi så det allerede forrige sesong at der snek seg inn en del matcher hvor målene rydde inn. Og han har fått shoppa for mer midler enn noen annen manager under Ashley - og har tross alt hentet inn spillere vi under Rafa bare kunne drømme om (Wilson, ASM spesielt kanskje). Det er fortsatt slik at vi er blitt svakere offensivt også. Et område der Bruce lovet gull og grønne skoger med sin front foot football. Og det er vel dette som kjennetegner Bruce? Generelle floskler og masse meningsløse lovnader og pjatt som kun blir tomprat. Har han noensinne gitt noen inngående fotballfaglige analyser eller betraktninger rundt eget lag til media?

Så ser jeg til stadighet Benson nevner at Rafa hadde rykka ned uten Perez og Rondon. Han rykka forsåvidt heller ikke ned med Gayle og Joselu, men det unnlot du nevne?
Rondon er et godt eksempel. Henta på lån fordi Ashley ikke bevilga penger til å hente en spiss type Wilson som Bruce fikk. Akkurat som at Joselu ble henta da Rafa ikke fikk midler til å kjøpe noe bedre. Rondon scora 12 mål på 33 kamper for Newcastle. Makta 28 på 120 for WBA. Rondon var aldri noen storscorer i PL før han kom til Newcastle, men Rafa evnet å få det beste ut av Rondon.
Ayoze Perez har så langt i år scora 3 for Leicester. Toppklubben Leicester. Scora 8 på 40 sesongen før for Leicester. De to foregående sesongene for Newcastle: 13 på 41 kamper, 10 på 37. For en nyopprykka klubb på nedre halvdel (oi, sorry, Rafa klarte øvre halvdel sesongen etter opprykket - med Joselu og Gayle).

Så er det dette med spillerdisposisjoner. Bruce gikk god for å hente Joelinton, for sinnsyke 40 mill. Rafa nektet, hvilket var  en av grunnene til at han dro (foruten det å stille krav til investeringer i vårt elendige akademi).
Joelinton er ikke verdt 10 mill en gang. Og han er ihvertfall ikke verdt å spille som spiss. Bruce har gjort det i snart 2 år. Jeg gidder ikke ta meg bryet med å lete opp Joelinton sine stats - det blir overflødig, og jeg blir deprimert av å foreta slike søk.
Longstaff-brødrene. Sean var knallgod under Rafa, mens vært fullstendig nedoverbakke siden. Og nå prioriteres elendige Hendrick av en eller annen grunn. Matty forlot oss nesten, men ble overtalt til å signere ny kontrakt. Gjort god figur når han har fått spilt, og bidrar med etterlengtet energi på midten. Totalt ute av det nå. Hvorfor i huleste?

Lista kunne bare fortsatt. Hovedgrunnen til at vi styrer mot nedrykk er Steve Bruce denne sesongen.

Fantastisk skrevet Kristoffer! Tar av meg hatten.
"Newcastle fans never cease to amaze me. If there was a trophy for best supporters this lot would win it hands down every year." - Alan Shearer -