20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervindu januar 2022  (Lest 47067 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #90 på: 01. Jan. 2022, 13:18 »
https://www.nufcblog.co.uk/2022/01/01/sky-sports-breaking-news-confirms-nufc-have-submitted-formal-bid-to-sign-kieran-trippier/

Da går denne forhåpentligvis gjennom innen kort tid. Solid oppgradering av høyreback i så fall.
No fate but what you make

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #91 på: 01. Jan. 2022, 16:18 »
Jeg klarer fortsatt ikke helt å skjønne at Newcastle skal være Trippiers foretrukne valg hvis han skal forlate Atlético, men for en signering det ville være. En kjempestart på et forhåpentligvis innholdsrikt januar vindu, og en statement signering også.

Godt nytt år!  :)

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #92 på: 02. Jan. 2022, 10:26 »
To uker til neste PL-kamp, så får man inn noen nå har man hvertfall litt tid til å få kjørt de inn i laget. Og en FA-cup-match.

Så oyvind var inne på mange av de samme, men dette hadde vært et veldig bra vindu. Flere som er litt oppi årene men det trenger vi nå. Belottis kontrakt går ut til sommeren (mulig han har vært skadet i år, men har vært stabil målscorer siste sesongene) Håper man får sendt noen ut og, om enn på lån.

Inn: Trippier, Botman, Digne, Ramsey, Sarr, Belotti. (håper for guds skyld det ikke er noe i de Aubameyang-ryktene)
Ut: Krafth/Manquillo, Clark, Dummett, Gayle

Sjukt mange kontrakter som går ut til sommeren. Ginter, Sule, Zakaria, Bernardeschi. Flere spennende, g sannsynlige, navn på lista.
https://www.tv2.no/sport/14458430/
« Siste redigering: 02. Jan. 2022, 10:31 av lefsen »

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2138
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #93 på: 02. Jan. 2022, 13:04 »
Belotti tror jeg hadde passet godt inn i Premier League. Veldig god arbeidskapasitet og styrke, god i lufta, sterk avslutter og har grei fart. Er dessverre skadet til midten av februar.

Listen med spillere med kontrakt slutt 2022 har vel aldri vært mer lukrativ.

Her er en annen som heter Darwin Nunez, som vi visstnok har i kikkerten:

https://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/newcastle-united-transfer-rumours-nunez-22623092

Ryktes at Chelsea har hoppet inn i kampen om å hente Tripper og Digne.

Ramsey har sagt farvel til sine lagkamerater i Juventus.

For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7619
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #94 på: 02. Jan. 2022, 13:43 »
Chelsea har Chilwell og Alonso, villle det ikke vært litt merkelig dersom de var ute etter ny venstreback? Er vel egentlig en goalgetter de trenger mest nå.

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #95 på: 02. Jan. 2022, 13:45 »
Chelsea har Chilwell og Alonso, villle det ikke vært litt merkelig dersom de var ute etter ny venstreback? Er vel egentlig en goalgetter de trenger mest nå.

Chilwell ute resten av sesongen

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7619
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #96 på: 02. Jan. 2022, 13:49 »
Chelsea har Chilwell og Alonso, villle det ikke vært litt merkelig dersom de var ute etter ny venstreback? Er vel egentlig en goalgetter de trenger mest nå.

Chilwell ute resten av sesongen

Ja okei, har fortsatt Alonso, og i samme posisjon som Trippier har de Reece James og Azpilicueta. Om de kjøper backer så har de da 3 gode backer på hver side inn i neste sesong. Det er helt uvanlig.
« Siste redigering: 02. Jan. 2022, 16:43 av Eriksen »

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #97 på: 02. Jan. 2022, 15:51 »
Burde hatt eit par mann inn allerede nå. Ser ikkje lovende ut.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #98 på: 02. Jan. 2022, 21:20 »
https://twitter.com/NicoSchira/status/1477717660590911490
Han her har alltid vært troverdig før.

Trippier startet for Atletico i dag. Veldig rart valg av han men en klassesignering!

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8664
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #99 på: 02. Jan. 2022, 22:55 »
Nja, er han egentlig det? Blir sett på som en søppelkilde blant supporterne til Man Utd, PSG, Arsenal, Chelsea, Everton etc. En liten tråd om han:

https://twitter.com/Millar_Colin/status/1245352315755921408


Jeg har ikke kjennskap til fyren, og det er mulig at han er veldig troverdig. Men virker ikke sånn ut i fra det jeg finner blant andre lags supportere og journalister. Men håper jo han har rett. Tror Trippier ville vært en ekstremt god signering.
Nei.

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #100 på: 02. Jan. 2022, 23:38 »
Nja, er han egentlig det? Blir sett på som en søppelkilde blant supporterne til Man Utd, PSG, Arsenal, Chelsea, Everton etc. En liten tråd om han:

https://twitter.com/Millar_Colin/status/1245352315755921408


Jeg har ikke kjennskap til fyren, og det er mulig at han er veldig troverdig. Men virker ikke sånn ut i fra det jeg finner blant andre lags supportere og journalister. Men håper jo han har rett. Tror Trippier ville vært en ekstremt god signering.

Haha, mulig jeg tar grundig feil. Men de gangene han har poppet opp i feeden min har det vist seg å være riktig

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #101 på: 03. Jan. 2022, 11:05 »
I utgangspunktet henger vi etter stort da vi enda ikke har klart fikse en Director of Football som skal være overordnet sjef for sportslig ledelse og legge langsiktig strategi for spillerrekruttering.
Alt de har gjort er å hente inn en konsulent, Nick Hammond, med historikk fra Celtic (?). Dette er problematisk da vi ikke har den langsiktige kursen staket ut - og nok enda ikke har nok sportslig kompetanse i administrasjonen. Vi hadde jo aldri dette under Ashley - og det er jo et tankekors at vi med så pengesterke eiere enda ikke har klart rekruttere folk her, syns jeg.

Videre frykter jeg at agenter og spillere kommer til å bruke Newcastle både gjennom media og i forhandlinger med andre klubber til å presse opp pris/betingelser slik at endestasjon gjerne blir et bedre lag enn det vi er pdd. Klarer dermed ikke føle meg trygg på noen rykter her.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #102 på: 03. Jan. 2022, 11:28 »
I utgangspunktet henger vi etter stort da vi enda ikke har klart fikse en Director of Football som skal være overordnet sjef for sportslig ledelse og legge langsiktig strategi for spillerrekruttering.
Alt de har gjort er å hente inn en konsulent, Nick Hammond, med historikk fra Celtic (?). Dette er problematisk da vi ikke har den langsiktige kursen staket ut - og nok enda ikke har nok sportslig kompetanse i administrasjonen. Vi hadde jo aldri dette under Ashley - og det er jo et tankekors at vi med så pengesterke eiere enda ikke har klart rekruttere folk her, syns jeg.

Videre frykter jeg at agenter og spillere kommer til å bruke Newcastle både gjennom media og i forhandlinger med andre klubber til å presse opp pris/betingelser slik at endestasjon gjerne blir et bedre lag enn det vi er pdd. Klarer dermed ikke føle meg trygg på noen rykter her.

Tiltredes. Begynner å lure på hva de egentlig har gjort de siste månedene, bortsett fra å hente Howe. Kan jo spekulere i at det er mange kokker i kulissene som vil ha et ord med i alle saker. Blitt stille om ryktene rundt han Brighton-direktøren? Luis Campos er ledig. Hadde vært en fantastisk sportsdirektør, som de kunne ansatt i oktober.

Linket til Wijnaldum nå. Det er en type signering som trolig vil være mulig. Og kanskje egentlig mest farbar vei? Lån til sommeren, potensielt med klausul om kjøp om de holder seg.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #103 på: 03. Jan. 2022, 12:48 »
Lest flere steder at agenter nå bruker Newcastle som trussel når de forhandler med andre klubber. "Om vi ikke får det vi ber om, så forhandler vi med Newcastle "-typ. Vil nok tro mye av ryktene vi ser nå, er agenter som spiller et spill.
No fate but what you make

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2022
« Svar #104 på: 03. Jan. 2022, 14:53 »
Tipper det har litt med at ledelsen ikke vet hva slags divisjon klubben er i neste sesong. Vanskelig å tenke langsiktig da. Ref DOF.

Men spillere bør komme inn fortere enn det Ashley evnet. Kampene som kommer nå må vinnes.