20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervindu Januar 2018  (Lest 96641 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #90 på: 30. Des. 2017, 11:30 »
Aldri hørt om noen av de. Utenom Elyonussi da, selvsagt.
Hva tenker folk om at Moyes og West Ham angivelig vil ha Shelvey i januar a?
Jeg tenker for en god slump penger, er alle til salgs. Kan fort få en solid sum for han i januar, noe som vil gi Rafa sårt tiltrengte midler.

En Shelvey i form og ikke suspendert kan han fort være en meget viktig brikke i en poensiell overlevelsesoperasjon i PL for Newcastle denne sesongen. Føler dette illustrerer Newcastles problem på en god måte. De få spillerne man faktisk kan hente litt penger på å selge, er de man også er avhengig av. Og med utviklingen i dagens marked så tviler jeg på at det er noe særlig profitt å hente i å selge Shelvey og deretter måtte hente inn erstatter.

De spillerne som burde vært solgt for å frigjøre plass i troppen og på lønningslisten, må vi derimot nærmest kaste etter andre klubber for å bli kvitt dem.

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #91 på: 30. Des. 2017, 13:18 »
Shelvey er sammen med Merino vår beste midtbanespillere. Sportslig i form forsvarer han en plass i troppen. Men selvsagt må et salg alltid veies opp mot hva en får inn samt hva hele Shelveypakken koster oss. Han kom i et desperat januarvindu og er dyr i drift ift antall minutter på banen.
Moi er spennende og han har brukt kort tid på å heve nivået sitt de gangene han har tatt et steg opp. Men er skeptisk til at det er ham som skal skyte oss oppover på tabellen med en gang.

For meg et typisk sommerkjøp. Men siden vår eier alltid skal vente til det er for seint, så blir det vel noe sånn denne gangen også.
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #92 på: 01. Jan. 2018, 10:38 »
Hva tenker folk om å signere Carrick på en korttidskontrakt? Verdt det? Kan bidra med rutine og trygghet, i tillegg er han en lokal spiller

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #93 på: 01. Jan. 2018, 12:23 »
Nei takk

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #94 på: 01. Jan. 2018, 20:19 »
Hva tenker folk om å signere Carrick på en korttidskontrakt? Verdt det? Kan bidra med rutine og trygghet, i tillegg er han en lokal spiller

Har noe feil med hjerte visstnok. Er snakk om at han skal ha en trenerrolle i ManU på et eller annet nivå.


orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #95 på: 02. Jan. 2018, 12:44 »
Chris Skelton
@chrisskell
Replying to @SkySportsPL
Depending on Staveley takeover, Newcastle could make a statement with Celtic striker Dembele. Batshuayi (loan) would be great. Ryan Sessegnon would be ambitious, so Kenedy (loan) more realistic. Adama would be exciting!

Enig i startsett di fleste gutta her. Adama veit jeg itte no om..

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #96 på: 02. Jan. 2018, 14:31 »
De to spissene er jeg positive til.
Backen vet jeg bare er god fremover på banen? Ikke peiling på det defensive. Men Rafa burde jo kunne forbedre det.
Bedre å komme her og eventuelt spille fast? Enn å sitte på benken til storklubbene.
Siste vet jeg ikke mye om? Er det han raske fyren som spilte på Middlesbrough?
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3023
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #97 på: 02. Jan. 2018, 15:50 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/transfer-news/newcastle-united-waiting-chelsea-signing-14103823

Får virkelig ikke håpe vi igjen opplever at man blir ventende på denne avtalen i dette vinduet også, bare for å stå tomhendt igjen på DD.
No fate but what you make

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #98 på: 02. Jan. 2018, 18:44 »
Kjenner jeg er veldig likegyldig til Kenedy overgangen. Er ikke den som gjør at vi klatrer på tabellen. Det er det spiss og en kreativ midtbanespiller som kan låse opp forsvar når vi spiller på hjemmebane som gjør. Usikker på om Dembele er spilleren vi trenger pdd. Fryktelig spennende, men usikkerhet rundt nivået. Slimani og Batshuayi tar jeg lett i mot. Scorer mål begge to når de får sjansen. Er dyre spillere dette så tror ikke klubbene de spiller på er så veldig lystne på lån. Ser Ings blir nevnt også. Fin spiller, men fryktelig skadeplaget. Er jo vm år så er flere spillere som trenger spilletid, men så var det budsjettet vårt da.
« Siste redigering: 02. Jan. 2018, 18:46 av Fluffy »

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #99 på: 02. Jan. 2018, 22:25 »
Ryan sessegnon med to mål for fulham ikveld, sålangt.. hissig backtype foran mål

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #100 på: 02. Jan. 2018, 23:05 »
Manchester United goalkeeper Sergio Romero is looking to leave the club this month in order to safeguard his starting position for Argentina at the World Cup, according to the Independent.

Romero hasn't made a single appearance in the Premier League this season and has played just five times in all competitions.

Hadde ikke sagt nei til Romero på lån.

nebur

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 402
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #101 på: 03. Jan. 2018, 02:59 »
Får håpe vi beholder shelvey og 2..kanskje 3 nye spillere til Swansea kampen hadde vært gull.
Hvis vi slår Swansea, burnley og Palace nå så tror jeg oppkjøpet ligger bra an 8) :-*

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #102 på: 03. Jan. 2018, 09:22 »
Cenk Tosun på vei til Everton antakeligvis. Ikke at vi kan hamle opp med de uansett under Ashley.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3023
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #103 på: 03. Jan. 2018, 10:45 »
No fate but what you make

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #104 på: 03. Jan. 2018, 11:37 »
Slimani hadde vore veldig interessant. Ikkje fått så mykje spilletid i Leicester, men har gjort det bra når han har spilt
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.