20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Pearson og McDermott  (Lest 5410 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tommy Sten

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1056
    • Vis profil
Sv: Pearson og McDermott
« Svar #15 på: 28. Nov. 2007, 22:51 »
Han var vel muligens ikke alkoholiker, men dere må huske at det ikke var like lett å legge opp som fotballspiller for 15-20 år siden som det er nå, før tv-avtalene var det jo ikke så store lønningsposer ute og gikk. Så etter karrieren hadde han ikke stort å gå til, men Keegan hentet han inn til klubben som assistent-trener eller noe i den duren. Men igjen, dette er bare noe jeg mener å ha lest et sted, uten at jeg skal være for sikker.
« Siste redigering: 28. Nov. 2007, 22:53 av Tommy Sten »
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Pearson og McDermott
« Svar #16 på: 29. Nov. 2007, 00:09 »
Hehe, mulig vi fantaserer, men jeg mener å ha lest det en eller annen sted jeg også. Er vel kanskje litt rart å tro sånt uten grunn da. Men legger meg selvsagt langflat dersom jeg har bæsja på leggen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Pearson og McDermott
« Svar #17 på: 29. Nov. 2007, 04:49 »
Alan Kennedy: "I remember him going a week without alcohol so that’s good for Terry McDermott. That’s why he gets into this dream team of mine."
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Pearson og McDermott
« Svar #18 på: 29. Nov. 2007, 18:13 »
Hvor har du hentet det der fra?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Pearson og McDermott
« Svar #20 på: 29. Nov. 2007, 19:14 »
Hehe, den linken der tyder jo på at McDermott likte å leve livet ihvertfall. Tyder også på at han faktisk også kan ha meget gode motivasjonsevner.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tommy Sten

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1056
    • Vis profil
Sv: Pearson og McDermott
« Svar #21 på: 29. Nov. 2007, 20:24 »
Trenger ikke å være så dumt å ha en sånn kar i kulissene nei  :) Nå skal vi jo huske at det var mye vanligere å gå ut på byen før selv om du spilte fotball, så jeg tror nok det fantes verre folk en Terry Mac for å si det sånn.
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Pearson og McDermott
« Svar #22 på: 29. Nov. 2007, 23:59 »
Å ha en mann med gode motivasjonsevner er gull verdt det. Selv om det skulle være hans eneste "trenerferdighet", så er det verdt å ha en humørspreder og motivator i kulissene. Jeg vil antakeligvis tro at han brukes til nettopp dette også, ettersom han fremdeles er her.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon