20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Spillere vi IKKE har sjans på!  (Lest 55019 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Spillere vi IKKE har sjans på!
« Svar #15 på: 15. Feb. 2011, 10:07 »
Følsomt for skader men...  ;)

Jon87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 585
    • Vis profil
Sv: Spillere vi IKKE har sjans på!
« Svar #16 på: 15. Feb. 2011, 10:14 »
Jeg syntes ikke det var realistisk at vi skulle få midler til flere spillere enn dette, samtidig som jeg ønsket at kjernen i laget skulle være eksisterende Newcastlespillere   ;)

ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: Spillere vi IKKE har sjans på!
« Svar #17 på: 15. Feb. 2011, 12:56 »
Jeg syntes ikke det var realistisk at vi skulle få midler til flere spillere enn dette, samtidig som jeg ønsket at kjernen i laget skulle være eksisterende Newcastlespillere   ;)
1 stk benka kjerne :D
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Spillere vi IKKE har sjans på!
« Svar #18 på: 15. Feb. 2011, 13:27 »
Jeg hadde nektet å heie på laget, med de to spissene der. Hadde det i det minste vært én spiselig en der, så kunne jeg kanskje svelget det, og gått videre. Men når den ene er mer ufordragelig enn den andre, da sier jeg nei takk. Heller voldtektsmenn og drapsmenn enn to drama-queens.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

gardek

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 532
    • Vis profil
Sv: Spillere vi IKKE har sjans på!
« Svar #19 på: 15. Feb. 2011, 14:06 »
Jeg hadde nektet å heie på laget, med de to spissene der. Hadde det i det minste vært én spiselig en der, så kunne jeg kanskje svelget det, og gått videre. Men når den ene er mer ufordragelig enn den andre, da sier jeg nei takk. Heller voldtektsmenn og drapsmenn enn to drama-queens.

Haha dum eller? 2 beste angreps spillerne i verden :D
Toon till I die.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Spillere vi IKKE har sjans på!
« Svar #20 på: 15. Feb. 2011, 18:25 »
To av de beste ja. Men ikke nødvendigvis de beste. Skal vi først være urealistisk, så ville jeg heller pøst på med David Villa og Messi. Rangerer de to milevis foran svensken og hun andre.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

gardek

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 532
    • Vis profil
Sv: Spillere vi IKKE har sjans på!
« Svar #21 på: 15. Feb. 2011, 18:48 »
PFFF!!! Ronaldo og Zlatan er bare elsk <3
Toon till I die.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Spillere vi IKKE har sjans på!
« Svar #22 på: 17. Feb. 2011, 14:24 »
Tjukke-Ronaldo ville jeg gladelig tatt imot, om han var noen år yngre og i stand til å spille fotball.

Frøken-Ronaldo tar jeg aldri i livet imot.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Spillere vi IKKE har sjans på!
« Svar #23 på: 17. Feb. 2011, 14:53 »
Braslianske Ronaldo hadde jeg tatt i mot uansett om han var 250 kg og 45 år.
Er det noen som alltid kommer til å score mål så er det han. Han har jo scort 18 mål på 31 kamper for Corinthians, 35 mål på 65 kamper totalt. Og det med kroniske smerter i både knær og legger, hypothyroidism pluss mye annet piss. Og fortsatt så var han den raskeste på laget :S
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Daffen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 502
    • Vis profil
Sv: Spillere vi IKKE har sjans på!
« Svar #24 på: 17. Feb. 2011, 21:12 »
Zlatan å Ronaldo, Nejtakk...

En som er mer opptatt av seg selv enn ALLE andre på laget ( elr foresten, 2 stk )

Heller Lisandro Lopez og Eto`o  da ;D
Joey Barton 7

Rissen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1192
    • Vis profil
Sv: Spillere vi IKKE har sjans på!
« Svar #25 på: 19. Feb. 2011, 18:26 »
lopez og eto ?? :P

Hva med Messi og Villa ? Slår alt og alle i fotball & jordnære som f ;)
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

alop123

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 825
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Sv: Spillere vi IKKE har sjans på!
« Svar #26 på: 20. Feb. 2011, 01:48 »
Da sier eg van wonswinkel og Wickingham ( sikkert ikkje stavet rett) Dei er kanskje realistiske til ein viss grad. Men tviler på at desse to kommer inn, men er eit spisspar eg gjerne ville sett. Ein ung, engelsk, kraftig bygd kar med landskamper på alle U-nivå, som kunne vært ein fin erstatning for Carroll (Forutsetter at han tar nivået kjapt, trur nok han hadde trengt ein sesong for å tilpasse seg nivået, men skal jo være det hotteste "prospectet" england har for tiden). Og van wonswinkel er jo eit annet nederlandsk talent som har prestert ganske godt og fått ein landskamp. ein meir bevegelig og spillende type enn wickingham som kan vær med å bygge spillet. To gode eksempler eg kom på i farten eg tror "-vi IKKE har sjans på" i form av at det er typisk at klubber som Liverpool(linket til alle vi er linket til fortiden, òg nemnte van won) og Tottenham snapper opp slike spillere før oss. kan nemne gervinho og...
Venter i spenning...

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Spillere vi IKKE har sjans på!
« Svar #27 på: 20. Feb. 2011, 01:51 »
Tar ikke folk helt seriøst når de sier nei til C Ronaldo på laget sitt, men. Kanskje bare en måte å vise at man skal være så utrolig "mann" på - jeg vet ikke..

C Ronaldo > alle andre spillere jeg skulle ønsket meg til NUFC.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Spillere vi IKKE har sjans på!
« Svar #28 på: 20. Feb. 2011, 03:36 »
Enig Pleb. Greit nok at de kanskje spøker en smule, men Cristiano Ronaldo ville jeg ha tatt i mot anytime! Mener han helt seriøst er verdens beste fotballspiller, og har også sansen for personen. En ufattelig talentfull spiller, som få andre kan måle seg med. Lenge hatt sansen for han. Spillere som kan avgjøre hvilke som helst kamper alene, er en styrke for ethvert lag ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Rissen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1192
    • Vis profil
Sv: Spillere vi IKKE har sjans på!
« Svar #29 på: 20. Feb. 2011, 11:45 »
Sånt fra spøk til alvor ?? Bedre en Messi ??
 
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.