20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Giuly neste  (Lest 1674 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

IamFreddie

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 102
    • Vis profil
Giuly neste
« på: 30. Juni 2007, 07:16 »
Source: France Football, Gazzetta.it, Firenzeviola.it
 
O.M. seem to have left the bid for Ludovic Giuly. The french club cannot afford to spend other 6 millions after the financial efforts done to engage Cheyrou and Givet. Even AS Monaco General Manager Keller has admitted that Barcelona's midfielder is too expensive for them. According to French medias the most probable destination for Giuly are ACF Fiorentina and Newcastle United.

Kommer Ludovic Giuly til å spille på St.James`park neste sesong?

Personlig håper jeg på det, en spiller med gode ferigheter og god fart.

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Giuly neste
« Svar #1 på: 30. Juni 2007, 10:52 »
Tror nok ikke han er Sams "spillertype" hvis du skjønner. Kan bli litt smått på toppen.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Giuly neste
« Svar #2 på: 01. Juli 2007, 21:34 »
Håper ikke vi går for Giuly. Fart og teknikk til tusen, men han blir fort litt hjelpesløs mot mere fysiske motstandere, og da er ikke England stedet å reise til for det franske hurtigtoget. I tillegg har jeg irritert meg mang en gang over at han gang på gang blir satt i offside til tross for at han spiller ute på kanten og kan se hele backrekka. Litt småegoistisk og slett ikke verdens beste avslutter heller.

Takker Ludovic for alt han har bidratt med til Barca, men dessverre tror jeg ikke han er det Newcastle trenger. Ei heller tror jeg at England er rette stedet å fortsette karrieren på for franskmannen. Men skulle Giuly komme til tyneside så håper jeg selvfølgelig at han motbeviser meg kraftig!

BallaJazz

  • Gjest
Sv: Giuly neste
« Svar #3 på: 01. Juli 2007, 22:31 »
Jeg håper på Guily men er et spørsmålstegn åssen lille Guily will greie seg mot robuste fysiske stilen i england ja.Men har vi muligheten til å hente han for en billig krone så synes jeg det er greit men med skeptis.